diane novan lopettaminen

Kuinka äkkiä elimist tottuu siihen että on lopettanut e-pillerit? Tuleeko paljonkin hankaluuksia?
Olen nyt pahassa tilanteessa. Pillerit pilaavat elämänlaatuni, mutta jos olen lähdössä vuodeksi ulkomailla, ja jos lopetan ne nyt niin mitenkähän pärjään?

Ja lähtö on huomenna..
3272
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Saattaa mennä puolikin vuotta ennen kuin elimistö tottuu siihen ettet enää syö pillereitä, esim. menkat saattaa olla epäsäännölliset useamman kuukauden.
Tuskin muita ongelmia tulee....

Äänestä
  • Itellä tuli dianen lopetuksen jälkeen kolmet menkat normaalisti, mutta nyt ei ole tullut 2, 5 kuukauteen. Lääkärilläkin kävin ja epäili että voi johtua noista pillereiden lopetuksesta.. Raskaanakaan en testien mukaan ole eli kai johtuu tosta.. Nyt vaan sitte jotain hormoneja naamaan :/

    Äänestä

ma lopetin pillerit kun lahdin vuodeksi ulkomaille(koska koin etten tarvitse pillereita vuoden aikana) mutta jos nyt saisin paattaa jalkikateen, niin en olisi lopettanut niita, koko vuoteni taalla usassa olisi ollut paljon helpompaa jos en olisi lopettanut. lopetuksen jalkeen tyhjennysvuoto tuli ihan normaalisti mutta sen jalkeen ei luonnollisia kuukautisia tullutkaan. hiuksia lahti paasta ihan tukkukaupalla(tama voi tietenkin johtua myos kulttuurishokista/stressista) ja koko keho oli ihan sekaisin. tunsin etta koko kroppani oli ihan epatasapainossa ja oikein tunsin kuinka hormonit olivat ihan sekaisin. eli toisin sanoen voin sanoa etta pillereiden lopetus ja kulttuurishokki eivat sovi yhteen. siina tulee vaan liikaa kuormitusta kropalle ja mielelle kun tulee niin monta asiaa yhta aikaa, vieras maa, vieras ruoka, koti-ikava, hormonien epatasapaino ym. itselleni pillereiden lopetus oli siis vikatikki. sitten kun ei kuukautisia puolenkaan vuoden jalkeen alkanut kuulua, niin oli todella vaikea alkaa taalta ulkomailta kasin hoitaa itselle terolutkuuria ym. vakuutus minulla oli mutta se ei olisi korvannut gynegologin vastaanottoa, joka olisi ollut monta sataa dollaria. joten vaikeaksi meni koko homma. sit onneksi sain terolut-kuurin suomesta joka mulle sit lahetettiin postitse, ja nyt syon taas pillereita koska muuten ei menkkoja tuu... etta tallasta mulla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


hmmm..tälläistä kirjoitti:

Kuinka äkkiä elimist tottuu siihen että on lopettanut e-pillerit? Tuleeko paljonkin hankaluuksia?
Olen nyt pahassa tilanteessa. Pillerit pilaavat elämänlaatuni, mutta jos olen lähdössä vuodeksi ulkomailla, ja jos lopetan ne nyt niin mitenkähän pärjään?

Ja lähtö on huomenna..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu