olen käyttänyt 1½ vuotta Minipill -merkkisiä e-pillereitä. Kokeilin kaikki muut minipillerimerkit ennen tätä ja tämä oli ainut mikä sopi. Minkäänlaisia sivuoireita ei ole ollut, jopa kuukautiset jäivät n.vuodeksi pois. Nyt kuitenkin kesäkuussa alkoi inhottava välivuoto. Joka toinen viikko on niukat, mutta kivuliaat kuukautiset! Ja kestävät viitisen päivää. Lääkäri sanoi, että tätä saattaa kestää muutaman kuukauden. Eipä ole vuodot loppuneet vieläkään. Raskautesti on tehty.
Jatkuvaa välivuotoa
3
279
Vastaukset
- se on..
Minipillereiden huono puoli on että välivuotoja saattaa tulla vaikka jatkuvasti. Just ton takia en halunnut minipillereitä, vaan otin yhdistelmäehkäisypillerit. Lähinnä pilsuja tarvin epäsäännöllisiin menkkoihin, joten siltäkin kannalta...
- -_-
Migreenin takia minun täytyy syödä minipillereitä. Yhdistelmiä en voi ottaa..
- myöskin
-_- kirjoitti:
Migreenin takia minun täytyy syödä minipillereitä. Yhdistelmiä en voi ottaa..
Minipill-merkkiset minipilsut joita olen syönyt kohta 2v.Koko sinä aikana mulla on ollu kahet ns. menkat jotka kesti 2-3 pvää.
Tänä aikana, kun olen niitä syöny on tiputtelu ilmenny harvoin, mutta sillon ku sitä on tiputtelua maha on kipeä samalla tavalla kun ois menkat.Tiputtelu on mulla ainakin niukkaan, etten tarvii tampoonia ja kestää vaan päivän.
Mut migreeni on pysyny hyvin aisoissa ja kohtaukset vähentyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739