Haluaisin otsaan botoxit nostamaan kulmakarvoja ja avaamaan vähän katsetta...kirurgiseen nostoon ei vielä tarvetta!
Samalla tietysti vaaka- ja pystyryppyjä voisi hieman lieventää.
Osaako kuinka paljon tälläinen maksaisi? Klinikoiden sivuilla ei löydy hintoja, Botuliiniklinikan sivuilla oli vain maininta "alkaen 390e" mutta hinta on varmaan vain yhdeltä ampullilta/yksiköltä ja niitä varmaan tarvitsisin pari, kolme..?
Samalla kysyn miltä lopputulos teistä vaikuttaa: huomaako kohottavan vaikutuksen? Eihän lopputulos vaikuta liian ilmeettäömältä??
Botox: hinnat ja kokemuksia?
5
1521
Vastaukset
- joopajoo33
Mikset vain suostu vanhenemaan normaalisti,tuo on
turhaa,ja kaikki kuitenkin huomaa,että toi on botox
nainen tai silikonityttö.- vanhenemista?
Huomaatko muka kuka on ottanut botoxia?
Todella tarkat silmät sulla sitten.
Kyttäätkö ihan oikeasti ihmisten kulmakarvoja ja otsaa niin paljon?
Mun kulmienkohotusta botoxilla ei huomannut edes oma mies, vaikka rypyt hävisivät parissa päivässä, kun aine alkoi vaikuttamaan.
Se yksi ampulli riittää muuten koko otsan käsittelyyn. - niimpä33
vanhenemista? kirjoitti:
Huomaatko muka kuka on ottanut botoxia?
Todella tarkat silmät sulla sitten.
Kyttäätkö ihan oikeasti ihmisten kulmakarvoja ja otsaa niin paljon?
Mun kulmienkohotusta botoxilla ei huomannut edes oma mies, vaikka rypyt hävisivät parissa päivässä, kun aine alkoi vaikuttamaan.
Se yksi ampulli riittää muuten koko otsan käsittelyyn.Mutta mitä vikaa rypyissä on nehän kuuluu elämään
vain tosipahat virheet kannattaa hoitaa ei vanhenemisryppyjä. - Saara35
niimpä33 kirjoitti:
Mutta mitä vikaa rypyissä on nehän kuuluu elämään
vain tosipahat virheet kannattaa hoitaa ei vanhenemisryppyjä.Rypyissä ei ole yhtään mitään vikaa, mutta jos ne alkaa vaivata niin kyllähän niile saa/voi tehdä
jotain. Sitähän aloittaja kyseli, eikä sun moraalisia estetiikan näkemyksiäsi.
Kukaan ei sun rypistymistä todellakaan estä.
- botoxista.
Itse olen saanut ihotautipolilla botoxia kainaloiden liikahikoiluun kaksi kertaa. Maksuksi tuli ainoastaan poliklinikkamaksu.
Tämä tieto ei auta sinua yhtään, mutta oli pakko vastata sulle, kun alkoi niin v*tuttamaan nuo moralisoivat kommentit.
Yhtä kaikki, botoxin vaikutus ei ole ikuinen eli voihan sitä kokeillakin vaikkapa kasvojen uurteisiin aikalailla riskittömästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802