Älkää naurako minulle

En ehkä tiedä mitään, mutta...

Eli olen aika nuori tyttö ajattelemaan näitä asioita. Ikäni on 13 vuotta, mutta mielestäni sen ei pitäisi haitata mitään. Eli mitä mieltä olette siitä, että kumpi näistä edustaa vähemmän feminismiä: Nainen, joka makaa kaikkien miesten kanssa, vai nainen, joka on uskollinen miehelleen, ja istuu häntä odottamassa kotona joka ikinen päivä, hoitaa kotityöt, ja on kotona kaiket ajat.
En oikein tiedä mistään mitään, mutta olen tiedonhaluinen, ja siksi kysynkin teiltä, että oppisin, ja tietäisin enemmän. Ihailen isosiskoani, joka on feministi, ja kuuluu naisasialiittoon, ja opiskelee naistutkimusta, ja filosofiaa. Haluaisin isona olla kuin hän. Siksi juuri haluan ottaa asioista selvää, ja oppia uutta. Kiitos kaikille jotka lukivat tämän, ja ymmärsivät minua. =)

8

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojat..

kaikkea te pöllöt keksittekin, rupee melkein huolestuttamaan.

• Manneh

Voi voi kun on nyt mennyt käsitykset väärin tietämättömällä. Kyllähän naistutkia saa olla mutta feministi ei kuule aja tasa-arvoa. Kyllähän omaa isosiskoa saa ihailla mutta se että hän on feministi ei ole paljoa kehumista. ( Ja vielä Jainalle hertalle ja muille feministeille. Ei minä en vihaa naisia en kummeminkaan feministejä. Minulla ei ole koskaan ollut mitään vikaa suhteessani minun äitinii tai muihin naishenkilöihin elämässä kuten ylensää koitatte viitata siihen )

• onneksi

apukoululainenkin saa olla feminismikriitikko :)

Jeeee

• Hertha

Unohdit mainita, että isosiskolla on siilitukka.

• jaina

mene kouluun kasvamaan ja sivistymään; kiire jo on hopi hopi!

• jorojukka-kukka

Älä arvota yhtäkään naista miehen kautta.

• faza1

ei? Tulin erääseen juhlaan ja mulle sanottiin "että taidat olla hieno mies kun seurustelet ****** kanssa." Ja oikeassahan se oli.

• paulimies

Tiedä vaikka jos olisit tosissasi. Olen kuullut viisaan ihmisen sanovan hyveiden olevan yleensä kahden paheen välissä. Esim. suvaitsevaisuus on suvaitsemattomuuden ja välinpitämättömyyden välissä. Eiköhän terve seksuaalisuuskin ole ympäriinsä paneskelijan ja uskollisen lemmikin välimaastossa (myös feministeillä, ovathan ihmisiä).

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/nuoret/milla_portaalla_seisot/

Ei muuten todellakaan kannata kiirehtiä noiden seksuaalisuudenportaiden kiipeämisessä. Tiedän kokemuksesta.

ps. Kannattaa ehkä jutella sen siskoskin kanssa näistä jutuista. Toisten virheistä voi oppia. Kaikkea ei tarvitse oppia itse kantapäänkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      5010
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3623
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2450
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1540
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1454
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1272
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16