Minkälaisia loikkaharjoitteita teette ja paljonko te olette hypänneet vauhdittomasta/pituudesta/3-loikasta/5-loikasta/tai jostain muusta?
Itselläni vauhditon pituus 220cm, ja 5-loikka 10m.Ei mulla sitä ikää oo kuitenkaan kuin 15v, ja vasta olen ruvennut harjoittelemaan.
Ite oon tehnyt kaikissa loikkaharjoituksissani vähintään sen 150 ponnistusta.Ja kysyn teiltä paljonko vuodessa on mahdollista parantaa?meinaan vuoden päästä olis kiva hypätä sellaiset 12.50-13.50m tuosta 5-loikasta.
Loikkatreeni...
3
414
Vastaukset
- kyselet....
.... aika harva kuntoilija noita loikkatreenejä tekee, vaikka ehkä olisi syytäkin...
Ennemminkin kilpa-urheilijoiden juttuja. - 63-v
Ennen polvileikkausta vauhditon pituus 305cm.
Seinäkorkeus 48cm.
Vauhditon korkeus nilkat yhdessä 120cm.
Naru ripustettuna jalkajumppatelineiden väliin.
Pakko hypätä nilkat yhdessä.
Vaikka koipi on melko hyvin kuntoutunut niin tuskin tulen enää em. lukemiin pääsemään.
Loikin aina punttitreenin, paitsi maksimivoiman, jälkeen.
Vauhditonta, tasatassua, korkeutta, rappujuoksua painoliiveillä jne. - Omaperäinen treenaaja
Teen yleensä treenissä semmoiset kolme sarjaa vauhdittomia yhden jalan pituushyppyjä,kolme hyppyä peräkkäin. Olen tehnyt myös erillisiä vauhdittomia yhden jalan pituushyppyjä 10 per jalka. Sitten olen myös tehnyt vastaavia hyppyjä levytanko niskassa tai tukki sylissä kyykkyasennosta.
Eli aika isot erot on toistomäärissä meillä.Saisin varmaan hirveitä kramppeja jos tekisin puolet tuosta toistomäärästä. En ole laskenut hyppyjen pituutta,hyppään vain niin kovaa kuin osaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3976861Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483966Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa01580Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava431548Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t941383Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard601336Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2481310- 991128
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221066- 631062