saako asuntoautolla

ajaa satasta?

saako asuntoautolla ajaa sataa ja jos saa niin millä edellytyksillä?

7

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos sinulla on

      sellainen peli joka painaa alle 3,5 ton ja on katsastettu ja hyväkytetty satasen autoksi.

      Ja tietysti se pitää kulkea 100km/h.

      Se vaatii raha noin 30.000 euroa jotta saat sellaisen pepun alle.

      • 90 vaunulla

        Autossa pitää olla lukkiutumattomat ABS-jarrut sekä ainakin kuljettajan turvatyyny.

        Uusikin auto on rekisteröitävä satasen nopeuteen ja tästä laitettava lätkä auton taakse.

        Satasen lätkän puuttuessa saattaa saada sakot ylinopeudesta innokkaalta poliisilta, vaikka mielestään ei ajanutkaan ylinopeutta.

        Taitaa asia tosiaan olla vähän epäselvä, niin usein tapaa satasta ja ylikin ajelevaa asuntoautoa ilman satasen lätkää.


      • jälkeen jäänyt

        Turbodiesel on sen verran nopea, että monet autot jää jalkoihin!

        Eipä tuo satasen nopeus tuota mitään tuskaa, vaikka painoa on 3.5 tonnia ja kyseinen nopeus saavutetaan nopeammin, kuin monella bensamoottorisella perheautolla...;)


      • höpö höpö
        jälkeen jäänyt kirjoitti:

        Turbodiesel on sen verran nopea, että monet autot jää jalkoihin!

        Eipä tuo satasen nopeus tuota mitään tuskaa, vaikka painoa on 3.5 tonnia ja kyseinen nopeus saavutetaan nopeammin, kuin monella bensamoottorisella perheautolla...;)

        nykyään henkilöautot kiihtyvät sataseen kymmenen sekunnin pintaan.Pienempikoneisillekkin riittää kaksitoista sekuntia. Heitä nyt vähän faktaa (ei perstuntumaa)miten revität tämän 3.5 tonnia sataseen alle kahdenkymmenen sekunnin.


      • autoista puhutaan...
        höpö höpö kirjoitti:

        nykyään henkilöautot kiihtyvät sataseen kymmenen sekunnin pintaan.Pienempikoneisillekkin riittää kaksitoista sekuntia. Heitä nyt vähän faktaa (ei perstuntumaa)miten revität tämän 3.5 tonnia sataseen alle kahdenkymmenen sekunnin.

        ... niin pitäisi tuo 0-100km/h taittua selvästi alle 8s... joten siinä tavoitetta vielä monelle "ripeällä perheautollekkin"....


      • auto....
        autoista puhutaan... kirjoitti:

        ... niin pitäisi tuo 0-100km/h taittua selvästi alle 8s... joten siinä tavoitetta vielä monelle "ripeällä perheautollekkin"....

        kiihtyy vaikka kahteensataan.


      • Ajetaan sataa
        auto.... kirjoitti:

        kiihtyy vaikka kahteensataan.

        Mun autolla ajetaan sataa ja edellä menevä jolla on 100 lätkä perässä ajaa 70.Se siitä sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe