Kuka sanoi tunnetussa elokuvassa alla olevat sanat ?
Mistä elokuva kertoo ?
” Viulun soittaminen harjakatolla on aika vaikeaa puuhaa. Elämä ilman perinteitä on samanlaista kuin viulunsoitto katolla, voit horjahtaa milloin hyvänsä, ja siinä se.”
Kulttuurikysymys ?
12
565
Vastaukset
- monissa teattereissa
Suomalaiset teatterit esittivät sitä, näitkö ?
- Meikäläänen
Tämähän on kutakuinkin jostakin Viulunsoittaja katolla -versiosta. Olen itse muutaman nähnyt enkä muista että sanasta sanaan sitaatti olis sama. Mutta asiasisältö on. Tevjen aloitusmonologihan se.
Mutta mitä tällä on tekemistä ja minkä kanssa?- voisimme kehittää ?
Oli tietenkin hyvin helppo, kuinka voisimme monipuolistaa palstaa, kehittää erilaisia tietokilpailuja ?
- keksimässä
voisimme kehittää ? kirjoitti:
Oli tietenkin hyvin helppo, kuinka voisimme monipuolistaa palstaa, kehittää erilaisia tietokilpailuja ?
Täällä jollain on mahdoton tarve suistaa keskustelut sivuraiteelle kehittelemällä asiaankuulumattomia alotuksia ja olemalla noudattamatta palstan tarkoitusta, joka on kirjattuna Lapua-sivun yläosassa ja kuuluu näin:
KESKUSTELE LAPUAN KUNNAN ASIOISTA - ja ajatuspoliisi
keksimässä kirjoitti:
Täällä jollain on mahdoton tarve suistaa keskustelut sivuraiteelle kehittelemällä asiaankuulumattomia alotuksia ja olemalla noudattamatta palstan tarkoitusta, joka on kirjattuna Lapua-sivun yläosassa ja kuuluu näin:
KESKUSTELE LAPUAN KUNNAN ASIOISTAKuka kirjoitti kirjan jossa käsitteet Totuuden ministriö ja ajatuspoliisi ? Kirjan nimi ?
- minuun viittaat
ja ajatuspoliisi kirjoitti:
Kuka kirjoitti kirjan jossa käsitteet Totuuden ministriö ja ajatuspoliisi ? Kirjan nimi ?
Jos minuun viittaat - kuten viestisi sijoituksesta voisi päätellä - saat luonnollisesti ajatella ihan mitä haluat, kunhan et tälle sivulle kaikkia keksintöjäsi tunge. Perusta blogi ja pidä tietokilpailujasi esimerkiksi siellä. Eikä nettikään ole ihan niin säännötön kuin luulet.
- haaveesiko ?
minuun viittaat kirjoitti:
Jos minuun viittaat - kuten viestisi sijoituksesta voisi päätellä - saat luonnollisesti ajatella ihan mitä haluat, kunhan et tälle sivulle kaikkia keksintöjäsi tunge. Perusta blogi ja pidä tietokilpailujasi esimerkiksi siellä. Eikä nettikään ole ihan niin säännötön kuin luulet.
Tämä foorumin ylläpitäjä ei halua että vain yhdenlaiset ajatukset ovat sallittuja.
- asiassa?
haaveesiko ? kirjoitti:
Tämä foorumin ylläpitäjä ei halua että vain yhdenlaiset ajatukset ovat sallittuja.
Et jaksa pysyä asiassa. Minulle riittäisi, että pitäytyisit Lapuan kunnan asioissa, joka on FOORUMIN YLLÄPITÄJÄN TARKOITUS. Tietokilpailuille on varmasti olemassa oma fooruminsa.
- kyllä olet oikeassa , mutta .
asiassa? kirjoitti:
Et jaksa pysyä asiassa. Minulle riittäisi, että pitäytyisit Lapuan kunnan asioissa, joka on FOORUMIN YLLÄPITÄJÄN TARKOITUS. Tietokilpailuille on varmasti olemassa oma fooruminsa.
Mikä on kaupungin asia ? Palveluksessa yli 900 ihmistä heidän perheenjäsenensä, 200 järjestöä,
poliisitoimi, posti, rautatiet, turismi, ja niin moni asia limittyy kaupungin ja ihmisten suhteisiin.
Voihaan sitä tietokilpailussa kysyä kaupungin historiasta, yritysten historiasta, meillä on monta
kirjailijaa. Foorumilla voisi lisätä kaupungimme tuntemusta, ei pelkkää negatiivistä.
Esimerkki omasta elämästä. Menen huomenna verikokeeseen, uskon että saan taas hyvää palvelua. - keneltä
keksimässä kirjoitti:
Täällä jollain on mahdoton tarve suistaa keskustelut sivuraiteelle kehittelemällä asiaankuulumattomia alotuksia ja olemalla noudattamatta palstan tarkoitusta, joka on kirjattuna Lapua-sivun yläosassa ja kuuluu näin:
KESKUSTELE LAPUAN KUNNAN ASIOISTAtämä on taas pois?? ÄLÄ avaa aloitusta,jos ei kiinnosta,mulla on ollu hauskaa ainakin,kivaa hieman googletella ja oppia uusia asioita..älä oo niin oikoonen!
- - - -
ja ajatuspoliisi kirjoitti:
Kuka kirjoitti kirjan jossa käsitteet Totuuden ministriö ja ajatuspoliisi ? Kirjan nimi ?
että kirja on : Vuonna 1984
- asialla?
kyllä olet oikeassa , mutta . kirjoitti:
Mikä on kaupungin asia ? Palveluksessa yli 900 ihmistä heidän perheenjäsenensä, 200 järjestöä,
poliisitoimi, posti, rautatiet, turismi, ja niin moni asia limittyy kaupungin ja ihmisten suhteisiin.
Voihaan sitä tietokilpailussa kysyä kaupungin historiasta, yritysten historiasta, meillä on monta
kirjailijaa. Foorumilla voisi lisätä kaupungimme tuntemusta, ei pelkkää negatiivistä.
Esimerkki omasta elämästä. Menen huomenna verikokeeseen, uskon että saan taas hyvää palvelua.Epäilen perimmäisen motiivisi olevan tämän sivun vesittämisen. Mitä enenmmän uusia yhdentekeviä alotuksia, niin kuin tänäänkin (toki muitten toimesta), sitä nopeammin kiinnostavat ja merkityksellisemmät alotukset siirtyvät menneeseen maailmaan.
Viihde tunkee nykyään kaikkialle. Olet samalla asialla. Onko kutsumuksesi viihdyttää näitä mainitsemiasi kaupungin palveluksessa olevia "yli 900 ihmistä heidän perheenjäsenensä, 200 järjestöä, poliisitoimi, posti, rautatiet, turismi..." ja siten katsoa olevasi "kaupungin asialla"?
Viihde on vähän niin kuin huume tai uskonto tai jatkuva taustamusiikki - vie pois arjesta tuonpuoleisiin, unnuttaa ajattelemattomuuteen. Sellaiselle sakille on helppo syöttää niitä huimaavia kehitysideoita ja sitä sakkia on helppo hallita, niistähän ei ole vastusta.
Miten muuten tietokilpailut ja hyvä palvelu terveyskeskuksessa korreloivat? Vastaus taisi jo tulla yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602