Oisko liikaa pyydetty,

ei uskovainen

että ateistit välttäisivät täällä alatyylistä haukkumista vaikka meinaisikin palaa pinna uskovien kanssa?
Mielenterveyspotilaalta ei voi tietysti paljon vaatia, mutta muut voisivat osoittaa sivistyksensä käytännössä.

10

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetelä täällä

Ajatus on jalo, mutta kuitenkin itsekin haukut osaa palstan kirjoittajista mielenterveyspotilaiksi...

• yksi vain

Eihän tuossa ketään haukuttu mielenterveyspotilaiksi. Todettiin vain, että sellaisilta ei voi paljoa vaatia (ottamatta ollenkaan kantaa siihen kuka mahdollisesti olisi sellainen, vai onko kukaan).

• uudelleen
        yksi vain kirjoitti:

Eihän tuossa ketään haukuttu mielenterveyspotilaiksi. Todettiin vain, että sellaisilta ei voi paljoa vaatia (ottamatta ollenkaan kantaa siihen kuka mahdollisesti olisi sellainen, vai onko kukaan).

Vaikka eihän lukihäiröiseltä voi odottaa että hän ymmärtäisi yli yhden lauseen kokonaisuuksia.

• -ei uskossa-
        uudelleen kirjoitti:

Vaikka eihän lukihäiröiseltä voi odottaa että hän ymmärtäisi yli yhden lauseen kokonaisuuksia.

pikkasen vähättelevään tyyliin laitettu...ei voi paljon vaatia...ehkä se ei tarkoittanut niin pahaa miltä se kuullostaa..toivotaan näin :)

Kaikilla meillä on ymmärrys rajallinen ja kullakin rajat ovat yksilöllösiä,joten sen mukaan varmaan vastaillaankin,eiköstä vaan :)

• -ei uskossa-
        -ei uskossa- kirjoitti:

pikkasen vähättelevään tyyliin laitettu...ei voi paljon vaatia...ehkä se ei tarkoittanut niin pahaa miltä se kuullostaa..toivotaan näin :)

Kaikilla meillä on ymmärrys rajallinen ja kullakin rajat ovat yksilöllösiä,joten sen mukaan varmaan vastaillaankin,eiköstä vaan :)

edellisesä lukihäiriötä ? Lues tarkkaan ;)rajallista on lukemisen taitokin :D

Mutta esimerkkinä vaan ettei lukihärö onneksi ilmene ajattelussa samoin kun kirjottaessa :)

• tätä
        uudelleen kirjoitti:

eihän lukihäiröiseltä < virhe kirjoituksessa

• ja haukotus
        tätä kirjoitti:

eihän lukihäiröiseltä < virhe kirjoituksessa

Hukkaan meni huumori, totesi lammaspaimen aamulla

• yksi vain
        uudelleen kirjoitti:

No kerrohan minulle, ketä siinä sinusta haukuttiin mielenterveyspotilaaksi.

Edellisessä lauseessa puhuttiin sekä ateisteista että uskovista, eikä tuossa mitenkään määritellä kumpaan tuo mielenterveyspotilas ehkä liittyy vai liittyykö kumpaankaan.

Jos haluat avauksen tarkoittavan, että muiden ateistien kuin mielenterveyspotilaiden tulisi käyttäytyä asiallisesti, siitä vaan.

Jos haluat sen tarkoittavan, että uskovaiset ovat mielenterveyspotilaita, siitä vaan.

Kumpaakaan siinä ei kuitenkaan sanota.

• petri....

niihän tuo tekee! :)

-mistähän muuten johtuu tuo ateistien alatyylinen kirjoitus??

ja mieluummin joku oikea vastaus, eikä taasen uskovaisten haukkumista!

• -ei uskossa-

pyydetty minun mielestä..sopii mulle. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1940
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1846
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1649
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      970
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe