vodka tyhmentää??

..tein tuossa kaikern ohessa jälleen raparperimehublandista keittämällä..laiton siivilään ja ainkain puolet meni viemärii..viime hetkellä tajusin etten keitä riisiä.. vodka tyhmentää???

26

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tää helle

      laitetaan sen piikkiin, jookos

      • ..ottaa ainakin voimille.. ehkä siis tuonne tajuntaankin..


      • on tää helle
        pervokki kirjoitti:

        ..ottaa ainakin voimille.. ehkä siis tuonne tajuntaankin..

        tänään tehnyttepposet, pari tuntia metsässä sieniä etsimässä ,eikä vettä mukana. sitten vielä kotiin kävely.....ihan "naatti" olis edes sieniä löytynyt ,mutta vaan muutama


      • on tää helle kirjoitti:

        tänään tehnyttepposet, pari tuntia metsässä sieniä etsimässä ,eikä vettä mukana. sitten vielä kotiin kävely.....ihan "naatti" olis edes sieniä löytynyt ,mutta vaan muutama

        ..kun olin metsässä mökillä..piti olla kompassi mukana..etsin yhtä vanhaa mummonmökkiä..hehe ei noitia vaan autio tupa jonne tein tutkimusretken.. siitä huolimatta että kaveri tippu sdiellä kertran lattian läpi..se mökki näytti jotenkin..asutulta hmmm


    • ei helkutti sun kans......heheheheheheheeeee......

      • ..kun muilla on hauskaa mutta itse on kriittisessä tilassa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kun muilla on hauskaa mutta itse on kriittisessä tilassa..

        *repes taas...*


        missä miun tenat on....heheheheheheheeeeeee


      • BBrunetti kirjoitti:

        *repes taas...*


        missä miun tenat on....heheheheheheheeeeeee

        ..hauskaa.. kylläpä on nauru herkässä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..hauskaa.. kylläpä on nauru herkässä..

        nassu peruslukemille heti panen.....*viheltelee...*


      • BBrunetti kirjoitti:

        nassu peruslukemille heti panen.....*viheltelee...*

        ..kuin vaint tahdot itselläni ei vain kovin hauskaa oo noin yleensää.. mutta ei se estä ketään nauramasta..


    • vodka sentään

      tyhmennä, kun viina kuulemma on viisasten juoma, jos ei ihan läträämään ala.

      Mutta jos sun vinetoista puolet hukkui viemäriin riisin keiton aikana, oletko varma ettet keittänyt kriisiä?

      Siitä voi tulla sanomista setä Buch-tyhmemmältäkin etkä taatusti saa omia takaisin edes keskikaljana

      • ..viisaat sanoo.. vain blandiksista puolet meni viemäriin ja ruoka vissiin oli mielessä tarkemmin ottaen riisi lisukkeena.. ei täällä kriisiä keitetä kun kyse oli pelkästä mehusta....


    • Dj Pervo
      • ..eipä enää oo nälkä..


      • muuten leikattu

        umpisuoli , aivan hiljattain , arvesta päätellen . NAURAA LOL


      • Jamakuni.

        pervo heh heh.... '
        Dj Lälläri olis parempi =))))))))


      • sää oot kyllä

        tosi nasta, palstan pelastajia !!!!!!!!!!!!


      • Dj Pervo


      • Dj Pervo

    • Nääsnääs

      -itsensä tuntee, kun on kulauttanut alkoholitonta olutta korillisen huomaamattaan. ;-//

      • ..jos sitä ei huomaa..pitää olla aika sekasin jo muutenkin..noin yleensä..


    • hurja-hilda

      Päätin tossa viime Perjantaina että nyt otan muutaman viskin, pitäähän sitä eres kerran vuodessa maistaa hapanta.

      Homma meni suurinpiirtin näin:
      Eka paukku; parit rajut puistatukset, helkkari, tää on vaffan makusta.....

      Toinen paukku; Kikatuskohtaus, muutenkin ihan kiva olotila, ja maistu ihanmiedolta.

      Kolmas paukku; Jumalavita, mitäs mä nyt tekisin että mainittas, tairan lähteee....

      NUKKUUN, unilääkettä se on, viski väsyttää....

    • oli helteisin

      päivä tänä kesänä !!!!!!

      • tähän

        mennessä!


    • Kai Kern

      Votkapäissään vois tulla mieleen jotain tämmöistä

      অসমীয়া ৱিকিপিডিয়াৰ উদ্দেশ্য হ'ল সম্পূৰ্ণ भोजपुरी विकिपेडिया पर राउर सबके स्वागत बा। इहाँ भोजपुरी में कौनो 안녕하세요. 우리 모두의 백과사전, 위키백과입니다!

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe