Olemme aikaisemmin lahjoittaneet rahaa Lasten klinikoiden kummit ry:lle, mutta tähän loppuivat lahjoitukset.
Niin kauan kuin käyttävät Ellen Jokikunnasta juontotehtävissä on tästä perheestä rahahanat heidän suuntaan kiinni.
Ei ihme, ettei päässyt juontamaan tilaisuutta jos rääkyy äänensä käheäksi Helsingin yöelämässä.
Lasten klinikoiden kummit ry
4
418
Vastaukset
- ei sen kummempi
juontaja kuin muutkaan, kaikki ne dokaa ja bailaa jos muuta väittävät, valehtelevat.
Miksi rangaista viattomia lapsia oman pikkusieluisuuden takia?
Minua hävettää tuollainen käytös, ei ole vastuullista eikä aikuisen käytöstä, suurin motiivi mokomalle lienee kateus.- Ei enää Elleniä
Keskustelimme asiasta pitkään ennen päätöksen tekoa.
Tiedän monia muitakin lahjoittajatahoja jotka tekivät saman päätöksen, suuriakin vaikuttajia.
Jokikunnas ei vain edusta sellaista roolimallia jonka haluaisimme juontavan tapahtumaa jonka taustavaikuttajina ja tukijoina voisimme toimia.
Kysehän ei ole siitä etteikö saisi dokata ja bailata vaan alkeellisista käytöstavoista, toisten huomioon ottamisesta ja vastuunkannosta.
Toisen sairauden pilkkaaminen ja asenne tapahtuneeseen osoittaa sellaista ylimielisyyttä mitä minä en ainakaan hyväksy. - oikea päätös
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kyllä suomessa pitäisi juontajia riittää ei elleniä jokapaikkaan voi tunkea. Mielestäni jaana pelkonen sopisi tehtäviin hyvin tai minna kukka.
- varauksella
kaikenlaisiin hyväntekeväisyys- ynnä muihin keräyksiin. Suurin osa menee kerääjän liiviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862