Pyytäisin häntä Rukoilemaan huonontunutta terveyttäni paremmaksi koska näiden rukoukset kuullaan paremmin.
Nimeni on mika.
Henkilö jolla on armolahja.
7
256
Vastaukset
- rukous
Älä käänny ihmisten puoleen. Jos luulet että helluntailaisilla olisi jotenkin parempia yhteyksiä yläkertaan. Kaikki ei ole välttämättä sitä, miltä se näyttää. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. Vanha sanonta.
"Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta." - mielellä Mika
Nyt sinun rukoukset ovat muidenkin, kuin Jumalan tiedossa. Virvoittakoot Herra sinun mielesi ja ruumiisi, antakoon Herra sinulle sitä, mitä sielusi toivoo, aamen.
- ~Evankelista~
Mistä päättelet, että armolahjojen haltijoiden rukoukset kuullaan paremmin? Ajatus ei ole raamatullinen. Minulla on kolme armolahjaa, mutta minun rukoukseni eivät mene toisten edelle. Varmimmin Jumala vastaa heikoimpien rukouksiin, heidän, jotka vasta kolkuttavat ovelle.
- tonic843
Mitä raamattu kertoo armolahjoista
ja rukoilusta.
Kertooko se että henkilö kenellä
on armolahja näiden rukoukset kuullaan paremmin.
Ja millä sivulla? - tonic874
Mitä tekee evankelista olen harkinnut sitä hommaa?
Koska henkilöt joilla on armolahja kertovat niin.
- niin, että rukous
ei auta sinua pätkääkään. Ei kenenkään rukoilemana. Rukoileminen on hukkaan heitettyä aikaa.
Sinä paranet tai sitten et aivan rukouksista riippumatta.
On varmaan julmaa sanoa näin, mutta eniten paraneminen on kiinni sinusta itsestäsi. Monellakin tavalla.
Halu parantua on perusasia.
Hyvät lääkärit, hoitajat, hyvä lääkitys, jonka ottaa säännöllisesti. Siinä niitä muita tärkeitä paranemiseen liittyviä asioita.
Jos ongelmasi ovat mielenterveydellisiä, mene heti ammattiauttajien puheille. Näissä asioissa älä missään tapauksessa luota uskovaisiin.
Usko on varmaan hieno asia, mutta uskon (rukouksen) varaan heittäytyminen on äärimmäisen tyhmää.
Uskovien mantra: Jumala kuulee rukoukset, mutta ei aina vastaa, on suoraan sanoen paskapuhetta. Se on suomennettuna: ihminen toipuu sairaudesta välillä, joskus ei toivu. Ihminen joutuu välillä onnettomuuteen, useinkaan ei joudu.
Tuo em. mantra on tehty sitä varten, että jumala ei vaikuta ihmisen elämään yhtään mitään. Rukoili tai ei. Samat asiat sattuvat keskimäärin ateistille kuin uskovallekin.
Unohda jumala ja käytä omaa järkeäsi.
Pikaista paranemista.- tonic843
Mika. Asia nyt on
niin, että rukous 11.8.2007 klo 13.55
ei auta sinua pätkääkään. Ei kenenkään rukoilemana. Rukoileminen on hukkaan heitettyä aikaa
Jalovaaran tilaisuudessa on paranutnut
olen itse ollut siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073