Hei! Mulla on kovat selkäkivut ja niihin olen saanut Panacodia lääkkeeksi. Ystäväni kertoi, että Diclomex rapid 50mg 1-3krt/pv niminen lääke on tosi hyvin vaikuttanut hänen selkäänsä. Onko kenelläkään tietoa kumpi näistä lääkkeistä on vahvempi. Olen kyllä ensi kuussa menossa lääkäriin, mutta haluaisin tietää sen ennen, mikäli mahdollista.
Diclomex rapid 50mg
6
16750
Vastaukset
- eri tyyppistä
lääkettä! Diclomex on TULEHDUSKIPULÄÄKE, jota taasen Panacod EI ole, parasetamoli ei juurikaan tulehdukseen auta ja codeiini ei tietty laisinkaan.
Näitä kahta mainitsemaasi lääkettä ei yksinkertaisesti voi vertailla, niiden vaikuttava aine on tyystin eri ym. D rauhoittaa tulehdusta, sitä taas ei parasetamol tee, koska ei ole varsinainen tulehduslääke, vaan kipulääke ensisijaisesti, on se sitten parasetamol yksitään tai siihen lisätty, keskushermostoon vaikuttava codeiini.- Meg52
Kiitos tiedoista, miten ne kaksi lääkettä eroavat toisistaan. Vielä kysyisin, jos osaat vastata, mikä voisi olla sitten vastaavaa kuin tämä Panacod(tai siis vahvempi), jota olen syönyt monta vuotta ja luulenpa, että sen vaikutus on vähentynyt aika tavalla, eli vahvempaa pitää lääkäriltä seuraavalla kertaa kysellä.
- hampi
Kiitos tiedoista, on haastavaa kokeilla eri tuotteita
- Vekkulipekkuli
Vaikka onkin jo vanha postaus, mutta pakko ite sanoo että ittellä on ollu polvissa ja varpaiden nivelissä tulehduksia jo 5 kuukauden ajan, ellei kauemminkin, ja on annettu kipulääkettä ja kortisonia ja kaikkee, mutta sitten yks urheilulääkäri antoi tätä ja voi että ku elämä hymyilee ku se lääke rupee tehoon. Olin skotlannissa viikon juurikin yhen pahan tulehduksen jälkeen, käveltiin ylä ja alamäkiä joka päivä varmaan 3 tunnin ajan ja polvet oli aivan täydellisessä kunnossa. Että juu, ittelle ainakin toimii älyttömän hyvin!
- Kipupois
En nyt tiedä näistä apteekki kamoista kuin et vaikka kipulääke, panacod, panadol, ovat ainakin minulle kuin kalkkitabuja. Kylkiluun murtumisen vuoksi oli pakko saada kipulääkettä. Ostin Turkista Dolorex 50mg tabuja, ilman rempseä,. Kyllä kivut lähtivät mut on kyllä aamulla nuppikin sekaisin, ainakin 10 kaljan jälkeen
- Anonyymi
Kyllä mullekin määrätty selän kipu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804