Onnen päivä, olen uudesti syntynyt!
Eronnut Jehovan todistaja-miehestäni ja ero tuli selväksi tänään. Tunnen, että voin alkaa elää normaalia elämää, johon ei kuulu viikottaiset pakkokokoukset ja pelottelut maailman lopusta. Tätä helpotuksen tunnetta ei voi sanoin kuvata!
Vihdoinkin VAPAA !
10
1018
Vastaukset
- Syneus(m)
..viestisi on totta, niin onnittelen sinua vilpittömästi=)
- nainen11
Tosin en ole koskaan tavannut 100% rehellistä miestä
joka ei petä mut ehkä pidät syrjähypyistä? Jotkut eivät pidä kun puoliso on uskollinen ....uskollisuus
on sairasta aina pieni vaihtelu on tervettä psykologiatkin ovat sitä mieltä.
- troyen
Sama juttu siskollani. Oli 8 vuotta naimisissa onnettomasti, nyt eronnut sekä miehestä että JT:stä ja ei voisi paremmin mennä! :) Uusi ihana, rakastava mies ja asiat muutenkin hyvin.
- salaisuus?
ottanut vastuun omasta elämästäsi. Toivon onnea elämääsi.
- Lähimmäinen.
Olen vapautunut Suuresta Babylonista jo yli 20v sitten Kiitos kuuluu Jehovalle!!
Usein ihmisen lähdettyä vartiotorniseuran ikeestä, kuulee henkilön kokevan juuri tällaista vapautuneisuuden suurenmoista huipennusta. Eikö ole ihme juttu, että tuo voi olla helpotuksen ja vapautuneisuuden suurta juhlaa?
Samaa muistan omankin eroni puitteilta. Fillaroin komiteasta kohti kotia ja fiilis oli aivan loistava. Harvoin saa ihminen kokea niin suurta helpotusta, kuin juurikin jehovantodistajuudesta vapautuessaan saattaa tuntea.
Täytyy tietenkin muistaa, että vaikuttavana 'voimana' toimii tällaisissa tapauksissa rehellisyys. Ilman sitä ei todennäköisesti edes ajattele lähtöä vt-seuran kehittelemästä uususkonnosta. Vaikka siitä ei mitään muuta itselleen saisikaan kuin pahaa mieltä.- muuta kuin vapaa
Olet orja! Olet antautunut orjaksi amerikkalaiselle rahastuslahkolle, jonka johtajien luksuselämää rahoitat!
- hymistely
ensin saa käsityksen, kuin olisit vapautunut JT:n ikeestä, vaan sitten kehutkin vapautuneesi Suuresta Babylonista jo yli 20 v. sitten .Oletkin JT!
Onnetonta, miten onnetonta! Olette lapsenryöstäjiä, vanhemmistaan erottajia, olette syyllisiä monen perheen suruun, kun lapsi on erotettu tai perheenjäsenen erottua liikkeestä, hänestä on tehty LUOPIO.
Luin viimeistä Kotimaa-lehteä, jossa J.L:ainen kertoi pääsystään pois JT:n orjuudesta. Tahdon tässä onnitella häntä. Oman uudenlaisen elämän rakentaminen 22 vuotiaalle nuorelle miehelle, on haaste. Toivotan onnistuneita ihmissuhteita ja suurta elämäniloa sinulle Jukka!
Ja sinä "lähimmäinen"! Sinulle en voi toivottaa muuta kuin silmien avautumista oikealle totuudelle. "Vapauteen Kristus vapautti meidät!" - salaisuus?
Noin 15 vuotiaana pois suuresta Babylonista ja pakkoruokittiin ja ikuisenelämän uskonopetuksilla liityin sitten pikku Babyloniin. Vuosikaudet vieri tässä "ainoassa oikeassa uskossa", mutta KIITOS ITSELLENI että pystyin ja opin ajattelemaan asioita ihan itse. Nyt olen itse lähtenyt pienestä Babylonista ja olen onnellinen, kun en kaipaa isoa enkä pientä Babylonia, mutta ymmärrän niitä, jotka Jt kuolemanpelko opetuksen uhreja jotka sinnikkäästi pitävät uskostaan kiinni. Olinhan minä siinä samassa koukussa liiankin pitkään.
- Hienoa että
sait elämäsi kuntoon ja pääsit pois mielipuolten seurasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760