Kysyisin vaan sellaista teiltä, jotka käytätte/olette käyttäneet Mercilon pillereitä, niin onko teille tullut siitä sivuvaikutuksia, ja jos on niin mitä?
Mercilon e-pillerit
6
815
Vastaukset
- ....
Päänsärkyä ja tiputteluvuotoa. Mitä teet tällä tiedolla?
- ...............
Mulla menkat pidentyi/runsastui tosin menkkakivut katosivat. Käytin tosin vain yhden laatan...
- 9vuotta
Eli mercilon eka mikä määrätty ja sen oon pitäny.Ei o ollu mitään sivuvaikutuksia.Olen tosin muutenkin aika immuuni minkään syömieni lääkkeiden sivareille.Ei o allergioita tai herkkyyksiä.olen sinällään onnellinen sillä tiedän ystäviä jotka on joutunu käymään vaikka kuin monta merkkiä läpi ennen kun sopivat on löytyny.Joillekin ei ole sopivia löytynyt ollenkaan.itellä oli TOSI runsaat menkat ennen ku alotin ja mercilonilla kyllä niukentu hyvin.En ehkä vaan yhen kiekon pohjalta tekis päätöksiä,varsinkaan jos on ekat pillerit.tosin jokanen tietty tuntee oman kehonsa parhaiten
- Hyvin
Itse olen käyttänyt pian puolitoista vuotta kyseistä merkkiä. Ei missään vaiheessa mitään huonoja sivuvaikutuksia. Mielialanvaihtelut ja vuoto vähenivät, ja tietysti kaikki muuttui entistä säännöllisemmäksi. Ennen kärsin vatsakivuista ja huonovointisuudesta menkkojen alkaessa, mikäli en huomannut ottaa särkylääkettä tarpeeksi ajoissa. Mitään muuta merkkiä en ole joutunut näitä ennen kokeilemaankaan.
Tokikaan nämä asiat eivät ole koskaan yleistettävissä, joten hirveän pitkälle meneviä johtopäätöksiä en muiden kokemuksista tekisi.- Hanna-Elisa
Hei,
neljä vuotta on tullut Merciloneja popsittua ja tyytyväinen olen ollut :) Itselläni ne määrättiin ensi alkuun helpottamaan runsasta kuukautisvuotoa, ja ne pelastivat minut todenteolla! Hemoglobiinini oli kriittisen alhaalla jo pitkään jatkuneen runsaan ruodon takia (hmb90), oli ihanaa saada helpotusta vaivaani :) Vuoto loppui ja nuikkeni, nykyisin kuukautiseni ovat säännölliset ja vuoto niukahkoa...
Sivuvaikutuksina itselleni tuli pieni painonnousu, mikä on vissiin aika yleinen e-pillerien sivuvaikutus. Pillerit toivat minulle myös suuret pms-oireet ja mielialanvaihteluja. Mutta tätä vain pms aikaan, ja sekin on saatu kuriin toisella lääkkeellä :) Lisäksi rintani suurenivat hieman. Miulla ei ainakaan ole mihinkään seksihaluihin vaikuttaneet negatiivisesti, eli rippuu varmaan aikalailla henkilöstä tuokin... Yhtä halukas olen kuin aina ennenkin :D
Olen ollut tyytyväinen Merciloneihini :) Voin suositella. Etenkin jos kukautisvuodon kanssa on jonkinlaisia ongelmia niin suosittelen lämpimästi :)
- emiliina
Käytin Mercilon-merkkisiä e-pillereitä 10 vuotta, lopetin kevättalvella, kun vauvahaaveet on ajankohtaiset.
Minulla Mercilon tasoitti epäsäännölliset kuukautiset ja heilahtelevat mielialat. Myös lievästi akneinen ihoni parani ja runsas vuoto väheni. Myös PMS-oireet ja menkkakivut vähenivät e-pillereiden aikaan.
Nykyään minulla on keltarauhashormonit (terolut) käytössä epäsäännöllisten menkkojen tasoittamiseen, mutta kaikki muut ongelmat ovat sittemmin Mercilonien lopettamisen jälkeen palanneet. ...Vaan mikäli koskaan vauvaa haluan, niin täytyy joskus uhrautua ja uskaltaa lopettaa ehkäisy. Toivottavasti kohta vauva saisi alkunsa, niin ei tarvitsisi (ehken) kauaa kestää näitä mielialavaihteluita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060