Musta tuntuu että nappaan joka ikisen viruksen mitä maa päällään kantaa ja joudun olemaan töistä pois tosi usein =( Opiskeluaikana tämä sairastelu ei niin haitannut, mutta nyt työelämässä on jo aika ärsyttävää.
Ja kun muut sairastaa sen pari, kolme päivää, mulla se on aina vähintään se viikko. Eniten ärsyttää se, että aina menee ääni. Eli käytännössä ei VOI mennä edes puolikuntoisena töihin, kun ääni ei pelaa.
Onko kellään ideaa miten saisin lisää vastustuskykyä? Pitäisi varmaan ainakin alkaa liikkumaan enemmän ja syömään enemmän hedelmiä.. Mielestäni kyllä syön terveellisesti, enkä ole ylipainoinenkaan. En tiedä vaikuttaako asiaan, mutta mulla on astma. Heikentänee kai jonkin verran vastustuskykyä?
Tosi usein sairaana... =(
3
401
Vastaukset
- Näin on
Astma on luultavasti suurin yksittäinen tekijä mikä tekee sairaaksi. Jos limakalvot tulehtuvat niin kyllä keho joutuu koville ja kaikenlaisia virustauteja on kuitenkin ilmassa jatkuvasti. Liikunta voi kyllä olla hyödyksi kunhan ei sairaana rehki, silloin siitä voi olla enemmän haittaa. Onko sinulla ilmanpuhdistinta kotona? Jos ei ole niin suosittelisin hankkimaan semmoisen sillä se poistaa hyvin kaikenlaiset partikkelit hengitysilmasta. Kunnollinen ilmanpuhdistin kuitenkin maksaa 500-1000 euroa ja siinä pitäisi olla sähköllä toimiva puhdistuskenno eikä pelkkää mekaanista puhdistusta koska ne eivät ole yhtä tehokkaita.
- Marvilla
Itse asiassa just hankittiin ilmanpuhdistinki, mutta en ainakaan vielä ole huomannut sen vaikutusta. Eikä ole mikään halpa malli.
- verikokeissa
käyntiä, niin saat selville mikä on pielessä, itse sairastelin paljon kun rauta-arvot oli pohjalukemissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826