Perkeleen lapset vihaavat

Pentecostal.1

jopa pieniä ja viattomia lapsia siksi, että nämä ovat uudestisyntyneiden ihmisten lapsia. Mikä saatanallinen viha heidän sisimmässään kiehuukaan! Sama viha, joka lietsoi natseja murhaamaan juutalaisia!
Vain antikristuksen hengen myrkyttämä sielu voi vihata viattomia uskonnollisiten erimielisyyksien vuoksi. Nämä paholaiset tulevat kerran vuodattamaan vertamme.

20

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkeleellä on

      lapsia.

      • Pentecostal.1

        Joku 6 miljardia lasta, ihmisiähän on lähemmäs seitsemän miljoonaa ja uudestisyntyneitä korkeintaan miljardi (luultavasti noin 700 miljoonaa).


    • todé

      tuommoinen Perkeleen ja Saatanan jatkuva korostaminen?
      Kuinka ihmeessä nuoren ihmisen ajatusmaailma voikaan olla noin jumissa? Jos luulet herättäväsi huomiota ko. hirvityskirjoituksilla, niin voin kyllä kertoa, että se huomio on negatiivista ja kostautuu sinulle itsellesi pahemman kerran.

      • Pentecostal.1

        kertoa lapsivihaajille, kenen lapsia he ovat. Suututtaa pahemman kerran viattomien vihaaminen, kun aikuinen syyllistyy siihen. Samaan helvettiin Hitlerin kanssa sellaiset pedot.


      • umpihatero.
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        kertoa lapsivihaajille, kenen lapsia he ovat. Suututtaa pahemman kerran viattomien vihaaminen, kun aikuinen syyllistyy siihen. Samaan helvettiin Hitlerin kanssa sellaiset pedot.

        ymmärrinkö nyt oikein?


      • Pentecostal.1
        umpihatero. kirjoitti:

        ymmärrinkö nyt oikein?

        välillä vihastua kunhan se on oikeudenmukaista, epäitsekästä ja väliaikaista vihaa.


    • olet sairas.

      Muuta ei sinusta voi sanoa.

      • Pentecostal.1

        Sari, olet vihainen nainen.


      • vaikuta
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        Sari, olet vihainen nainen.

        ...


    • jaina

      sen liioittelu:
      "Vain antikristuksen hengen myrkyttämä sielu voi vihata viattomia uskonnollisiten erimielisyyksien vuoksi. Nämä paholaiset tulevat kerran vuodattamaan vertamme."

      Paitsi, että veit sanat suustani, kun muistelen tässä millä sanoilla naapuruston krisseli isi ja äiti juttelivat meidän lapsillemme.

      Miksi krisu pitää itsestään selvyytenä, että toisinajattelijat saa teilata?

      • Pentecostal.1

        lapsesi huonosti? Kiusaavatko he uskovia naapurissasi? Jos kiusaavat, sinä olet syyllinen siihen.


      • jaina
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        lapsesi huonosti? Kiusaavatko he uskovia naapurissasi? Jos kiusaavat, sinä olet syyllinen siihen.

        Kuinka monta noidanraatoa, juutalaisvainottua ja muutenvaan vääräuskoista siellä kummittelee?

        Krisselismi on maailman sotaisin uskonto ja se on juuri tuota kuvailemaasi fundamentalistisekoilua, jonka tarkoituksena on paholaistaa ne muut ja sitten ne voi kivasti vainota.

        Ja krisuhistorian puutteellisuudesta kärsivälle toteasin, ettei teitämättömyys vapauta teitä hirmudogminne perinnön taakasta. Uskontonne on vastenmielinen elämänvääristelyoppi, jonka tarkoitus on kerätä monta kolehtia.


      • jaina
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        lapsesi huonosti? Kiusaavatko he uskovia naapurissasi? Jos kiusaavat, sinä olet syyllinen siihen.

        Kuinka monta noidanraatoa, juutalaisvainottua ja muutenvaan vääräuskoista siellä kummittelee?

        Krisselismi on maailman sotaisin uskonto ja se on juuri tuota kuvailemaasi fundamentalistisekoilua, jonka tarkoituksena on paholaistaa ne muut ja sitten ne voi kivasti vainota.

        Ja krisuhistorian puutteellisuudesta kärsivälle toteasin, ettei teitämättömyys vapauta teitä hirmudogminne perinnön taakasta. Uskontonne on vastenmielinen elämänvääristelyoppi, jonka tarkoitus on kerätä monta kolehtia.


      • Pakanain-Huuto
        jaina kirjoitti:

        Kuinka monta noidanraatoa, juutalaisvainottua ja muutenvaan vääräuskoista siellä kummittelee?

        Krisselismi on maailman sotaisin uskonto ja se on juuri tuota kuvailemaasi fundamentalistisekoilua, jonka tarkoituksena on paholaistaa ne muut ja sitten ne voi kivasti vainota.

        Ja krisuhistorian puutteellisuudesta kärsivälle toteasin, ettei teitämättömyys vapauta teitä hirmudogminne perinnön taakasta. Uskontonne on vastenmielinen elämänvääristelyoppi, jonka tarkoitus on kerätä monta kolehtia.

        kristinusko (uskonto) ja henkilökahtainen (usko)
        keskenään?

        "Uskontonne on vastenmielinen elämänvääristelyoppi, jonka tarkoitus on kerätä monta kolehtia."

        Mikset sano Uskosi on vastenmielinen elämämtapavääristelyoppi, jonka tarkoituksena on kerätä kolehtia.

        Kyllä polkaset tyhjää taitaa ketjut irrota...

        Älä yleistä / yhdistä uskontoa ja henk.koht.uskoa.

        Kukaan täyspäinen helluntailainen ei hyväksy kristinuskon nimissä tehtyjä hirmutöitä. Eikä kukaan täsypäinen muslimi hyväksy islamin nimissä tehtyjä hirmutöitä.
        Eikä kukaan täyspäiväinen pakana hyväksy uskontojen nimissä tehtyjä hirmutöitä.


    • .........

      ...........

    • Koomisaario von Tanneberg

      Rauhaa, ei vihaa.

      Toivottavasti tunteesi eivät ole aina noin herkät, että kiivastut kirjoituksista jotka eivät sovi sun helluntailaiseen maailmaasi.

      Eivät Luterilaisten kirjoitukset välttämättä ole vihaa, eikä edes perkeleen tekoa.

      Kärsivällisyyttä ja rauhallisuutta tarvisit hiukan lisää ja harkintaa ennen tuomioiden julistamista.

      • Pentecostal.1

        ja kylmäverisesti viattomia lapsia, joita ei pitäisi olla kauniissa maailmassasi. Sellaista oli natsien rotuhygieniakin aika pitkälle...


    • Kadun*Nainen

      Ei tämä Perkeleen Päiväkodin aamun avaus oikein sytytä, siinä on piirteitä jo hihhulismista.

      Juud. 1:2
      Tulkoon laupeus, rauha ja rakkaus yhä runsaampana osaksenne.

    • Ron Jeremy
    • vauhdissa näämmä

      mutta niin valheellista ja väärää tietoa, että... Ei ihmiset ole suurimmalta osalta pahan vallassa vaikkeivat uskossa olekaan. Ihmisen täytyy lupautua saatanalle, ennen kuin hön on sen oma!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe