Onko vaaleanpunainen

homojen "tunnus"

väri paidoissa?

Sain lahjaksi tosi hienoja paitoja kasan joista osa oli just vaaleanpunaisia ,mutta kehtaako niitä päällen laittaa näin hetero miehenä,vai luullaanko sitä heti hinttariks kun ihmisten ilmoille menee?


asiallisia vastauksia kiitos!

10

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaan pelkän paidan värin perusteella seksuaalista suuntausta määrittele...? Eiks vaaleenpunanen oo äijillä vähän niinku trendiväri tällähetkellä?

      Laita vaan, ei luulla;)

      • ..oon eri mieltä.. vaaleanpunainen ei vain ole "miesten" väri..


      • pervokki kirjoitti:

        ..oon eri mieltä.. vaaleanpunainen ei vain ole "miesten" väri..

        et nää jätkät, joilla housunpersus roikkuu polvissa, suosivat pinkkiä... kato, ajat muuttuu;)


      • a-v kirjoitti:

        et nää jätkät, joilla housunpersus roikkuu polvissa, suosivat pinkkiä... kato, ajat muuttuu;)

        ..nyt kun hiukan muistelen nii joo.. mutta pinkki uuhh eii ei EIII...


    • ..mutten minä ainakaan laittaisi "vaaleanpunaista" päälleni.. kuka sulle nyt vaaleanpunaisia paitoja osti? aika ajattelematonta..käytä niitä toisia..

      • ittelleni vaaleenpunaista laittais ku mustasta tykkään enemmän;)

        Mut ei kai se silti mikään homonmerkki oo, vai mitä tähän sanoo Pervokki?


      • a-v kirjoitti:

        ittelleni vaaleenpunaista laittais ku mustasta tykkään enemmän;)

        Mut ei kai se silti mikään homonmerkki oo, vai mitä tähän sanoo Pervokki?

        ..en kyllä tiedä millä kaikin tavoin homot itsensä merkkaavat.. vaikka muutaman oon tuntenut..


      • pervokki kirjoitti:

        ..en kyllä tiedä millä kaikin tavoin homot itsensä merkkaavat.. vaikka muutaman oon tuntenut..

        ne eleet, puhe- ja kävelytyyli ja sellaset...;)


      • a-v kirjoitti:

        ne eleet, puhe- ja kävelytyyli ja sellaset...;)

        ..ne pistivät suorastaan silmään..


    • mieroi

      onhan noita nähty miesten päällä. Oudolta näyttää mutta mikäs siinä, jokanen pitää mitä väriä haluaa. Ei se merkkaa homoa jos on vaaleanpunainen paita, turhaan pelkäät. Enpä usko ainakaan että sua homoksi sen takia luultas. Outo väri se vaan on, harvemmin kylläki näkee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe