Tietääkö kukaan, saako Suomesta jostakin ostaa Marijan musiikkia? Olen katsellut kaupoista, mutta ei ole näkynyt.
Marijan levyjä?
3
574
Vastaukset
- ZikZak
Onkohan edes voittajakappaletta julkaistu täällä singlenä?
Taisi mennä myyntimahdollisuudet siihen Marijan kuuluisaan Suomen ja suomalaisten haukkumiseen. Ei sen jälkeen ehkä kannattanut tuoda levyä kauppoihin...Tietääkseni marijan levyjä ja sinnlejä ei saa suomesta. todennnäköisesti ei myöskään mistään länsi-Euroopan maasta niitä saa. Taitaa olla ainut mahdollisuus hakea jostain Balkanin maasta. Siellä Marija on jollainlailla menestynyt.
- niitä saa
hexi kirjoitti:
Tietääkseni marijan levyjä ja sinnlejä ei saa suomesta. todennnäköisesti ei myöskään mistään länsi-Euroopan maasta niitä saa. Taitaa olla ainut mahdollisuus hakea jostain Balkanin maasta. Siellä Marija on jollainlailla menestynyt.
Itse tilasin serbialaista musiikkia (mm. Marijan ekan levyn) osoitteesta www.yu4you.com osoitteesta. Levyt on suht edullisia ja toimitusaikakaan ei ole kauhean pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897189- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779