classic gym

herppa

Miksi Classic Gymiä arvostellut viesti poistettu,oli ihan asiallinen?Kummallista...

21

2389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghghghg

      Melko erikoista kyllä, että on poistettu. Syitä voidaan vain arvailla. Joko teksti oli keksittyä stooria ja tarkoitettu mustamaalaukseksi tai sitten classic gymillä on tänne suhteita ja halusi pois tuollaisen salin mainetta tahraavan viestin..

    • Lifter

      on esittää yksipuolisia kannanottoja julkisesti, ilman että vastapuolella on uskottavaa mahdollisuutta esittää omaa kantaansa asiaan. Lisäksi viestissä taidettiin leimata oikein erityisesti yhtä henkilöä nimellä. Vaikea uskoa asian olleen aivan noin kärjistetty. Netti voi olla melko julma tietotoimisto tälläisissä asioissa. Lisäksi tänne voi kirjoitella vaikka kilpailija halutessaan, ja asiasta ei saada ketään tilille.

      Jos ongelmia on ollut niin tottakai niistä pitää mainita joskus julkisestikkin, mutta tämä kannattaisi sitten tehdä ihan omalla nimellä. Ensin kyllä tulisi mainita paikanpäällä ja kyseisen puljun esimiehille. Muuten eivät asiat parane. Olisiko mahdollista, että asia on nyttemmin sovittu ja ketjun aloittaja on itse pyytänyt poistamaan suutuksissaan kirjoittamansa viestin? Jospa aloittaja kommentoisi asiaa?

      • Susie21045252

        Aika jännä juttu tämä viestin poistaminen. Asia ei ole ratkennut ja olin kertonut viestissäni asiat juuri kuin olivat. Eli en saanut laiteopastusta, mieshenkilö antoi minulle naisomistajan kortti ja sanoi hänen hoitavan nämä asiat ja yritin yhteydenottoa mutta niin kuin sanottua 5 viikkoon ei tullut vastausta ja kuin kävin siellä hän (naispuolinen) tiuskasi että hänellä on kaksi työtä eikä ehdi kaikkea tekemään.
        Pyysin ainakin avainkortin maksua takaisin mutta hän vain nauroi! Lähetti minulle kyllä viestin jälkeenpäin että hänellä ilmeisesti oli huono päivä mutta se ei nyt minua paljon lohduttanut.
        Ovat molemmat nyt ehdottanut minulle muita saleja koska sanoin että niiden laitteet ovat minulle vaikeita enkä oikein osaa käyttää ilman opastusta. 10 kerran kortista olen käyttänyt 2. Edelleen katson että Niittykummun Classic Gym on toiminut huonosti laiteopastuksen kanssa sekä olleet epäystävällisiä. Seuraava askel on nyt kuluttajasuojaneuvonta, mistä aion kysyä rahojen takaisin maksua koska en saanut laiteopastusta, kuin nimenomaan kaikissa laitteissa on vielä maininta että ei saisi käyttää jos ei ole varma miten! Jos joku vielä haluaa lisäselvitystä niin kyllä annan.


      • -Weider-
        Susie21045252 kirjoitti:

        Aika jännä juttu tämä viestin poistaminen. Asia ei ole ratkennut ja olin kertonut viestissäni asiat juuri kuin olivat. Eli en saanut laiteopastusta, mieshenkilö antoi minulle naisomistajan kortti ja sanoi hänen hoitavan nämä asiat ja yritin yhteydenottoa mutta niin kuin sanottua 5 viikkoon ei tullut vastausta ja kuin kävin siellä hän (naispuolinen) tiuskasi että hänellä on kaksi työtä eikä ehdi kaikkea tekemään.
        Pyysin ainakin avainkortin maksua takaisin mutta hän vain nauroi! Lähetti minulle kyllä viestin jälkeenpäin että hänellä ilmeisesti oli huono päivä mutta se ei nyt minua paljon lohduttanut.
        Ovat molemmat nyt ehdottanut minulle muita saleja koska sanoin että niiden laitteet ovat minulle vaikeita enkä oikein osaa käyttää ilman opastusta. 10 kerran kortista olen käyttänyt 2. Edelleen katson että Niittykummun Classic Gym on toiminut huonosti laiteopastuksen kanssa sekä olleet epäystävällisiä. Seuraava askel on nyt kuluttajasuojaneuvonta, mistä aion kysyä rahojen takaisin maksua koska en saanut laiteopastusta, kuin nimenomaan kaikissa laitteissa on vielä maininta että ei saisi käyttää jos ei ole varma miten! Jos joku vielä haluaa lisäselvitystä niin kyllä annan.

        Minä ainakin uskon tätä ihmistä. Joskus asiakaspalvelussakin voi saada huonoa palvelua varsinkin jos asiakkaan ja asiakaspalvelijan kemiat ei kohtaa pätkääkään. Ammattitaitoa olisi kuitenkin pystyä kaikissa tilanteissa hoitamaan asiakaspalvelu tyylikkäästi. Niin kiireistä työtä ei olekkaan etteikö ehtisi yhden asiakkaan sähköpostiin vastaamaan. Ihmettelen myös suuresti sitä, etteivät voi antaa rahoja takaisin kun ovat itsekkin sitä mieltä, että henkilön pitäisi mennä toiselle salille. Minusta on todella surkeaa jos kuntosalilta ei saa laiteopastusta pyydettäessä. Näin siis ainakin kaupallisilla saleilla jossa työskentelee liikunta-alalle koulutetut ihmiset. Eriasia on joku kunnan sali missä eläkeläinen on päivärahoilla pestattu avaamaan ja sulkemaan ovet ja rahastamaan. Liiketoimintaa harjoittavan firman pitäisi pyrkiä parhaaseen asiakaspalveluun ja jos näin tehtäisiin ei tällaisia viestejä ilmestyisi.


      • Classic Gym
        Susie21045252 kirjoitti:

        Aika jännä juttu tämä viestin poistaminen. Asia ei ole ratkennut ja olin kertonut viestissäni asiat juuri kuin olivat. Eli en saanut laiteopastusta, mieshenkilö antoi minulle naisomistajan kortti ja sanoi hänen hoitavan nämä asiat ja yritin yhteydenottoa mutta niin kuin sanottua 5 viikkoon ei tullut vastausta ja kuin kävin siellä hän (naispuolinen) tiuskasi että hänellä on kaksi työtä eikä ehdi kaikkea tekemään.
        Pyysin ainakin avainkortin maksua takaisin mutta hän vain nauroi! Lähetti minulle kyllä viestin jälkeenpäin että hänellä ilmeisesti oli huono päivä mutta se ei nyt minua paljon lohduttanut.
        Ovat molemmat nyt ehdottanut minulle muita saleja koska sanoin että niiden laitteet ovat minulle vaikeita enkä oikein osaa käyttää ilman opastusta. 10 kerran kortista olen käyttänyt 2. Edelleen katson että Niittykummun Classic Gym on toiminut huonosti laiteopastuksen kanssa sekä olleet epäystävällisiä. Seuraava askel on nyt kuluttajasuojaneuvonta, mistä aion kysyä rahojen takaisin maksua koska en saanut laiteopastusta, kuin nimenomaan kaikissa laitteissa on vielä maininta että ei saisi käyttää jos ei ole varma miten! Jos joku vielä haluaa lisäselvitystä niin kyllä annan.

        Tässä vastine palautteeseen:

        Kun asiakas tulee salillemme ensimmäistä kertaa, annetaan hänelle mahdollisuus ilmaiseen tutustumiskertaan, jotta ei tarvitse ostaa "sikaa säkissä". Kuntosalikortin yhteyteen ei automaattisesti kuulu laiteopastusta, mutta aina kun asiakas ostaa kortin, hänelle kerrotaan mahdollisuudesta vastaanoton aukioloaikojen puitteissa (ark.11-18 ja la 12-16) tulla kysymään neuvoa, jos laitteiden kanssa on ongelmia. Salillamme on myös mahdollisuus hankkia erikseen kuntosaliohjelma, johon kuuluu mukaan ohjelma ja ohjaus. Valitettavasti kesäaikana meillä on ollut ongelmia tehdä kaikkia saliohjauksia, mistä olemme pahoitelleet asiakasta. Tilanne tulee kuitenkin muuttumaan alkusyksystä.

        Kyseiselle asiakkaalle on siis annettu mahdollisuus tutustua saliin ennen kortin ostoa, kerrottu mahdollisuudesta tulla kysymään vastaanotosta neuvoa laitteiden käyttöön, lisäksi hänelle on annettu kuukausi lisäaikaa(yhteensä 4 kuukautta) käyttää kaikki 10 kuntosalikertaa.

        Salimme laitteet ovat huippuluokkaa ja ne ovat tarkoitteuja yhtälailla miehille kuin naisillekin. Ne ovat erittäin helppokäyttöisiä verrattuna moniin muihin kuntosalilaitteisiin. Ainoastaan niiden musta ja paksurunkoinen ulkonäkö voi "pelottaa" naisasiakkaita. Olemme saaneet luotua salillemme hyvän ilmapiirin asiakkaiden ja henkilökunnan välille ja valtaosa palautteesta salia koskien on ollut erittäin positiivista. Kuluttaja-asiamies on myös tervetullut salillemme.

        Tervetuloa tutustumiskäynnille Classic Gymille!


      • on myös se
        -Weider- kirjoitti:

        Minä ainakin uskon tätä ihmistä. Joskus asiakaspalvelussakin voi saada huonoa palvelua varsinkin jos asiakkaan ja asiakaspalvelijan kemiat ei kohtaa pätkääkään. Ammattitaitoa olisi kuitenkin pystyä kaikissa tilanteissa hoitamaan asiakaspalvelu tyylikkäästi. Niin kiireistä työtä ei olekkaan etteikö ehtisi yhden asiakkaan sähköpostiin vastaamaan. Ihmettelen myös suuresti sitä, etteivät voi antaa rahoja takaisin kun ovat itsekkin sitä mieltä, että henkilön pitäisi mennä toiselle salille. Minusta on todella surkeaa jos kuntosalilta ei saa laiteopastusta pyydettäessä. Näin siis ainakin kaupallisilla saleilla jossa työskentelee liikunta-alalle koulutetut ihmiset. Eriasia on joku kunnan sali missä eläkeläinen on päivärahoilla pestattu avaamaan ja sulkemaan ovet ja rahastamaan. Liiketoimintaa harjoittavan firman pitäisi pyrkiä parhaaseen asiakaspalveluun ja jos näin tehtäisiin ei tällaisia viestejä ilmestyisi.

        että jos firma ei anna opastusta laitteisiin, ja joku käyttää niitä väärin ja sen vuoksi rikkoo paikat ja saa pahoja vammoja, niin kenen on vastuu? Asiakkaan joka ei ole saanut haluamaansa opastusta, vai firman joka ei ole jaksanut vaivautua kertomaan miten laitteita käytetään?


      • sentään
        Classic Gym kirjoitti:

        Tässä vastine palautteeseen:

        Kun asiakas tulee salillemme ensimmäistä kertaa, annetaan hänelle mahdollisuus ilmaiseen tutustumiskertaan, jotta ei tarvitse ostaa "sikaa säkissä". Kuntosalikortin yhteyteen ei automaattisesti kuulu laiteopastusta, mutta aina kun asiakas ostaa kortin, hänelle kerrotaan mahdollisuudesta vastaanoton aukioloaikojen puitteissa (ark.11-18 ja la 12-16) tulla kysymään neuvoa, jos laitteiden kanssa on ongelmia. Salillamme on myös mahdollisuus hankkia erikseen kuntosaliohjelma, johon kuuluu mukaan ohjelma ja ohjaus. Valitettavasti kesäaikana meillä on ollut ongelmia tehdä kaikkia saliohjauksia, mistä olemme pahoitelleet asiakasta. Tilanne tulee kuitenkin muuttumaan alkusyksystä.

        Kyseiselle asiakkaalle on siis annettu mahdollisuus tutustua saliin ennen kortin ostoa, kerrottu mahdollisuudesta tulla kysymään vastaanotosta neuvoa laitteiden käyttöön, lisäksi hänelle on annettu kuukausi lisäaikaa(yhteensä 4 kuukautta) käyttää kaikki 10 kuntosalikertaa.

        Salimme laitteet ovat huippuluokkaa ja ne ovat tarkoitteuja yhtälailla miehille kuin naisillekin. Ne ovat erittäin helppokäyttöisiä verrattuna moniin muihin kuntosalilaitteisiin. Ainoastaan niiden musta ja paksurunkoinen ulkonäkö voi "pelottaa" naisasiakkaita. Olemme saaneet luotua salillemme hyvän ilmapiirin asiakkaiden ja henkilökunnan välille ja valtaosa palautteesta salia koskien on ollut erittäin positiivista. Kuluttaja-asiamies on myös tervetullut salillemme.

        Tervetuloa tutustumiskäynnille Classic Gymille!

        Kukas sielä nyt päästelee tuollasta liirumlaarumia??

        Naiskuntoilijana täytyy sanoa, että tuo oli kyllä naisasiakkaiden törkeää aliarvioimista ja vähättelyä. Laitteiden paksurunkoinen ja musta ulkonäkö pelottaa naisia??? Luuletko sinä että kyse todella on siitä?? Oikeesti, meistä jokainen on joskus ollut aloitteleva treenaaja. Vaikka laitteet itsessään olisivat helppoja käyttää, niin esimerkiksi oikea asento sen sijaan ei aloittelijalle valkene ilman opastusta. On tosi tärkeä juttu kaikissa laitteissa, että saa treenattua juuri sitä lihasta mitä haluaa, eikä riko paikkoja. Ei meitä naisia pelota laitteiden ulkonäkö, vaan se että rikomme paikat tai jotain muuta sattuu, jos treenaamme laitteessa väärin!!

        Toiseksi täytyy sanoa, että on erittäin huonoa markkinointia sanoa tyytymättömälle asiakkaalle, että olisit ottanut ensin ilmaisen kokeilukerran ja miettinyt sitten haluatko ottaa kortin vai ei. Tuo lause kertoo juurikin sen että sali ja sen hennkilökunta on niin surkea että kukaan ei korttia ottaisi jos saisi ensin kerran ilmaiseksi kokeilla. Hyvää markkinointia on se, että annetaan salista aluksi niin hyvä kuva kuin mahdollista, että saataisiin asiakas ottamaan kortti heti. Mutta teitä se ei näköjään kiinnosta, asiakastyytyväisyys ja firman menestys. No, toivottavasti näkyy firman vuosituloksessa sitten...


      • -weider-
        Classic Gym kirjoitti:

        Tässä vastine palautteeseen:

        Kun asiakas tulee salillemme ensimmäistä kertaa, annetaan hänelle mahdollisuus ilmaiseen tutustumiskertaan, jotta ei tarvitse ostaa "sikaa säkissä". Kuntosalikortin yhteyteen ei automaattisesti kuulu laiteopastusta, mutta aina kun asiakas ostaa kortin, hänelle kerrotaan mahdollisuudesta vastaanoton aukioloaikojen puitteissa (ark.11-18 ja la 12-16) tulla kysymään neuvoa, jos laitteiden kanssa on ongelmia. Salillamme on myös mahdollisuus hankkia erikseen kuntosaliohjelma, johon kuuluu mukaan ohjelma ja ohjaus. Valitettavasti kesäaikana meillä on ollut ongelmia tehdä kaikkia saliohjauksia, mistä olemme pahoitelleet asiakasta. Tilanne tulee kuitenkin muuttumaan alkusyksystä.

        Kyseiselle asiakkaalle on siis annettu mahdollisuus tutustua saliin ennen kortin ostoa, kerrottu mahdollisuudesta tulla kysymään vastaanotosta neuvoa laitteiden käyttöön, lisäksi hänelle on annettu kuukausi lisäaikaa(yhteensä 4 kuukautta) käyttää kaikki 10 kuntosalikertaa.

        Salimme laitteet ovat huippuluokkaa ja ne ovat tarkoitteuja yhtälailla miehille kuin naisillekin. Ne ovat erittäin helppokäyttöisiä verrattuna moniin muihin kuntosalilaitteisiin. Ainoastaan niiden musta ja paksurunkoinen ulkonäkö voi "pelottaa" naisasiakkaita. Olemme saaneet luotua salillemme hyvän ilmapiirin asiakkaiden ja henkilökunnan välille ja valtaosa palautteesta salia koskien on ollut erittäin positiivista. Kuluttaja-asiamies on myös tervetullut salillemme.

        Tervetuloa tutustumiskäynnille Classic Gymille!

        Ei selittänyt huonoa asiakaspalvelua. Laitteiden värillä tai mallilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että laitteet pelottaa. Yksi suurimmista syistä miksi aloittelija tuntee olonsa epämukavaksi salilla on se, että hän ei osaa käyttää laitteita ja tuntuu häpeälliseltä itsekseen opetella.Onhan se melko kurjaa aloittaa treenaamaan jos ei tiedä edes mitän päin laitteeseen pitäisi istua. Siinä alussa kun tietysti tuntuu muutenkin, että "kaikki tuijottavat". Sinulle ja minulle on varmasti hyvin selvää miten erilaisilla välineillä harjoitellaan, mutta varmasti tiedät hyvin, että henkilö joka ei ole koskaan salilla käynyt tai moisia laitteita nähnyt on enemmän kuin pihalla niiden käyttötavasta puhumattakaan siitä mihin lihasryhmään laitetta olisi tarkoitus käyttää. Tämän lisäksi vielä ne seikat, että joku saattaa pelätä loukkaavansa itsensä ja näin varmasti tekeekin jos ei ole pienintäkään havaintoa siitä miten koneella harjoitellaan. Nuo kaikki muut kertomasi "ongelmat" ovat täysin hyväksyttäviä ja inhimillisiä lyhyellä aikavälillä, muuta huono asiakaspalvelu ei ole koskaan hyväksyttävää vaikka siihen itse kukin joskus sortuu asiakaspalvelu työssä. Ylpeyttä pitää kuitenkin pystyä myös nielemään jos haluaa liikemaailmassa menestyä.


      • -weider-
        -weider- kirjoitti:

        Ei selittänyt huonoa asiakaspalvelua. Laitteiden värillä tai mallilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että laitteet pelottaa. Yksi suurimmista syistä miksi aloittelija tuntee olonsa epämukavaksi salilla on se, että hän ei osaa käyttää laitteita ja tuntuu häpeälliseltä itsekseen opetella.Onhan se melko kurjaa aloittaa treenaamaan jos ei tiedä edes mitän päin laitteeseen pitäisi istua. Siinä alussa kun tietysti tuntuu muutenkin, että "kaikki tuijottavat". Sinulle ja minulle on varmasti hyvin selvää miten erilaisilla välineillä harjoitellaan, mutta varmasti tiedät hyvin, että henkilö joka ei ole koskaan salilla käynyt tai moisia laitteita nähnyt on enemmän kuin pihalla niiden käyttötavasta puhumattakaan siitä mihin lihasryhmään laitetta olisi tarkoitus käyttää. Tämän lisäksi vielä ne seikat, että joku saattaa pelätä loukkaavansa itsensä ja näin varmasti tekeekin jos ei ole pienintäkään havaintoa siitä miten koneella harjoitellaan. Nuo kaikki muut kertomasi "ongelmat" ovat täysin hyväksyttäviä ja inhimillisiä lyhyellä aikavälillä, muuta huono asiakaspalvelu ei ole koskaan hyväksyttävää vaikka siihen itse kukin joskus sortuu asiakaspalvelu työssä. Ylpeyttä pitää kuitenkin pystyä myös nielemään jos haluaa liikemaailmassa menestyä.

        Kävin vähän kuvia katsomassa. Erittäin toimivan näköinen ja siisti ympäristö. Telineet ja painot sitä yksinkertaisesta ja tehokasta linjaa. Voisin hyvin viihtyä, mutta 200km on vähän turha pitkä matka.


      • Lifter
        Susie21045252 kirjoitti:

        Aika jännä juttu tämä viestin poistaminen. Asia ei ole ratkennut ja olin kertonut viestissäni asiat juuri kuin olivat. Eli en saanut laiteopastusta, mieshenkilö antoi minulle naisomistajan kortti ja sanoi hänen hoitavan nämä asiat ja yritin yhteydenottoa mutta niin kuin sanottua 5 viikkoon ei tullut vastausta ja kuin kävin siellä hän (naispuolinen) tiuskasi että hänellä on kaksi työtä eikä ehdi kaikkea tekemään.
        Pyysin ainakin avainkortin maksua takaisin mutta hän vain nauroi! Lähetti minulle kyllä viestin jälkeenpäin että hänellä ilmeisesti oli huono päivä mutta se ei nyt minua paljon lohduttanut.
        Ovat molemmat nyt ehdottanut minulle muita saleja koska sanoin että niiden laitteet ovat minulle vaikeita enkä oikein osaa käyttää ilman opastusta. 10 kerran kortista olen käyttänyt 2. Edelleen katson että Niittykummun Classic Gym on toiminut huonosti laiteopastuksen kanssa sekä olleet epäystävällisiä. Seuraava askel on nyt kuluttajasuojaneuvonta, mistä aion kysyä rahojen takaisin maksua koska en saanut laiteopastusta, kuin nimenomaan kaikissa laitteissa on vielä maininta että ei saisi käyttää jos ei ole varma miten! Jos joku vielä haluaa lisäselvitystä niin kyllä annan.

        vähän kärjistin. Ikävää jos olet saanut huonoa palvelua. Toivottavasti saat asian selviämään Classic Gymin kanssa ilman että siihen kuluttaja-asiamieheen tarvitsee turvautua. Tarvittaessa sitten. Toin tuossa vain esiin omia näkemyksiäni siitä miksi aiempi viestiketju on ehkä poistettu...


      • susie2104522
        Classic Gym kirjoitti:

        Tässä vastine palautteeseen:

        Kun asiakas tulee salillemme ensimmäistä kertaa, annetaan hänelle mahdollisuus ilmaiseen tutustumiskertaan, jotta ei tarvitse ostaa "sikaa säkissä". Kuntosalikortin yhteyteen ei automaattisesti kuulu laiteopastusta, mutta aina kun asiakas ostaa kortin, hänelle kerrotaan mahdollisuudesta vastaanoton aukioloaikojen puitteissa (ark.11-18 ja la 12-16) tulla kysymään neuvoa, jos laitteiden kanssa on ongelmia. Salillamme on myös mahdollisuus hankkia erikseen kuntosaliohjelma, johon kuuluu mukaan ohjelma ja ohjaus. Valitettavasti kesäaikana meillä on ollut ongelmia tehdä kaikkia saliohjauksia, mistä olemme pahoitelleet asiakasta. Tilanne tulee kuitenkin muuttumaan alkusyksystä.

        Kyseiselle asiakkaalle on siis annettu mahdollisuus tutustua saliin ennen kortin ostoa, kerrottu mahdollisuudesta tulla kysymään vastaanotosta neuvoa laitteiden käyttöön, lisäksi hänelle on annettu kuukausi lisäaikaa(yhteensä 4 kuukautta) käyttää kaikki 10 kuntosalikertaa.

        Salimme laitteet ovat huippuluokkaa ja ne ovat tarkoitteuja yhtälailla miehille kuin naisillekin. Ne ovat erittäin helppokäyttöisiä verrattuna moniin muihin kuntosalilaitteisiin. Ainoastaan niiden musta ja paksurunkoinen ulkonäkö voi "pelottaa" naisasiakkaita. Olemme saaneet luotua salillemme hyvän ilmapiirin asiakkaiden ja henkilökunnan välille ja valtaosa palautteesta salia koskien on ollut erittäin positiivista. Kuluttaja-asiamies on myös tervetullut salillemme.

        Tervetuloa tutustumiskäynnille Classic Gymille!

        Aika näpsäkkä vastine, mutta vihdoinkin jotain sentään.
        Haluan nyt vielä muistuttaa että kuin ensimmäisen kerran jälkeen tulin ylös kysymään laiteopastusta niin herra ei tarjoutunut vaan antoi sen naishenkilön kortin ja sanoi että hän antaa opastusta, mitä en koskaan sitten saanut!
        Eli vastineessäsi sanoitte väärin että aukiooloaikana saa laiteopastusta, ehkä joku muu, mutta en minä! Samalla kuin pyysin laiteopastusta ilmaisin kyllä haluni saada myös kuntosaliohjelman, minkä mainitsin naishenkilölle yhteydenottopyynnössäni. Mutta kun ei vastausta tullut! Ja kuin vielä kysyin että nyt kuin on kesä niin onko aikaa antaa laiteopastusta ja tehdä ohjelmaa niin mieshenkilö vastasi että heillä ei ole kesälomaa, aikaa on. Mutta kun sitä aikaa ei ollut edes vastata yhteydenottopyyntööni. Se että tilanne tulee muuttumaan ei nyt minua enää auta. Ja mitä tulee siihen että minulla on ollut aikaa käyttää 10 kerran kortin niin siihen vastaan että en ole voinut käydä kun teillä on niin hienoja laitteitä joita en pysty käyttämään ilman opastusta. Ei minun tarvitse nöyrästi tulla anomaan, kyllä se opastus olisi mieshenkilön pitänyt antaa heti kuin mainitsin että tarvitsen sitä.


      • Susie21045252
        Classic Gym kirjoitti:

        Tässä vastine palautteeseen:

        Kun asiakas tulee salillemme ensimmäistä kertaa, annetaan hänelle mahdollisuus ilmaiseen tutustumiskertaan, jotta ei tarvitse ostaa "sikaa säkissä". Kuntosalikortin yhteyteen ei automaattisesti kuulu laiteopastusta, mutta aina kun asiakas ostaa kortin, hänelle kerrotaan mahdollisuudesta vastaanoton aukioloaikojen puitteissa (ark.11-18 ja la 12-16) tulla kysymään neuvoa, jos laitteiden kanssa on ongelmia. Salillamme on myös mahdollisuus hankkia erikseen kuntosaliohjelma, johon kuuluu mukaan ohjelma ja ohjaus. Valitettavasti kesäaikana meillä on ollut ongelmia tehdä kaikkia saliohjauksia, mistä olemme pahoitelleet asiakasta. Tilanne tulee kuitenkin muuttumaan alkusyksystä.

        Kyseiselle asiakkaalle on siis annettu mahdollisuus tutustua saliin ennen kortin ostoa, kerrottu mahdollisuudesta tulla kysymään vastaanotosta neuvoa laitteiden käyttöön, lisäksi hänelle on annettu kuukausi lisäaikaa(yhteensä 4 kuukautta) käyttää kaikki 10 kuntosalikertaa.

        Salimme laitteet ovat huippuluokkaa ja ne ovat tarkoitteuja yhtälailla miehille kuin naisillekin. Ne ovat erittäin helppokäyttöisiä verrattuna moniin muihin kuntosalilaitteisiin. Ainoastaan niiden musta ja paksurunkoinen ulkonäkö voi "pelottaa" naisasiakkaita. Olemme saaneet luotua salillemme hyvän ilmapiirin asiakkaiden ja henkilökunnan välille ja valtaosa palautteesta salia koskien on ollut erittäin positiivista. Kuluttaja-asiamies on myös tervetullut salillemme.

        Tervetuloa tutustumiskäynnille Classic Gymille!

        Ja rahoja ei ole tarjottu takaisin ei edes avainkortin hintaa, minkä pyysin.


      • ????
        -weider- kirjoitti:

        Kävin vähän kuvia katsomassa. Erittäin toimivan näköinen ja siisti ympäristö. Telineet ja painot sitä yksinkertaisesta ja tehokasta linjaa. Voisin hyvin viihtyä, mutta 200km on vähän turha pitkä matka.

        oletko sama joka kirjoitti rekisteröidyllä nimimerkillä WDR?


      • juuuuuuu
        ???? kirjoitti:

        oletko sama joka kirjoitti rekisteröidyllä nimimerkillä WDR?

        juuuuuuuuuuuu


      • mieshenkilö vastaa
        susie2104522 kirjoitti:

        Aika näpsäkkä vastine, mutta vihdoinkin jotain sentään.
        Haluan nyt vielä muistuttaa että kuin ensimmäisen kerran jälkeen tulin ylös kysymään laiteopastusta niin herra ei tarjoutunut vaan antoi sen naishenkilön kortin ja sanoi että hän antaa opastusta, mitä en koskaan sitten saanut!
        Eli vastineessäsi sanoitte väärin että aukiooloaikana saa laiteopastusta, ehkä joku muu, mutta en minä! Samalla kuin pyysin laiteopastusta ilmaisin kyllä haluni saada myös kuntosaliohjelman, minkä mainitsin naishenkilölle yhteydenottopyynnössäni. Mutta kun ei vastausta tullut! Ja kuin vielä kysyin että nyt kuin on kesä niin onko aikaa antaa laiteopastusta ja tehdä ohjelmaa niin mieshenkilö vastasi että heillä ei ole kesälomaa, aikaa on. Mutta kun sitä aikaa ei ollut edes vastata yhteydenottopyyntööni. Se että tilanne tulee muuttumaan ei nyt minua enää auta. Ja mitä tulee siihen että minulla on ollut aikaa käyttää 10 kerran kortin niin siihen vastaan että en ole voinut käydä kun teillä on niin hienoja laitteitä joita en pysty käyttämään ilman opastusta. Ei minun tarvitse nöyrästi tulla anomaan, kyllä se opastus olisi mieshenkilön pitänyt antaa heti kuin mainitsin että tarvitsen sitä.

        Tämähän on kuin saippuaoopperaa seuraisi juttu saa koko ajan uusia ja mielenkinntoisia käänteitä. Mitäköhän seuraavaksi olen sanonut?/tehnyt? jään innolla odottamaan!

        En kai minäkään herran jumala niin tyhmä ole että uuden salin omistajana kieltäytyisin neuvomasta salimme uutta asiakasta laitteiden käytön kanssa.Joka tapauksessa uskokoon kukin mitä haluaa tämä asia on osaltamme loppuunkäsitelty.


      • Susie21045252
        mieshenkilö vastaa kirjoitti:

        Tämähän on kuin saippuaoopperaa seuraisi juttu saa koko ajan uusia ja mielenkinntoisia käänteitä. Mitäköhän seuraavaksi olen sanonut?/tehnyt? jään innolla odottamaan!

        En kai minäkään herran jumala niin tyhmä ole että uuden salin omistajana kieltäytyisin neuvomasta salimme uutta asiakasta laitteiden käytön kanssa.Joka tapauksessa uskokoon kukin mitä haluaa tämä asia on osaltamme loppuunkäsitelty.

        Sanoopa mieshenkilö mitä tahansa niin et ole kieltäytynyt mutta et ole tarjoutunutkaan apua kyselevälle. On tämä asia nyt tämän palstan osalta minunkin osalta loppunkäsitelty. Mutta vain tämän palstan! On ihmeellistä että ette voi myöntää tehneenne virheen asiakaspalvelussa, muistakaa nyt ihmeessä tulevaisuudessa että asiakas on se joka pitää toimintaanne pystyssä!


    • Anonyymi

      Olen kuulut et salilla on huonoa palvelua.

    • Anonyymi

      En suossittele ( Aalto-opiston tohtori opiskelijalta) saa huonoa palvelua. En voi suositella!

    • Anonyymi

      En voi suositella paikkaa huono palvelu.!

    • Anonyymi

      Tohtori opiskelijalta saa huonoa palvelua. En suosittele.!! Vasikka vuotaa muiden asiat tiskillä eteenpäin

    • Anonyymi

      Tummatukkainen myyjä on epämielyttävä! Ei voi suositella!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe