sillä aikaa kun olin kahvilla?
onko kukaan etsiny mua
11
871
Vastaukset
- Piti Olla
Kahvi loppu!
Sun piti olla teellä!
En voi enää luottaa suhun!!!!!- vilma--
kävin hakeen ärrältä lisää-----kai säkin ny lisää ostat jos sulta kahvi loppuu
- Mutta En
vilma-- kirjoitti:
kävin hakeen ärrältä lisää-----kai säkin ny lisää ostat jos sulta kahvi loppuu
Ärrältä.....
Liian kallista ja epätoivoista :D - vilma--
Mutta En kirjoitti:
Ärrältä.....
Liian kallista ja epätoivoista :Depätoivosta------kuis kahvi voi olla epätoivosta,samoppa
- sinua kahville
vilma-- kirjoitti:
epätoivosta------kuis kahvi voi olla epätoivosta,samoppa
..kun oli pullaakin kun ylivedosta hain tuoretta...muttet tullut..lähden nyt kuusijärvelle uimaan...T; miehesi
- vilma--
sinua kahville kirjoitti:
..kun oli pullaakin kun ylivedosta hain tuoretta...muttet tullut..lähden nyt kuusijärvelle uimaan...T; miehesi
onko mulla sellanenkin------no tuus kotio sieltä jo....alkaa tulla jo okävä
- vilma--
vilma-- kirjoitti:
hirvee kirjoitus virhe----siis ikävä
- minä,mutta
vilma-- kirjoitti:
..kotiosoite kun on hukassa, enkä muista edes kaupunkia...
- vilma--
minä,mutta kirjoitti:
..kotiosoite kun on hukassa, enkä muista edes kaupunkia...
ootko taas ollu ryyppäämässä niin että on muisti menny
- kaljoilla kylläkin..
vilma-- kirjoitti:
ootko taas ollu ryyppäämässä niin että on muisti menny
..eikä tää parikymppinen blondikaan ihan tutulta vaikuttaisi..mistä lie tuohon viereen kömynnyt...ei oo niinkuin oma Vilma...
- vilma--
kaljoilla kylläkin.. kirjoitti:
..eikä tää parikymppinen blondikaan ihan tutulta vaikuttaisi..mistä lie tuohon viereen kömynnyt...ei oo niinkuin oma Vilma...
sinä biondeja kattelet------ei varmaan oo niin kuin vilma----olen erittäin hyvä ellen täydellinen,tuu jo pois sieltä,täällä on kahviakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756