TÄYSIN rinnaton

entinen sellainen!

Haluan hieman puolustaa silikonit omistavia henkilöitä. Kuulostaa tosi hämmästyttävältä, että ihmisiä voidaan yleistää "bimboiksi" tms. sen perusteella, onko heillä silikonirinnat.

Kerronpa oman tarinani. Itse olen ollut aina lihaksikas ja täysin rinnaton. En siis omistanut edes AA-kuppia. Vannon, etten olisi silikoneja haaveksinut, jos olisi ollut edes AA-kuppi. Itsetuntoni oli todella heikko, kärsin rinnattomuudestani, en tuntenut olevani kokonainen.

Sitten 19-vuotiaana otin implantit. Enkä ole niitä katunut. Miehet ovat sanoneet että kivan näköiset ovat, vaikka en heidän mielestään olisi niitä tarvinnutkaan. (Eivätpä olleet nähneet rintojani enne implantteja!)

Itse pidän rinnoistani, koska minun ei tarvitse enää häpeillä itseäni, olen vapautunut samalla häpeästä! Ja se on nostanut elämänlaatuani. saanpahan kerrankin tuntea millaista on kun on rinnat!

Minä harkitsin leikkausta murrosikäisestä lähtien. Puntaroin sitten, onko leikkaus todella sen väärti, tarvitsenko sitä oikeasti. Ja tähän tulokseen tulin.

9

2471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monta A:ta myös

Missä otatit ja koska? kuka leikkasi?

• entinen sellainen

Suosittelen seuraavia kirurgeja:

Stephen Dietz
        Jussi Rintamäki

• entinen sellainen
        entinen sellainen kirjoitti:

Suosittelen seuraavia kirurgeja:

Stephen Dietz
        Jussi Rintamäki

Vinkki: Suunnittele erittäin tarkkaan sopivasti muotoiltu ja oikean kokoinen implantti. Hankalaa jos hyvin laiha ihminen.

• mutta haluan sanoa
        entinen sellainen kirjoitti:

Vinkki: Suunnittele erittäin tarkkaan sopivasti muotoiltu ja oikean kokoinen implantti. Hankalaa jos hyvin laiha ihminen.

että olen aina ollut pienirintainen ja siihen tyytyväinen. En ole koskaan ihannoinut isoja rintoja ja esim Lolan taso laski huimasti kun hän otti silikonit.

En ole näin ollen myöskään kiinnostunut miehistä, jotka ihailevat isoja rintoja. Mielenkiintoni loppuu heti, jos esim netissä mies kysyy, onko sulla C-kuppi ja minihame. Arvoni ovat niin toisenlaiset, ettei tutustumista kannata jatkaa, loppu siitä tulisi kuitenkin.

Tämä on tosi. Jos olisin halunnut isot rinnat, olisin ottanut implantit. Olen tehnyt muutamia leikkauksia.

Eli tämä oli tällainen toisinajattelijan mielipide. Sallittaneen täällä tällainenkin.

• Monta A:ta myös
        mutta haluan sanoa kirjoitti:

että olen aina ollut pienirintainen ja siihen tyytyväinen. En ole koskaan ihannoinut isoja rintoja ja esim Lolan taso laski huimasti kun hän otti silikonit.

En ole näin ollen myöskään kiinnostunut miehistä, jotka ihailevat isoja rintoja. Mielenkiintoni loppuu heti, jos esim netissä mies kysyy, onko sulla C-kuppi ja minihame. Arvoni ovat niin toisenlaiset, ettei tutustumista kannata jatkaa, loppu siitä tulisi kuitenkin.

Tämä on tosi. Jos olisin halunnut isot rinnat, olisin ottanut implantit. Olen tehnyt muutamia leikkauksia.

Eli tämä oli tällainen toisinajattelijan mielipide. Sallittaneen täällä tällainenkin.

Niin. En itsekään harkitsisi rintaleikkausta, jos minulla olisi pienet rinnat.

Ehkä leikkauksen avulla saan sellaiset itsekin.

Lola ei tosiaan tarvinnut implantteja minunkaan mielestäni.

• koska sillä on niin

paksut reidet ja sääret, nyt on enemmän synkassa keskenään kun rouva on niin paljon vielä lihonutkin. Yläkroppa olisi nyt aika pieni - ikävä kyllä naiset lihoo sieltä mistä ei pitäis eli jos on paksut sääret, ne muuttuu aina vain paksummiksi sen sijaan että esim rinnat kasvaisivat...

• viestiketjun aloittaja

Ja taas sitä kuulee, mitä stereotypioita silikoni-implanteista laittaneista naisita on. "C kuppi ja minihame"

Ensinnäkin, olen samaa mieltä kanssasi, että en todellakaan kiinnostu miehistä jotka haluavat isoja rintoja ja minihametta.

Kuten sanottua, olin täysin rinnaton ennen implantteja, ja halusin pienet rinnat. Nyt kuppikoko on A-B, ja välillä tuntuu liian isoilta!

Eikä kukaan kuka katsoo mua ajattele että mulla olisi isot rinnat. Ne näyttää hyvin normaaleilta. Olen tyytyväinen.

• Kirjoittelee taas

Ja ei nyt millään pahalla, mutta mitkäköhän ne sun toisenlaiset arvot on, jos kerran olet tehnyt "muutamia leikkauksia". Hih.

• lucia--

todella kiva että olet tyytyväinen tekemääsi päätökseen! oli varmasti oikea:) ymmärrän hyvin.Itsellänikin on harkinnassa implantit,rahatilanne vain ei meinaa sallia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe