Soita Maria.

Sillan rakentaja¨

Vielä on kesää jäljellä.
Numeroni saat tiedustelusta. t: minä

20

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin harvinainen

ammatti että keksi jotain hiukan

• mahdat kaivata????

Meitä on niin monta,mistäpäin ois ko.Maria,ketä kaipaat.

Yksi monista =)

• niin,että siltoja

voi rakentaa niin monella eri tavalla,esim."Kuunsiltoja",siltoja eri maiden väliin,ja siltoja sydämestä toiseen,mitähän siltaa Sinä rakennat???

Maria

• ei alkup.

Voi olla, että itse olen vaan poltellut siltoja, mutta täytynee vaan hyväksyä se, että aika meni umpeen ja paljon muutakin varmaan...

• Eräs Maria =))))
        ei alkup. kirjoitti:

Voi olla, että itse olen vaan poltellut siltoja, mutta täytynee vaan hyväksyä se, että aika meni umpeen ja paljon muutakin varmaan...

Minkä taakseen jättää,sen edestään ehkä löytää?

Eräs Maria =))))

• ei alkup.
        Eräs Maria =)))) kirjoitti:

Minkä taakseen jättää,sen edestään ehkä löytää?

Eräs Maria =))))

tuo tähän tilanteeseen mahtaa tarkoittaa? Pätee kyllä hyvin yleisesti, mutta ei kuitenkaan aina...

• "viisastella",läh...
        ei alkup. kirjoitti:

tuo tähän tilanteeseen mahtaa tarkoittaa? Pätee kyllä hyvin yleisesti, mutta ei kuitenkaan aina...

polskuttelemaan meren lämpöiseen veteen,mene säkin ja nauti ihanasta tästä päivästä. =))

• ei alkup.
        "viisastella",läh... kirjoitti:

polskuttelemaan meren lämpöiseen veteen,mene säkin ja nauti ihanasta tästä päivästä. =))

kun uikkarit on pesussa ja merta ei ole näkyvissä...

• sitten..............
        ei alkup. kirjoitti:

kun uikkarit on pesussa ja merta ei ole näkyvissä...

Ulos uimaan rannalle,kuumalle sannalle,tai vaan muuten ulkoilemaan! =)

• ei alkup.
        sitten.............. kirjoitti:

Ulos uimaan rannalle,kuumalle sannalle,tai vaan muuten ulkoilemaan! =)

sekään, vaan kolmas kerta vasta toden sanoo...

• Sillan rakentaja¨

Etkö edes nyt voisi ottaa yhteyksiä

kun sataa niin paljon

syliin

• kesä lopussa...

Sade tarkoittaa sitä ettei kesää ole paljoa jäljellä. Soittaisin jos tietäisin että olet se jota toivon. maria.

• Eräs Maria
        kesä lopussa... kirjoitti:

Sade tarkoittaa sitä ettei kesää ole paljoa jäljellä. Soittaisin jos tietäisin että olet se jota toivon. maria.

Satuinpa tänne...Olisi mukava tietää jostain pikku vihjeistä, ketä Mariaa ap ja ei-ap tarkoittavat. Vaikka tuskinpa tosiaan kukaan, jonka toivoisin minua kaipaavaan niin tekee :(

• joku vinkki
        Eräs Maria kirjoitti:

Satuinpa tänne...Olisi mukava tietää jostain pikku vihjeistä, ketä Mariaa ap ja ei-ap tarkoittavat. Vaikka tuskinpa tosiaan kukaan, jonka toivoisin minua kaipaavaan niin tekee :(

ketä mariaa etsit... mistä sitä tietää vaikka olisin se oikea...

• Sillan rakentaja¨
        joku vinkki kirjoitti:

ketä mariaa etsit... mistä sitä tietää vaikka olisin se oikea...

Linnan neitona;)

• minnekkäs
        Sillan rakentaja¨ kirjoitti:

Linnan neitona;)

päin suomea menee?

• Sillan rakentaja¨
        minnekkäs kirjoitti:

päin suomea menee?

Tämä Maria on niin älykäs tyttö että jo antamillani vinkeillä itsensä tunnistaa.

• yksi maria vaan...

Tämä Maria on niin älykäs tyttö että jo antamillani vinkeillä itsensä tunnistaa.

sillan rakentaja... ota siihen mariaan yhteyttä, koska saattaa olla että hän odottaa soittoasi jossain. mikään ei ole raskaampaa kuin vain odottaa ja odottaa että puhelin soisi. Ole siis rohkea, hyvä mies! älykkäitä naisia ei ole kuitenkaan koskaan liikaa.

• Sillan rakentaja¨
        yksi maria vaan... kirjoitti:

sillan rakentaja... ota siihen mariaan yhteyttä, koska saattaa olla että hän odottaa soittoasi jossain. mikään ei ole raskaampaa kuin vain odottaa ja odottaa että puhelin soisi. Ole siis rohkea, hyvä mies! älykkäitä naisia ei ole kuitenkaan koskaan liikaa.

Numerot puuttuvat.Selvitän ne kunhan saan aikaa, olisi ollut vaan joutuisampaa kun olisi itse soittanut.

• todellakin tavoittaa,

Numerot puuttuvat.Selvitän ne kunhan saan aikaa, olisi ollut vaan joutuisampaa kun olisi itse soittanut.

niin,kyllä nyt siihen pitäisi aikaa aina löytyä,taitaa olla sinulla pelkkää kirjoittelua tää hommeli?

erään Marian frendi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe