Törkeitä rikoksia sattuu koko ajan tiuhaan tahtiin suomessa ja suomen laki oikein sallii kaikenlaiset rikokset. Silitellään hiukan päätä ja "voi voi kun sulla on ollut vaikea lapsuus, et ole saanut uutta mopoa, vaan joutunut kulkemaan polkupyörällä, missä oli "apupyörät"". Mutta eräät tahot eivät Suomessa halua saada rikoksia loppumaan, ei tietenkään kun koostuu heidän äänestäjistään. Jos rikoksiin halutaan muutos, niin se on helposti saatavissa, ostetaan vankeinhoito palvelut Kiinasta törkeissä tapauksissa. Maksetaan eka köntti summa kiinalaisille 10 000€ ja sen jälkeen joka vuosi 100€ niin kauan kun tuomio on istuttu. Vankeinhoito palvelun voi ostaa myös Pohjois-Koreasta, mutta missään tapauksessa ei venäjältä. Siitä olisi kiva joskus vuosien päästä nähdä dokumentti kuinka kaikenlaiset rikollis jengiläiset pillittäisi kuin vanhat ämmät. Suomi ei itse saa kuria Suomeen, siperia aikoinaan hoiti vaikeimmat tapaukset.
Vai onko jollain muulla parempi vaihtoehto.
Ratkaisu vangeinhoitoon
gallup!!!!!!!!!!!
5
181
Vastaukset
- kakola
Miksi ei kukaan ole keksinyt aikaisemmin ratkaisua. Eihän ne sieltä elävänä takaisin tulisi.
- Kapo
myös Suomessa, alkaisi varmasti rikokset vähentyä.
- Usa!!
Ei sitä tartte itse tehdä, ottaa muista malli, amerikkalaiset hoitaa talibanit muissa maissa. Suomi voisi ottaa vaikka yhteyttä Bushin ja konsultoinnista antaa palkkioksi ne kalsnikovit, mitkä Usa haluaa.
- yhteen
Sammalla hoituisi kehitysapu, voisi yhdistää vangeinhoito ja kehitysapurahat yksiin ja samoihin kansiin. Kehitysapurahoja voisi vaikka lisätä.
- Miksei tätä
ole keksitty aikaisemmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701