Aamupostin avautumispalsta

jupelisjoo

Kyseistä lehteä pari viikkoa tilanneena on pakko todeta, että kyseiseltä palstalta löytyy aivan uskomattoman viihdyttävää tekstiä. Viime viikolla joku pappa valitti varmaan viidensadan sanan tekstissään kuinka oli joutunut kiertämään kävelytielle pysäköidyn auton _MÄRÄN_ nurmikon kautta. Siinä oli sitten sandaaleissa olleet sukat kastuneet ja koirakin altistunut punkeille. Jos ei suurempia ongelmia elämästä löydy niin mikäs siinä...

7

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittunut.

Niinpä, mutta miten hänen reaktionsa ja kirjoituksensa eroaa omastasi?

• Hiton hyvä kysymys?

Olen lukenut jo ammoisista ajoista aamupostia ja ei siinä mun mielestä aina ole ollut tuota vinkupalstaa, ainakaan noin massiivisena. Lähes päivittäin luen sen ja huvitan itseäni lukemalla ihmisten turhamaisuuden, tyhmyyden, ahneuden, kateuden yms. aiheuttamia uskomattomia purkauksia. Monesti tullut mieleen, että soittas toimitukseen ja pyytäisin lopettamaan julkaisemisen, joka vain ruokkii ihmisiä entistä turhamaisemmiksi, kun uskomattomatkin narinat julkaistaan.
        Mutta... miksi mä sitten luen niitä ja on vielä hauska esim. duunikavereiden kanssa nauraa niitä? Mikähän juttu siinä on, kun toisaalta ne oksettaa ja naurattaa, mutta silti ne kiinnostaa? Pienetpä on tosiaan ihmisen ilot nykyään. Toiset valittaa ja toiset tyhmät niitä lukee ja vielä kommentoidaan jossain suomi24:ssä niitä ... hoh hoijaa.

• vähän tekstareita
        Hiton hyvä kysymys? kirjoitti:

Olen lukenut jo ammoisista ajoista aamupostia ja ei siinä mun mielestä aina ole ollut tuota vinkupalstaa, ainakaan noin massiivisena. Lähes päivittäin luen sen ja huvitan itseäni lukemalla ihmisten turhamaisuuden, tyhmyyden, ahneuden, kateuden yms. aiheuttamia uskomattomia purkauksia. Monesti tullut mieleen, että soittas toimitukseen ja pyytäisin lopettamaan julkaisemisen, joka vain ruokkii ihmisiä entistä turhamaisemmiksi, kun uskomattomatkin narinat julkaistaan.
        Mutta... miksi mä sitten luen niitä ja on vielä hauska esim. duunikavereiden kanssa nauraa niitä? Mikähän juttu siinä on, kun toisaalta ne oksettaa ja naurattaa, mutta silti ne kiinnostaa? Pienetpä on tosiaan ihmisen ilot nykyään. Toiset valittaa ja toiset tyhmät niitä lukee ja vielä kommentoidaan jossain suomi24:ssä niitä ... hoh hoijaa.

Ihmettelen, miksei tohon lehteen tule - vai eikö niitä julkaista vaan - Aamupostissa alkaa kohta olla Satasen luokkaa tuo viestimäärä...=)

• Paljastuu
        vähän tekstareita kirjoitti:

Ihmettelen, miksei tohon lehteen tule - vai eikö niitä julkaista vaan - Aamupostissa alkaa kohta olla Satasen luokkaa tuo viestimäärä...=)

Näistä tekstareista, kysellään ja ihmetellään asioita jotka selviäis ihan suomenlakia tms. tuntemalla, mutta eikös se ole tunnettua, et nämä tekstari jupinat ovat teinien pääasiallinen "valitusmuoto".

• niitä viestejä
        Paljastuu kirjoitti:

Näistä tekstareista, kysellään ja ihmetellään asioita jotka selviäis ihan suomenlakia tms. tuntemalla, mutta eikös se ole tunnettua, et nämä tekstari jupinat ovat teinien pääasiallinen "valitusmuoto".

niin kyllä näyttäs neljänkympin huonommalla puolella olevan sinne kirjoittajien ikä!

Tuskin teinit valittaa parveketupakoinnista, koiranpaskoista, naapureista, kaupan kassoista ja ties mistä ah niin kovin tärkeästä asiasta.

Mutta toivon toki että keski-ikäiset yksineläjät jatkossakin sinne rustaavat viestejään, hauskaa luettavaahan ne on :)

• .....
        niitä viestejä kirjoitti:

niin kyllä näyttäs neljänkympin huonommalla puolella olevan sinne kirjoittajien ikä!

Tuskin teinit valittaa parveketupakoinnista, koiranpaskoista, naapureista, kaupan kassoista ja ties mistä ah niin kovin tärkeästä asiasta.

Mutta toivon toki että keski-ikäiset yksineläjät jatkossakin sinne rustaavat viestejään, hauskaa luettavaahan ne on :)

On huomata ihmisten tietämättömyys asioista, jos ikä todella on noinkin korkealla näillä kyseisillä palstoilla.

• alle 40 v
        ..... kirjoitti:

On huomata ihmisten tietämättömyys asioista, jos ikä todella on noinkin korkealla näillä kyseisillä palstoilla.

Minä veikkaan myös, että valtaosa kirjoittajista on välillä 45 - 65, jotenkin sen niistä aistii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe