hyvinkäänsairaalan ensiapu on todella ala arvoista.kokemusta on.
sairastuin vakavasti ja ambulansilla vietiin mut sairaalan ensi apuun.kaikki meni siihen asti hyvin kun huomasivat että en ole maksanut sairaalamaksuja noin 380e.kuulin kun isoon ääneen toitottivat niistä toisille ja hoitajille.
mun mielestä ne on henkilökohtaisia tietoja
jota ei tarvitse muile kertoa.
olin noin 2 vuorokautta niin ei hoitajat kertakaan kyselleet vointia ja kun lääkäri oli määrännyt rögenkuvaukseen ja eivät olleet minua vieneet sinne.kuulin siitä vasta silloin kun minut siirettiin osastolle sisään sairaalan hoitajalta.johon vastasin jos niillä on ollut kiire ensiavussa .vaikka todellisuudessa tiesin
syyn.
todella tyhmää leikkiä toisen ihmisen hengellä
jos on vakavasti sairas.
suositlen niille ammatin vaihtoa ne voisi mennä
sellaiseen paikkaa jossa ei tarvitse auttaa toista ihmistä.
Hyvikään ensiapu.
loppatili.....
1
185
Vastaukset
- loppatili
niin osastolla sain oikeeta hoitoa vasta.
ja sielä ensiavussa oli paljon muutakin ei aamupalaa kävin sitten kahviossa .
koko hoito kesti noin 6 viikkoa sitten.
täytyy sanoa kiitos sille pelastavalle enkelille
joka mut osastolle vei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333