Löysin täältä kaatikselta tietsikan, ja tää toimii.
Nyt mäkin voin kirjoitella ja surffiseerata netis ;)
Viivi4 ja ihan(a)seko
14
523
Vastaukset
- Viivi.
Tee sä vaan niitä töitä siellä...
- ihan(a)seko
mielenkiintoista------minkäsläinen mallinukke sää oot
- Mallinukke
Tällainen komiapoika. Tosin peili oli vähän rikki ja kulunut. Sellaisii täältä kaatikselta löytyy. Viivi yrittää sovitella kaikenlaisia löytämiään esineitä minuun. Välillä on jalka käden paikalla ja välillä käsi jalan. Muista en kehtaa kertoakaan. Tukkakin on kun jostain löytyy sopiva ;)
- ihan(a)seko
Mallinukke kirjoitti:
Tällainen komiapoika. Tosin peili oli vähän rikki ja kulunut. Sellaisii täältä kaatikselta löytyy. Viivi yrittää sovitella kaikenlaisia löytämiään esineitä minuun. Välillä on jalka käden paikalla ja välillä käsi jalan. Muista en kehtaa kertoakaan. Tukkakin on kun jostain löytyy sopiva ;)
no sulla on sitten hyvät oltavat-----et kai sä välita
- ihan(a)seko
ihan(a)seko kirjoitti:
no sulla on sitten hyvät oltavat-----et kai sä välita
viivi onko tuo mallinukke oikeesti sun m-nukke kerro,kerro siis ihan oikeesti
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
viivi onko tuo mallinukke oikeesti sun m-nukke kerro,kerro siis ihan oikeesti
Siks se ei enää vastannu, kun hain sen pois töistä kuleksimasta. :DD
- ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
Siks se ei enää vastannu, kun hain sen pois töistä kuleksimasta. :DD
nauraa!!!!!!----asiasta toiseen mikä teidän tietokoneen nimi on,mun on onni
- ihan(a)seko
ihan(a)seko kirjoitti:
nauraa!!!!!!----asiasta toiseen mikä teidän tietokoneen nimi on,mun on onni
sen takia nauro kun teillä molemmilla on aika hyvä tuo huumorintaju-----tosi hienoo
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
sen takia nauro kun teillä molemmilla on aika hyvä tuo huumorintaju-----tosi hienoo
eikä näillä ole nimeä.
Mielenkiintoinen nimi sinänsä, pitäiskö munkin harkita nimeämistä...
Onkos sun kone muuten valkoinen? :o Mulla on harmaa... - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
eikä näillä ole nimeä.
Mielenkiintoinen nimi sinänsä, pitäiskö munkin harkita nimeämistä...
Onkos sun kone muuten valkoinen? :o Mulla on harmaa...oo puhdas valkoinen----kyllä se on enempikin harmaa
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
oo puhdas valkoinen----kyllä se on enempikin harmaa
tää on hopeanvärinen, aika uus, hieno, littee näyttö ja kaikkee... ja just joku virus taas yrittää päästä siihen käsiks!
Ei oo kivaa olla suosittu. :(
Mun tarttee pian taas mennä... vaihteeksi kauppaan.
Yritän saada ton viruksentorjunnan kuntoon ennen sitä. Kun tää väittää olevas nii ovela virus, että tulee koneelle, vaikka mitä tekis. Pitää varmuuden vuoksi yrittää tyhjentää koneelta kaikki kuvat yms. ennen ku/jos kun täytyy ladata kaikki uudelleen... pahimmassa tapauksessa. Koskaan en oo joutunu sitä tekemään, mutta kerta se ensimmäinenkin. - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
tää on hopeanvärinen, aika uus, hieno, littee näyttö ja kaikkee... ja just joku virus taas yrittää päästä siihen käsiks!
Ei oo kivaa olla suosittu. :(
Mun tarttee pian taas mennä... vaihteeksi kauppaan.
Yritän saada ton viruksentorjunnan kuntoon ennen sitä. Kun tää väittää olevas nii ovela virus, että tulee koneelle, vaikka mitä tekis. Pitää varmuuden vuoksi yrittää tyhjentää koneelta kaikki kuvat yms. ennen ku/jos kun täytyy ladata kaikki uudelleen... pahimmassa tapauksessa. Koskaan en oo joutunu sitä tekemään, mutta kerta se ensimmäinenkin.se on keljuu-------joooo tää onni ei oo littee
- Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
se on keljuu-------joooo tää onni ei oo littee
hyvin syönyt, eli tukevassa kunnossa ja aika vanhaki?
Vista tässä koko ajan temppuilee. Onhan noi kuvakkeet hienoja ja shakkiinkin melkein jäin koukkuun, kunnes päätin olla muutaman päivän pelaamatta. Nyt en oo ehtiny moneen kuukauteen pelatakaan sitä. - Viivi.
ihan(a)seko kirjoitti:
se on keljuu-------joooo tää onni ei oo littee
nukkumaan. Kauniita unia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770