Moi, oon 19v lukiolainen ja tykkään ihan sairaasti pokemonpeleistä (oon pelannu useemman läpi kaverin GBA'lla) ja ajattelin nyt ostaa itelleni DS'n.
Kannattaako? Riittääkö iloa ja mitä muita pelejä suosittelisitte neidille, joka tykkää pokemoneista ja kaikesta söpöstä, mutta haastavasta? Puzzlepelit on lähellä sydäntä.
ostaisinko nintendo ds'n ja pokemon pearlin/diamondin
2
561
Vastaukset
Ds... Kannattaa hankkia jos matkustelee (jotain tekemistä matkalla). Muuten se on mielestäni melko turha.
Tässä taas säästökysymys: DS vai DS Lite? Koko ja näytön kirkkaus muuttuu.
Lähiaikoina (muutamaan kuukauteen) ei ole tullut kunnon pelejäkään (tämä siis mielipide). Seuraavat ovat parhaimpia:
Pelejä tuohon makuun ehdottaisin
Animal crossing: Wild world
Nintendogs (jos pidät söpöistä koirista)
vähemmän söpöiksi menevät jo DS:n Mariopelit.
Jos haluaa aivojansa käyttää niin osta
Dr. Kawashima`s brain training tai toinen älypeli jonka nimeä en muista.- Ds-Poika
Se toinen oli: Big Brain Academy?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141359Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1991309Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451179Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776