saako asuntoautolla ajaa sataa ja jos saa niin millä edellytyksillä?
saako asuntoautolla
7
767
Vastaukset
- jos sinulla on
sellainen peli joka painaa alle 3,5 ton ja on katsastettu ja hyväkytetty satasen autoksi.
Ja tietysti se pitää kulkea 100km/h.
Se vaatii raha noin 30.000 euroa jotta saat sellaisen pepun alle.- 90 vaunulla
Autossa pitää olla lukkiutumattomat ABS-jarrut sekä ainakin kuljettajan turvatyyny.
Uusikin auto on rekisteröitävä satasen nopeuteen ja tästä laitettava lätkä auton taakse.
Satasen lätkän puuttuessa saattaa saada sakot ylinopeudesta innokkaalta poliisilta, vaikka mielestään ei ajanutkaan ylinopeutta.
Taitaa asia tosiaan olla vähän epäselvä, niin usein tapaa satasta ja ylikin ajelevaa asuntoautoa ilman satasen lätkää. - jälkeen jäänyt
Turbodiesel on sen verran nopea, että monet autot jää jalkoihin!
Eipä tuo satasen nopeus tuota mitään tuskaa, vaikka painoa on 3.5 tonnia ja kyseinen nopeus saavutetaan nopeammin, kuin monella bensamoottorisella perheautolla...;) - höpö höpö
jälkeen jäänyt kirjoitti:
Turbodiesel on sen verran nopea, että monet autot jää jalkoihin!
Eipä tuo satasen nopeus tuota mitään tuskaa, vaikka painoa on 3.5 tonnia ja kyseinen nopeus saavutetaan nopeammin, kuin monella bensamoottorisella perheautolla...;)nykyään henkilöautot kiihtyvät sataseen kymmenen sekunnin pintaan.Pienempikoneisillekkin riittää kaksitoista sekuntia. Heitä nyt vähän faktaa (ei perstuntumaa)miten revität tämän 3.5 tonnia sataseen alle kahdenkymmenen sekunnin.
- autoista puhutaan...
höpö höpö kirjoitti:
nykyään henkilöautot kiihtyvät sataseen kymmenen sekunnin pintaan.Pienempikoneisillekkin riittää kaksitoista sekuntia. Heitä nyt vähän faktaa (ei perstuntumaa)miten revität tämän 3.5 tonnia sataseen alle kahdenkymmenen sekunnin.
... niin pitäisi tuo 0-100km/h taittua selvästi alle 8s... joten siinä tavoitetta vielä monelle "ripeällä perheautollekkin"....
- auto....
autoista puhutaan... kirjoitti:
... niin pitäisi tuo 0-100km/h taittua selvästi alle 8s... joten siinä tavoitetta vielä monelle "ripeällä perheautollekkin"....
kiihtyy vaikka kahteensataan.
- Ajetaan sataa
auto.... kirjoitti:
kiihtyy vaikka kahteensataan.
Mun autolla ajetaan sataa ja edellä menevä jolla on 100 lätkä perässä ajaa 70.Se siitä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419