Yasmin

Huolestunut!!

Olen aloittanut Yasmin ehkäisypillerit seitsemän päivää sitten..pahoinvointi on kamala..onko kokemuksia Yasmineista..mietin jatkanko vai meneeköhän pahoivointi ohi elimistön totuttua lääkkeisiin..kiitos etukäteen vastauksista/kokemuksista..

5

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova sana

Eikö Yasminin pakkausselosteessa mainita mitään siitä, että alussa voi tulla oireita, joiden pitäisi kadota ensimmäisen 3 kuukauden aikana? Ainakin aika monessa muussa pakkausselosteessa on maininta tästä.

Ei nyt tietenkään tarvitse kolmea kuukautta voida pahoin, mutta sinuna en menisi noin vain lopettamaan pillereitä. Saatat aiheuttaa niin kahta kauheammat vahingot. Anna kroppasi tottua ihan rauhassa uuteen tilanteeseen ennen kuin taas muutat tilannetta lopettamalla pillerit.

• pari viikkoa syönyt

olen syönyt nyt Yasminia pari viikkoa. Itse en ole oikeastaan huomannut mitän oireita! Olen siitä hyvin yllättynyt, sillä olen kuullut juttuja välivuodoista joita oli kavereillani ja muista mahdollisista vaikutuksista. Tänä aamuna oli hiukan huono olo, mutta se on voinu toki johtua muustakin. Joten en oikestaan osaa auttaa, kun minulla ei mitään oireita ole ollut, mutta kaipa ne sitten menevät ohi kun iukan totut niihin! Tsemppiä nyt ainakin! Mutta jos minulla ei ole ollut oireita, niin kaipa niihin elimistö voi tottua nopeastikkin, joten toivottavasti pahoinvointisi loppuu pian!

• pari viikkoa syönyt

olen syönyt nyt Yasminia pari viikkoa. Itse en ole oikeastaan huomannut mitän oireita! Olen siitä hyvin yllättynyt, sillä olen kuullut juttuja välivuodoista joita oli kavereillani ja muista mahdollisista vaikutuksista. Tänä aamuna oli hiukan huono olo, mutta se on voinu toki johtua muustakin. Joten en oikestaan osaa auttaa, kun minulla ei mitään oireita ole ollut, mutta kaipa ne sitten menevät ohi kun iukan totut niihin! Tsemppiä nyt ainakin! Mutta jos minulla ei ole ollut oireita, niin kaipa niihin elimistö voi tottua nopeastikkin, joten toivottavasti pahoinvointisi loppuu pian!

• täälläkin

Minä vaihdoin Yasmineihin Diane Novasta suunnilleen kuukausi sitten. Parina ensimmäisenä päivänä tuntui pientä pyörrytystä ja päänsärkyä (todella lievää). Sitten huonoa oloa, joka paljastui mahataudiksi...

Sen jälkeen ei mitään. Yasmin on tuntunut sopivan aivan loistavasti. Dianen sivuvaikutukset ovat myös poissa (painavilta tuntuvat jalat, sellainen "ihan sama" -olo ja tietynlainen sumussa kulkemisen tunne). Jos jatkuu näin, olen ihan älyttömän tyytyväinen.

• pitkä kokemus

Mihin aikaan ruukaat ottaa pillerin? Joskus aikoinaan kun aloitin e-pillereiden käytön, gynegologi sanoi minulle, että pilleri on hyvä ottaa ennen nukkumaan menoa, niin sivuvaikutuksia ei välttämättä ehdi tällöin huomata. Enkä ole koskaan mitään sivuvaikutuksia huomannut edes Yasminea käyttäessä. Tosin kaikki pillerit eivät sovi kaikille jos ylipätään sopivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe