Minulla on reilu puolitoistavuotta ollut hormonikierukka ja ongelmia ongelmien perään on ollut!!!!
Ensimmäiset kolme kuukautta kierukan laiton jälkeen seksi oli todella tuskaista...aivan kuin supistuksia ja tarve ponnistaa kierukka pois sisältäni.
Ja nyt nämä menkat alkavat olla jo rasitteeksi...
kierto on sellaiset 21-28 päivää joskus on ollut jopa lähemmäs 40 päivää. Mutta se että sitä vuotoa kestää noin 14 päivää on älytöntä. Ja kun luulen menkkojen tai siis tiputtelun loppuneen ja harrastan seksiä niin satavarmasti seuraavana päivä tiputtelee taas!Eli menkatonta aikaa on noin 7 päivää jos sitäkään. osaisko joku kertoa että mistä tää johtuu? Kysyin terkkarilta siitä seksin jälkeisestä tiputtelusta ja että onko mahdollista että kierukka estää kaiken verentulon ja siitä syystä kun sinne vähän pökkii niin se valuttaa loput ulos. Mutta se ei kuulemma ole mahdollista!
mikä voi olla????
myö vaan
1
257
Vastaukset
- erikoista...
Vaikuttaa vähän siltä, ettei kierukka käy sinulle.
saattaa myös olla, ettei sitä ole asennettu oikein, jos tuolleen kipuilee.
Itse en ole kierukan olemassa olosta tiennyt mitään koskaan, vaikka jo kolmas sellainen menossa.
kannattaa gyneltä kysellä ja keskustella ongelmista.
Mun vuodot loppui jo kokonaan, hormonikierukka ollut puoli vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42493Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912216Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1391852- 1301826
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281739- 1381405
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131369"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1631124