Että koulu alkaa maanantaina. Saadaan palstalle taas asiallisempia kirjoituksia,kun nämä nykyiset lasten aloitukset. Kyllä olisi seriffille työtä pitää jonkinlainen taso yllä, täällähän kirjoitellaan koko kesä pelkkää p****aa,ja asialliset kirjoittajat karkotetaan muille palstoille. Olisi taas vaihteeksi kiva lukea kirjoituksia oikeista matkoista.
On se hyvä
3
500
Vastaukset
- asiahan on oikeastaan päinv...
Olen koko kesän ihmetellyt, missä luuraavat mondeon haukkujat ao. palstalla?
Vastaus piilee varmaan siinä, että suurin osa noista "tietäjistä", jotka haukkuvat toisten autot maan rakoon, ovatkin oikeasti ammattikoululaisia!
Amiksissa on kaiketi vapaat oikeudet roikkua netissä päivät pitkät.
Katsotaan vaan, kun tuolla syyskuussa lueskelee autopalstoja, voi siellä rivien välistä nähdä kirjoittajien korvien taustan olevan vielä märät! - xxyyxx
Miksi vastentahtoisesti täällä pitää roikkua. On muitakin keskustelupalstoja (asiallisia) perustettu harrastuksen ympärille. Mielenkiintoisimmat niistä ovat jääneet elämään.
- ja vielä voi
Pienet on naikkosella murheet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813