..tein tuossa kaikern ohessa jälleen raparperimehublandista keittämällä..laiton siivilään ja ainkain puolet meni viemärii..viime hetkellä tajusin etten keitä riisiä.. vodka tyhmentää???
vodka tyhmentää??
26
1519
Vastaukset
- on tää helle
laitetaan sen piikkiin, jookos
- on tää helle
pervokki kirjoitti:
..ottaa ainakin voimille.. ehkä siis tuonne tajuntaankin..
tänään tehnyttepposet, pari tuntia metsässä sieniä etsimässä ,eikä vettä mukana. sitten vielä kotiin kävely.....ihan "naatti" olis edes sieniä löytynyt ,mutta vaan muutama
on tää helle kirjoitti:
tänään tehnyttepposet, pari tuntia metsässä sieniä etsimässä ,eikä vettä mukana. sitten vielä kotiin kävely.....ihan "naatti" olis edes sieniä löytynyt ,mutta vaan muutama
..kun olin metsässä mökillä..piti olla kompassi mukana..etsin yhtä vanhaa mummonmökkiä..hehe ei noitia vaan autio tupa jonne tein tutkimusretken.. siitä huolimatta että kaveri tippu sdiellä kertran lattian läpi..se mökki näytti jotenkin..asutulta hmmm
ei helkutti sun kans......heheheheheheheeeee......
pervokki kirjoitti:
..kun muilla on hauskaa mutta itse on kriittisessä tilassa..
*repes taas...*
missä miun tenat on....heheheheheheheeeeeeeBBrunetti kirjoitti:
*repes taas...*
missä miun tenat on....heheheheheheheeeeeee..hauskaa.. kylläpä on nauru herkässä..
pervokki kirjoitti:
..hauskaa.. kylläpä on nauru herkässä..
nassu peruslukemille heti panen.....*viheltelee...*
BBrunetti kirjoitti:
nassu peruslukemille heti panen.....*viheltelee...*
..kuin vaint tahdot itselläni ei vain kovin hauskaa oo noin yleensää.. mutta ei se estä ketään nauramasta..
- vodka sentään
tyhmennä, kun viina kuulemma on viisasten juoma, jos ei ihan läträämään ala.
Mutta jos sun vinetoista puolet hukkui viemäriin riisin keiton aikana, oletko varma ettet keittänyt kriisiä?
Siitä voi tulla sanomista setä Buch-tyhmemmältäkin etkä taatusti saa omia takaisin edes keskikaljana..viisaat sanoo.. vain blandiksista puolet meni viemäriin ja ruoka vissiin oli mielessä tarkemmin ottaen riisi lisukkeena.. ei täällä kriisiä keitetä kun kyse oli pelkästä mehusta....
- Dj Pervo
Kannattaa tehdä ryynimakkaraa....
http://gallery.photo.net/photo/5646810-lg.jpg- muuten leikattu
umpisuoli , aivan hiljattain , arvesta päätellen . NAURAA LOL
- Jamakuni.
pervo heh heh.... '
Dj Lälläri olis parempi =)))))))) - sää oot kyllä
tosi nasta, palstan pelastajia !!!!!!!!!!!!
- Dj Pervo
sää oot kyllä kirjoitti:
tosi nasta, palstan pelastajia !!!!!!!!!!!!
Ei käy kouluja loppuun löytää itsensä tämmöset kuteet päällä kadulta...
http://img-a4.ak.imagevz.net/pics/de/forum/0/14/7114766-6356217.jpg Dj Pervo kirjoitti:
Ei käy kouluja loppuun löytää itsensä tämmöset kuteet päällä kadulta...
http://img-a4.ak.imagevz.net/pics/de/forum/0/14/7114766-6356217.jpgIhq kolli...
- Dj Pervo
a-v kirjoitti:
Ihq kolli...
Kovalle pallille suunniteltu firman pomoille alaiset pitää aina johtajia isoina kyrpinä...
http://www.kuvaton.com/kuvei/taydellista_ergonomiaa.jpg
- Nääsnääs
-itsensä tuntee, kun on kulauttanut alkoholitonta olutta korillisen huomaamattaan. ;-//
- hurja-hilda
Päätin tossa viime Perjantaina että nyt otan muutaman viskin, pitäähän sitä eres kerran vuodessa maistaa hapanta.
Homma meni suurinpiirtin näin:
Eka paukku; parit rajut puistatukset, helkkari, tää on vaffan makusta.....
Toinen paukku; Kikatuskohtaus, muutenkin ihan kiva olotila, ja maistu ihanmiedolta.
Kolmas paukku; Jumalavita, mitäs mä nyt tekisin että mainittas, tairan lähteee....
NUKKUUN, unilääkettä se on, viski väsyttää.... - oli helteisin
päivä tänä kesänä !!!!!!
- tähän
mennessä!
- Kai Kern
Votkapäissään vois tulla mieleen jotain tämmöistä
অসমীয়া ৱিকিপিডিয়াৰ উদ্দেশ্য হ'ল সম্পূৰ্ণ भोजपुरी विकिपेडिया पर राउर सबके स्वागत बा। इहाँ भोजपुरी में कौनो 안녕하세요. 우리 모두의 백과사전, 위키백과입니다!
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
