Totuuden tuutista wikipediasta "Jin symboloi muun muassa naisellisuutta, negatiivisuutta, pimeyttä sekä passiivisuutta ja jang vastaavasti miehisyyttä, positiivisuutta, valoa sekä aktiivisuutta.
Jiniin liittyvillä ominaisuuksilla on länsimaissa usein kielteinen sävy. Jin ja jang -käsitteistä puhuttaessa on kuitenkin olennaista, ettei kumpikaan ole sinänsä "parempi" kuin toinen. Jangia ei voi olla ilman jiniä ja päinvastoin. Tärkeintä on näiden kahden elementin välinen tasapaino."
Miten niin Jang, joka kuvaa positiivisuutta, valoa ja aktiivisuutta ei olisi parempi kuin pimeys, passiivisuus ja negatiivisuus?
Kukahan äijä noikin on keksinyt?
Nais ja mies
pihvitomaatti
2
217
Vastaukset
- ny on vähän muutenkin outoja:)
näisit kuinka ne tarjoaa teetä:)
- Hertha
ne jin ja jang.
---
Näkisit muuten, miten suomalaiset tarjoavat Koskenkorvaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460