Niin että kuinka monta kertaa joutuu käymään yksityisellä lääkärillä ennen ku se purentakisko tulee olemaan valmis? kuinka paljon se tulee yhteensä maksamaan? hiotaanko ennen muottien ottamista hampaista terävät kulmat hampaista tai jtn?
Purentakisko
3
605
Vastaukset
- Käyntiä
Normaalisti riittää. Ensimmäisellä kerralla otetaan hampaista jäljennökset, jotka lähetetään hammaslaboratotioon, jossa purentakiskot tehdään. Purentakisko suuhun toisella käynnillä. Hampaita harvoin hiotaan.
Purentakiskoa hiotaan hampaisiin sopivaksi, jotta hampaat eivät kipeydy. Joskus voi tarvita useammankin käynnin, mutta yleensä kaksi käyntiä riittää.
Purentakiskon käyttäjillä on purennan kontrolleja tietyin väliajoin, koska hampaat liikkuvat jatkuvasti ja purentakisko saattaa muuttua epäsopivaksi eli kiskoa hiotaan tarpeen mukaan. - Rentoutusterapeutti
Oletko kokeillut rentoutumista? Olen rentoutusterapeutti ja hoitanut useaa bruksismi-asiakasta. Kaikilla rentoutusterapia on auttanut niin, ettei kiskoille ole ollut tarvetta. Monella vaiva on hävinnyt kokonaan. Purenta on aina syytä tarkistuttaa hammaslääkärillä, mutta jos se on ok ja vaivan takana on jännityksiä ja stressiä, kannattaa kokeilla rentoutusterapiaa. Terapeutti opastaa myös kotiharjoitteluun. Rentoutumista on helppo harjoittaa kotona, kun sen oppii. Luonnollinen hoito, tukee kehon omaa rauhoittumismekanismi, aktivoiden kehon omia hyvänolonhormoneja ja vähentäen stressihormonien määrää kehossa.
- pureskelija
Olen purrut monta vuotta hampaita yhteen, mutta sitä ei olla huomattu aikaisemmin, kunnes pureksin yhden hampaistani ja jouduin ottamaan juurihoitoja hampaisiini, koska olin pureksinut niin paljon, että tulehtuivat. Mietin pitkään, mikä minun hampaisiin oli mennyt, sillä kokoajan niitä särki ja särki. Kerroin hammaslääkärilleni oireistani ja tämä kannatti hierojaa....Sitten alkoi minulla poskiontelotulehduskierre...Ja hampaita särki kahta kauheammin...kävin lääkärissä ja tämä totesi sen olevan allergiaa ja sanoi, että kannattaisi kokeilla nenäsumutteita ahkerasti, jos alkaa esiintymään nenän tukkoisuutta. Ostin kortisonia sisältävää nenäsumutetta ja olen käyttänyt sitä aina tarvittaessa...Hammaslääkäriltä sain väliaikaisen kiskon ja olen käynyt hierojalla...Mutta kuitenkin hampaita tulee pureksittua ...Sitten keksin, että kahvilla voisi olla osaa pureksimiseen myöskin ja olen tietoisesti vähentänyt kahvin juontia....ja oireet on helpottuneet entisestään...Joten kannattaa kokeilla kaikkia mahdollisuuksia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904