Jeesuksen odottajille. Kuka petti ja ketä?

apostolinen uskova

Miksi Jeesus ei tullut 22.10 syksyllä 1800-luvulla?

7

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petoksen tunnusmerkit

Kuka petti ja ketä?

• kuka petti teitä?

Petos tapahtui 22.10 ja sellainen on unohdettava ja sitä ei saa opillistaa.

• mutta ei maan

päälle, vaan Isän eteen taivaan pyhäkön kaikkeinpyhimpään, johon molemmat siirtyivät suorittamaan pelastussuunnitelman viimeistä vaihetta.

• valehtelet

Tuollaista potaskaa ei raamatussa kerrota. Ellenkö pystyy liikuttelemaan jeesusta ja jumalaa oman mielensä mukaan?

• lukenut kuinka
        valehtelet kirjoitti:

Tuollaista potaskaa ei raamatussa kerrota. Ellenkö pystyy liikuttelemaan jeesusta ja jumalaa oman mielensä mukaan?

Jumala liikkuu paikasta toiseen Raamatussa??? Minä vain totesin lyhyesti mitä Danielin kirjan seitsemännessä luvussa kerrotaan, kunha vain muistaa lukea mitä muuta asiasta muualla Raamatussa kerrotaan.

DAn. 7:9 "Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui."

Ikiaikainen = Isä Jumala. Tässäkin on selkeä liike. Istuin ei ollut siellä, mihin se nyt laitetaan.

Dan. 7:13 "Yhä minä katselin yöllisiä näkyjä ja näin, miten taivaan pilvien keskellä tuli eräs, näöltään kuin ihminen.* Hän saapui Ikiaikaisen luo. Hänet saatettiin Ikiaikaisen eteen."

Tässä Jeesus saapuu Isän eteen, eli hänkään ei ollut siellä mihin hän nyt saapuu. Taas selkeää liikettä.

joten kyllä Isä ja Poika liikkuvat.

• niin..
        lukenut kuinka kirjoitti:

Jumala liikkuu paikasta toiseen Raamatussa??? Minä vain totesin lyhyesti mitä Danielin kirjan seitsemännessä luvussa kerrotaan, kunha vain muistaa lukea mitä muuta asiasta muualla Raamatussa kerrotaan.

DAn. 7:9 "Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui."

Ikiaikainen = Isä Jumala. Tässäkin on selkeä liike. Istuin ei ollut siellä, mihin se nyt laitetaan.

Dan. 7:13 "Yhä minä katselin yöllisiä näkyjä ja näin, miten taivaan pilvien keskellä tuli eräs, näöltään kuin ihminen.* Hän saapui Ikiaikaisen luo. Hänet saatettiin Ikiaikaisen eteen."

Tässä Jeesus saapuu Isän eteen, eli hänkään ei ollut siellä mihin hän nyt saapuu. Taas selkeää liikettä.

joten kyllä Isä ja Poika liikkuvat.

Sanotaanko raamatussa, että tämä kaikki tapahtui 22.10.1844. Kuka keksikään tämän päivämäärän?

• kukaan "keksinyt"
        niin.. kirjoitti:

Sanotaanko raamatussa, että tämä kaikki tapahtui 22.10.1844. Kuka keksikään tämän päivämäärän?

se on laskettavissa. Dan. 8 luvun 2300 profeetallista iltaa ja aamua (vuorokautta) eli kirjaimelliset 2300 vuotta eteenpäin Dan 9. luvun ilmoittamasta alkupisteesta eli Jerusalemin uudelleenrakentamiskäskyn alkamisesta eli vuodesta 457 eKr tullaan vuoteen 1844, koska 0-vuotta ei ole. Sitten vain kysytään minä päivänä tuona vuonna raamatullisen kalenterin suuri sovituspäivä oli. Karaite-juutalaisten kirjanpidon mukaan 22.10. Ei se tuon monimutkaisempaa ole. Se oli joukko milleriläisiä herätyssaarnaajia, jotka tuon asian laskivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      264
      2404
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      71
      2383
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1568
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      43
      1406
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe