Adventisteilla ihmiskäskyt

todistajien mukaan

Saanko pestä Jeesuksen esimerkin mukaan kaikkien adventisti miesten ja naisten jalat seuraavassa ehtoliskokouksesssa adventtikirkossa?
Vai nodatetasanko jalkojenpesussa adventtikirkossa ihmiskäskyjä mieluummin?
Milloin on seuraava ehtoolliskokous niin tulisin silloin pesemään silloin kaikkien adventisti sisarten ja veljien jalat?

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta sitten

Muslimitkaan eivät syö sikaa mutta eivät he hauku babylonin huoriksi niinkuin adventistit luterilaisia.

• maan päällä

Adventismi onkin kieroin ja viekkain uskontokunta maan päällä. Se on kuin kauniisti sommiteltu taru, jonka alta paljastuu paholainen ja joka johta helvetin liekkeihin. Jokaisen joka kohtaa adventistien tylyyttä, vastentahtoisuutta ja kalseaa ihmisviisautta tulisi ymmärtää ettei kyseessä ole Kristuksen tuoksu, vaan paholaisen salakavalat juonet.

• puhuivat Jeesuksesta
        maan päällä kirjoitti:

Adventismi onkin kieroin ja viekkain uskontokunta maan päällä. Se on kuin kauniisti sommiteltu taru, jonka alta paljastuu paholainen ja joka johta helvetin liekkeihin. Jokaisen joka kohtaa adventistien tylyyttä, vastentahtoisuutta ja kalseaa ihmisviisautta tulisi ymmärtää ettei kyseessä ole Kristuksen tuoksu, vaan paholaisen salakavalat juonet.

olette itse paholaisen puolella juttuinenne.

• ylifariseus
        maan päällä kirjoitti:

Itse tuoksut, tuon sanatulvasi jälkeen , onko sanoissasi Kristuksen tuoksu vai onko se kyykäärmeitten kähyä, joka huokuu ja tuoksuu vihalta.
        Rakkauttako se huokuu laittomuuden henkäys joka suustasi lähtee.
        Laittomuuden juonien paljastamiseen ei tarvitse paljon järkeä käyttää.

• Seraja-m55

Liityin Adventtikirkkoon juuri siitä syystä, että kaikkialla muualla kristikunnassa noudatettiin ihmiskäskyjä.
      Minä hylkään siis kaikki ihmiskäskyt uskossani vaikka hengenmenon uhalla ja noudatan yhtä riskaabelisti vain Jumalan käskyjä ja esimerkkiä.

Korjaan myös virheellistä näkemystäsi siinä, että Jeesus pesi ehtoollisella vain 12 opetuslapsensa jalat, jotka kaikki olivat miehiä.

Juuri tähän ehtoollista edeltävään "nöyryyden palveluun" on mitä selvimmät Jumalan eli Jeesuksen kehoitussanat, jotka löytyvät Joh. 13:14 - 17 näin: "Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
      15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.
      16 Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei ole palvelija herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi.
      17 Jos te tämän tiedätte, niin olette autuaat, jos te sen teette."

Kumpaa siis uskot enemmän Jeesusta, meidän Herraamme ja Jumalaamme vai ihmisiä, jotka sanovat, että tätä Jeesuksen kehoitusta ei tarvitse noudattaa?????

• vaan!

Sinun kannattaisi perustaa oikein jalkojen pesula! Siinä samalla voisit leikata vaikka lähimmäisesi varpaankynnetkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2722
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      17
      1720
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1608
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      83
      1031
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe