Nicky Cruz huomenna Helsingin jäähallissa

Pentecostal.1

Tilaisuus alkaa kello 19. Nicky on sellainen puhuja, että häntä jaksaa kuunnella jokainen.
"Juokse poika juokse"-klassikkokirjan päähenkilöllä on voimakas sanoma jokaiselle tämän ajan uskovalle ja uskosta osattomalle.

http://www.urbaaniunelma.fi/nickycruz.html

26

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nickyssä

Sehän on amerikkalainen katurikollinen, jonka uskovat ottivat hoiviinsa ja hän eheytyi uskovien ansiosta.
      Meillä on koti-Suomessa ihan samanlaisia tapauksia, vaikka kuinka paljon, mutta he eivät tee elämänkerrallaan bisnestä, kuten amerikkalaiset.
      Heitä jo poika hemmettiin tuo amerikkalaisuuden ihannointi näillä palstoilla, sillä sieltä ei ole koskaan tullut muuta, kuin paskaa muualle maailmaan.

• Pentecostal.1

Eikö Jumalan hyvistä teoista saisi kertoa? Jos amerikkalaiset osaavat monia asioita meitä paremmin, tarvitseeko siitä olla kateellinen?

• osataan meilläkin
        Pentecostal.1 kirjoitti:

Eikö Jumalan hyvistä teoista saisi kertoa? Jos amerikkalaiset osaavat monia asioita meitä paremmin, tarvitseeko siitä olla kateellinen?

Meilläkin on satoja Nickyjä, jos et satu tietämään.
        Minä en ole kuule katkera, mutta mitä hyötyä meille on jostakin lähes viidenkymmenen vuoden takaisesta jutusta, jota rahan takia pyöritetään julkisuudessa maailmalla.
        Mitä tulee heidän osaamiseensa, se on samaa tasoa, kuin itänaapureillakin. Pesehän poika nokkas ja pyyhi rähmät silmistä, maailmassa on muutakin, kuin amerikka, ja sieltä levinneet harhaopit.

• Tai tulee yks juttu

Aurinko aamuisin.

• http://www.urbaaniunelma.fi...
      • Pentecostal.1

sivuseikka, mitkä tahot tilaisuuden järjestävät. heidän roolinsa on suhteellisen pieni itse tapahtumassa.

• siksi
        Pentecostal.1 kirjoitti:

sivuseikka, mitkä tahot tilaisuuden järjestävät. heidän roolinsa on suhteellisen pieni itse tapahtumassa.

kannattaa pitää esillä, on hyvät kirjpöydät yms, itse puhuja on vain ihminen myös ymmärrät varmaan...

• siksi.
        Pentecostal.1 kirjoitti:

kannattaa pitää esillä, on hyvät kirjpöydät yms, itse puhuja on vain ihminen myös ymmärrät varmaan...

• Pentecostal.1
        siksi kirjoitti:

kirjpöydät? Mitä ovat kirjpöydät? Kirjoituspöytiä?

• so sad
        Pentecostal.1 kirjoitti:

kirjpöydät? Mitä ovat kirjpöydät? Kirjoituspöytiä?

Ja salin puolella tanssiryhmä liehuu ylistysbändin tahtiin.
        Kaikki mukaan notkumaan ja ylistämään!
        Nicky and the Gospel Business is here!

Pente on tainnut imaista jo ennakkoon väkevän Cruz-huuman ja Näky-karisman sisäänsä.., vai?

• Pentecostal.1
        so sad kirjoitti:

Ja salin puolella tanssiryhmä liehuu ylistysbändin tahtiin.
        Kaikki mukaan notkumaan ja ylistämään!
        Nicky and the Gospel Business is here!

Pente on tainnut imaista jo ennakkoon väkevän Cruz-huuman ja Näky-karisman sisäänsä.., vai?

vaikka onkin harmittavaa kyllä jossain määrin livennyt torontolaiseen suuntaan (lievästi, tuskin havaittavasti). Uskon kuitenkin, että Jumala vielä käyttää Cruzia

• EI KRISTITYN FOORUMILLE
        Pentecostal.1 kirjoitti:

vaikka onkin harmittavaa kyllä jossain määrin livennyt torontolaiseen suuntaan (lievästi, tuskin havaittavasti). Uskon kuitenkin, että Jumala vielä käyttää Cruzia

ONKO SE JOKU DEMONI, VAI OLETKO ITSE PIMENNYT POIS PYHÄSTÄ HENGESTÄ?

• edes lievästi!
        Pentecostal.1 kirjoitti:

Ole varovainen siellä 'näky-tapahtumassa'.
        Torontolaiset henget siellä puhaltelevat kutsuen eksytyksen kavaliin juoniin.

Ja annahan raporttia tapahtumasta, jos menet siellä käymään.

• Pentecostal.1
        EI KRISTITYN FOORUMILLE kirjoitti:

K.T?

• Pentecostal.1
        edes lievästi! kirjoitti:

Ole varovainen siellä 'näky-tapahtumassa'.
        Torontolaiset henget siellä puhaltelevat kutsuen eksytyksen kavaliin juoniin.

Ja annahan raporttia tapahtumasta, jos menet siellä käymään.

maailman kaikkea saastutusta päästä pakoon niin, ettei pikkuisen joutuisi sen kietomaksi. Mutta kun tunnistan eksymistä vaelluksessani, teen parannusta.

• tuttuun malliin
        EI KRISTITYN FOORUMILLE kirjoitti:

Ei kai pitäisi herätellä nukkuvaa karhua.
        Onneksi tuo otus on vaaraton sille, joka uskoo Jeesukseen ja väärentämättömään evankeliumiin.

• raitistu hengellisesti
        Pentecostal.1 kirjoitti:

K.T?

mitäs höpäjät, etsi oikeasti pyhän hengen ystävyyttä, muuten kaikki pyykköset sua vie kuin pässiä narussa.

• ...............
        tuttuun malliin kirjoitti:

Ei kai pitäisi herätellä nukkuvaa karhua.
        Onneksi tuo otus on vaaraton sille, joka uskoo Jeesukseen ja väärentämättömään evankeliumiin.

...................

• Matin ystävä
        ............... kirjoitti:

...................

Kiitos vinkistä!

Parasta terapiaa on, kun saa Sanan valossa kulkea oikeaan suuntaan, eteenpäin,
        armahdettuna ja toronto-, hinn- ym. eksytyksistä vapaana Jumalan lapsena.

Hylkää sinäkin perkeleen kavalat juonet, jätä valhekarismalla villitsevien rahankerääjien petokset.

• sori.
        Matin ystävä kirjoitti:

Kiitos vinkistä!

Parasta terapiaa on, kun saa Sanan valossa kulkea oikeaan suuntaan, eteenpäin,
        armahdettuna ja toronto-, hinn- ym. eksytyksistä vapaana Jumalan lapsena.

Hylkää sinäkin perkeleen kavalat juonet, jätä valhekarismalla villitsevien rahankerääjien petokset.

vaan, totuus on kuitenkin sanottava

• http://urbaaniunelma.blogsp...
    • Urbaani unelma -tapahtuman ...

Urbaani unelma -tapahtuman järjestäjät
      EICF (Espoo International Christian Fellowship) - www.eicf.com
      Elävä Sana srk - www.elavasana.net
      E4 - www.evankelioi.net
      Filadelfia-seurakunta - www.filahfors.fi
      Helsingin Cityseurakunta - www.cityseurakunta.com
      Helsingin Tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyö God's Gas - www.godsgas.fi
      Helsinki Vineyard-seurakunta - www.vineyardsrk.fi
      Helsingin yhteiskristillinen evankelioimistoimikunta (HYKE)
      International Evangelical Church in Finland (Kansainvälinen srk) - www.church.fi
      Järvenpään Vapaaseurakunta ARKKI - www.arkki.org
      Kansan Raamattuseura - www.kansanraamattuseura.fi
      Keravan Cityseurakunta - www.keravan.cityseurakunta.org
      Kristityt yhdessä ry (Radio Dei) - www.radiodei.fi
      Majakka-seurakunta - www.majakkaseurakunta.fi
      MetroCenter-seurakunta - MetroCenter.fi
      Nokia missio - www.nokiamissio.com
      Näky yhteys ry
      One Way Mission - www.onewaymission.fi
      Patmos lähetyssäätiö - www.patmos.fi
      Raamattu Puhuu seurakunta, Helsinki - www.raamattupuhuu.fi
      Risteyspaikka seurakunta - www.risteyspaikka.seurakunta.net
      Silmu-seurakunta - www.silmu-srk.fi
      Suur-Helsingin seurakunta - www.suhe.net

• herramrks

Hänhän vierailee yhteiskristillisissä tapahtumissa joissa soitetaan (hengellistä) rock-musiikkia?

• on päässä,

ei sydämessä.

• herramrks
        on päässä, kirjoitti:

ei sydämessä.

lisää Nickyn kaltaisia äijiä.

• Helluntaissakin
        herramrks kirjoitti:

lisää Nickyn kaltaisia äijiä.

Et kai sinäkin ole sokea.
        Minutkin kastoi suomalainen Nicky.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3860
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      341
      2993
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1892
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      761
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      751
    Aihe