Peräpukamia?

Minä86

Hei! Eilen käydessäni isommilla asioilla vessassa..niin pyyhkiessäni paperi oli aivan veressä eikä itse ulostetta siinä ollut ollenkaan. Säikähdin kauheasti mikä mulla on. Pyyhin tottakai niin kauan ettei paperissa ollut enää verta. Veri oli aivan kirkasta.

Ensimmäisenä tuli mieleen tietysti pahimmat eli syöpä.... Sitten kertoessani kaverille, hän epäili peräpukamia. Sellaset minulla on ollutkin aina välillä... istuessa joskus tuntuvat ja joskus ulostaminen sattuu kovastikkin.

Myöhemmin uudestaan käydessä oli sama juttu mutta verta oli vähemmän. Tänään sitten ei ollut enää verta ollenkaan. Eli mistä voisi olla kyse???

Eilen soitin myös terveyskeksukseen ja sanoivat, että ei ole tämän illan asia ellei veren vuoto jatku kovana.

olen 21-vuotias.

Kiitos vastauksista.

4

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todennäköisesti

on kyse.
      Eihän se sillä tavalla kiireellinen asia olekaan, mutta kannattaa silti käydä lääkärissä.
      Kait varasit ajan?

• Minä86

En varannut koska terveyskeksuksessa sanottiin jos veren vuoto jatkuu ja muutenkin asia vaivaa niin sitten omalle lääkärille aika.

Kyllä todennäkösesti varaankin ajan lähiaikoina.

Outoa vaan ettei eilenkään pukamat tuntuneet esim. istuessa mutta verta päästivät niin paljon.

• sama vaiva
        Minä86 kirjoitti:

En varannut koska terveyskeksuksessa sanottiin jos veren vuoto jatkuu ja muutenkin asia vaivaa niin sitten omalle lääkärille aika.

Outoa vaan ettei eilenkään pukamat tuntuneet esim. istuessa mutta verta päästivät niin paljon.

Kuulostaa että voipi olla peräaukon haavauma. Siitä voi vuotaa ajoittain kovastikin verta. Mulla on sellainen kroonistuneena. Ulostaminen ei satu, mutta pyyhkiminen kylläkin. [email protected]

• kesällä
        Minä86 kirjoitti:

olla sisäinen peräpukama. Minulla ainakin puhkesi kova verenvuoto peräpäästä, kun palasin Kapkaupungista lentäen. Pitkä lentomatka paikallaan ollen oli altistanut sisäisen pukaman puhkeamiseen, näin lääkärini kertoi. Lääkäri ns. hirtti pukaman kiristämällä siihen kuminauhan. Hoito tepsi hyvin eikä ollut kivulias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe