- se on varmaan tullut selväksi - kyllä pitäisi palata takasin siihen viinakorttisysteemiin ja voimakkaasti säännöstellä myyntiä.
Vaikka salapoltto lisääntyisi niin ne kyllä paljastuvatkin aika nätisti.
Kyllä jokin parempi ratkaisu tuon myrkyn levitykseen pitäisi saada.
Niinhän se on ,että terve ihminen ei viinaa tarvitse eikä sairas sitä kestä. (Eikä tervejärkinen halua sitä.)
Viinan hinnannosto ei auta
3
224
Vastaukset
- Cee muulia
Suomalaisen pää ei ikinä selviä mistään tällaisesta huumeesta, jota valtaakäyttävät saavat koko ajan hienoina viineinä ja mitä me oltaisiin selvinpäin. Syntyvyys varmaan laskisi jos kossu kiellettäisiin. Arkaa kansaa tämä on, mutta sen verran lähelle päästään aina, että voi haukkua tai vähätellä toista.
Koska hymyilit tuntemattomalle? - Gossukortti
kortti johon tulee leima ettei siellä rampata tunnin välein hakemassa jollekin pulloa. Pullo kirkasta, pullo mietoa ja kaljat päälle, kerran viikossa. Onhan nuita kortteja saatana muissakin kaupoissa asiakkaat tukkimassa vitutukseen asti kassalla ja hidastamassa ruuhkaa lussa ja poonuskortteineen
- auttaisko yleinen
paheksunta ja kova valvonta,kun nää suomalaiset ei vaan osaa käyttää viinaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888