Minkälaisia sivuoireita olette saaneet tästä lääkkeestä? Viekö se tosiaan seksihalut pysyvästi?!
Triptyl
9
951
Vastaukset
- ummikko...
Minulla teki ummetuksen. Ei viitsis koko ajan
syödä ummetuslääkettä. - miggu
heh minulla ainakin toimi päinvastoin. Eron kyllä huomasi kun välillä pidin lääkityksessä taukoa. Minulla on Triptylit migreenin estoon.
- vähentyneet
Jonkin verran. harvemmin ja hartaammin nykyään. hyvä lääke pitkään kestäneessä selkäkivussa,antaa syvemmän unen ...
- tyttö.
Olen syönyt reilut neljä vuotta Triptyliä annoksella 200mg/vrk masennuksen vuoksi.
Sivuvaikutuksina oli alussa väsymystä, suun kuivumista ja ummetusta. Ummetusta on edelleen toisinaan, muut sivuoireet loppuivat alkuvaiheen jälkeen.
Seksihaluja Triptyl ei ole vienyt, eikä ainakaan minua ole myöskään lihottanut yhtään, vaikka lihominen on kuulemma aika yleinen sivuvaikutus trisyklisillä masennuslääkkeillä.- Tuulenviemää
Triptyl on aivan paska lääke.
Ummettaa ja kuivaa suuta.
Hyvät puolet: halpa.
Koska halpa on ollut hyvää ?
- fibro
Itselle tuli kauhea päänsärky ei loppunut viikkojen käytönkään jälkeen joten vaihdoin toiseen
- V/V
Itselläni hyvin vaihtelevasti mystisiä kipuja jotka saattavat olla hermostoperäisiä, sekä masennus jo ties monettako vuotta - ei tokene SSRI:llä. Täytyy nyt sitten funtsailla että olisiko Triptyl joku vaihtoehto edes vähäksi aikaa.
- Mulla samanlaista
Mullakin oli kovia kipuja ja masennuskin... Vasta Lyrica auttoi. Nyt otan Lyrican lisäksi vain 10mg Triptyliä unta parantamaan.
- meduusatar
Jos Sinulla on mystisiä kipuja niin voi olla että sairastat fibromyalgiaa, siihen liittyy hyvin monenlaista kipua. Itse juuri diagnoosin saaneena epäilen näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080