Minulla on reilu puolitoistavuotta ollut hormonikierukka ja ongelmia ongelmien perään on ollut!!!!
Ensimmäiset kolme kuukautta kierukan laiton jälkeen seksi oli todella tuskaista...aivan kuin supistuksia ja tarve ponnistaa kierukka pois sisältäni.
Ja nyt nämä menkat alkavat olla jo rasitteeksi...
kierto on sellaiset 21-28 päivää joskus on ollut jopa lähemmäs 40 päivää. Mutta se että sitä vuotoa kestää noin 14 päivää on älytöntä. Ja kun luulen menkkojen tai siis tiputtelun loppuneen ja harrastan seksiä niin satavarmasti seuraavana päivä tiputtelee taas!Eli menkatonta aikaa on noin 7 päivää jos sitäkään. osaisko joku kertoa että mistä tää johtuu? Kysyin terkkarilta siitä seksin jälkeisestä tiputtelusta ja että onko mahdollista että kierukka estää kaiken verentulon ja siitä syystä kun sinne vähän pökkii niin se valuttaa loput ulos. Mutta se ei kuulemma ole mahdollista!
mikä voi olla????
myö vaan
1
254
Vastaukset
- erikoista...
Vaikuttaa vähän siltä, ettei kierukka käy sinulle.
saattaa myös olla, ettei sitä ole asennettu oikein, jos tuolleen kipuilee.
Itse en ole kierukan olemassa olosta tiennyt mitään koskaan, vaikka jo kolmas sellainen menossa.
kannattaa gyneltä kysellä ja keskustella ongelmista.
Mun vuodot loppui jo kokonaan, hormonikierukka ollut puoli vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525