Soita Maria.

Sillan rakentaja¨

Vielä on kesää jäljellä.
Numeroni saat tiedustelusta. t: minä

20

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin harvinainen

      ammatti että keksi jotain hiukan

    • mahdat kaivata????

      Meitä on niin monta,mistäpäin ois ko.Maria,ketä kaipaat.

      Yksi monista =)

    • niin,että siltoja

      voi rakentaa niin monella eri tavalla,esim."Kuunsiltoja",siltoja eri maiden väliin,ja siltoja sydämestä toiseen,mitähän siltaa Sinä rakennat???

      Maria

      • ei alkup.

        Voi olla, että itse olen vaan poltellut siltoja, mutta täytynee vaan hyväksyä se, että aika meni umpeen ja paljon muutakin varmaan...


      • Eräs Maria =))))
        ei alkup. kirjoitti:

        Voi olla, että itse olen vaan poltellut siltoja, mutta täytynee vaan hyväksyä se, että aika meni umpeen ja paljon muutakin varmaan...

        Minkä taakseen jättää,sen edestään ehkä löytää?


        Eräs Maria =))))


      • ei alkup.
        Eräs Maria =)))) kirjoitti:

        Minkä taakseen jättää,sen edestään ehkä löytää?


        Eräs Maria =))))

        tuo tähän tilanteeseen mahtaa tarkoittaa? Pätee kyllä hyvin yleisesti, mutta ei kuitenkaan aina...


      • "viisastella",läh...
        ei alkup. kirjoitti:

        tuo tähän tilanteeseen mahtaa tarkoittaa? Pätee kyllä hyvin yleisesti, mutta ei kuitenkaan aina...

        polskuttelemaan meren lämpöiseen veteen,mene säkin ja nauti ihanasta tästä päivästä. =))


      • ei alkup.
        "viisastella",läh... kirjoitti:

        polskuttelemaan meren lämpöiseen veteen,mene säkin ja nauti ihanasta tästä päivästä. =))

        kun uikkarit on pesussa ja merta ei ole näkyvissä...


      • sitten..............
        ei alkup. kirjoitti:

        kun uikkarit on pesussa ja merta ei ole näkyvissä...

        Ulos uimaan rannalle,kuumalle sannalle,tai vaan muuten ulkoilemaan! =)


      • ei alkup.
        sitten.............. kirjoitti:

        Ulos uimaan rannalle,kuumalle sannalle,tai vaan muuten ulkoilemaan! =)

        sekään, vaan kolmas kerta vasta toden sanoo...


    • Sillan rakentaja¨

      Etkö edes nyt voisi ottaa yhteyksiä

      kun sataa niin paljon

      syliin

      • kesä lopussa...

        Sade tarkoittaa sitä ettei kesää ole paljoa jäljellä. Soittaisin jos tietäisin että olet se jota toivon. maria.


      • Eräs Maria
        kesä lopussa... kirjoitti:

        Sade tarkoittaa sitä ettei kesää ole paljoa jäljellä. Soittaisin jos tietäisin että olet se jota toivon. maria.

        Satuinpa tänne...Olisi mukava tietää jostain pikku vihjeistä, ketä Mariaa ap ja ei-ap tarkoittavat. Vaikka tuskinpa tosiaan kukaan, jonka toivoisin minua kaipaavaan niin tekee :(


      • joku vinkki
        Eräs Maria kirjoitti:

        Satuinpa tänne...Olisi mukava tietää jostain pikku vihjeistä, ketä Mariaa ap ja ei-ap tarkoittavat. Vaikka tuskinpa tosiaan kukaan, jonka toivoisin minua kaipaavaan niin tekee :(

        ketä mariaa etsit... mistä sitä tietää vaikka olisin se oikea...


      • Sillan rakentaja¨
        joku vinkki kirjoitti:

        ketä mariaa etsit... mistä sitä tietää vaikka olisin se oikea...

        Linnan neitona;)


      • minnekkäs
        Sillan rakentaja¨ kirjoitti:

        Linnan neitona;)

        päin suomea menee?


      • Sillan rakentaja¨
        minnekkäs kirjoitti:

        päin suomea menee?

        Tämä Maria on niin älykäs tyttö että jo antamillani vinkeillä itsensä tunnistaa.


      • yksi maria vaan...
        Sillan rakentaja¨ kirjoitti:

        Tämä Maria on niin älykäs tyttö että jo antamillani vinkeillä itsensä tunnistaa.

        sillan rakentaja... ota siihen mariaan yhteyttä, koska saattaa olla että hän odottaa soittoasi jossain. mikään ei ole raskaampaa kuin vain odottaa ja odottaa että puhelin soisi. Ole siis rohkea, hyvä mies! älykkäitä naisia ei ole kuitenkaan koskaan liikaa.


      • Sillan rakentaja¨
        yksi maria vaan... kirjoitti:

        sillan rakentaja... ota siihen mariaan yhteyttä, koska saattaa olla että hän odottaa soittoasi jossain. mikään ei ole raskaampaa kuin vain odottaa ja odottaa että puhelin soisi. Ole siis rohkea, hyvä mies! älykkäitä naisia ei ole kuitenkaan koskaan liikaa.

        Numerot puuttuvat.Selvitän ne kunhan saan aikaa, olisi ollut vaan joutuisampaa kun olisi itse soittanut.


      • todellakin tavoittaa,
        Sillan rakentaja¨ kirjoitti:

        Numerot puuttuvat.Selvitän ne kunhan saan aikaa, olisi ollut vaan joutuisampaa kun olisi itse soittanut.

        niin,kyllä nyt siihen pitäisi aikaa aina löytyä,taitaa olla sinulla pelkkää kirjoittelua tää hommeli?

        erään Marian frendi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe