haluisin tietää onko koskenkorva peach hyvää? jos joku maistanut voisi auttaa ja kertoo kannattaako ostaa? itse en ole koskaan sitä maistanut mutta ajattelin kokeilla.. eli kertokaapas mielipiteitä.
Koskenkorva Peach
5
6313
Vastaukset
- Aluksi...:)
Viimeisin kerta kun oon maistanu on kaverin 18-v. synttärit joskus vuonna 1 ja 2. Oli sen verran hyvää, että pullo tyhjeni kahteen pekkaan. Mutta eräistä pienistä jälkivaikutuksista johtuen en ole sen jälkeen kyseiseen juomaan voinut kajota...:) Ilman tuota tapahtunutta ylilyöntiä tykkäisin varmaan kyllä edelleenkin.
Muistikuvani mukaan on hyvää ainakin Spriten tai ihan vaan jäiden kanssa.- mutta en kyllä
Ryyppäämään sillä rupeaisi tulee vaan paha olo, mutta jos vain haluaa silloin tällöin maistella niin on kannattava sijoitus.
- hdafgqwd
missä koossa sitä voi ostaa ja saako ihan normi alkosta?
- Että viitsinkin
0,7 litraa 11,99 €, tuotenro 200127. Painetun luettelon saisit sinäkin ihan ilmaiseksi sieltä Alkosta.
- Anonyymi
Että viitsinkin kirjoitti:
0,7 litraa 11,99 €, tuotenro 200127. Painetun luettelon saisit sinäkin ihan ilmaiseksi sieltä Alkosta.
Herran vuonna 2021 0,7 litran persikkakossu maksaa alkossa 15,69€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975