Prisman katutyöt Lohjalla

mikä mättää

Prismaa ympäröivät katurakennustyöt näyttävät venyvän ja venyvän. Hommat eivät näyttäisi olevan hallinnassa. Koko kesä menee tuollaisen pienehkön työ kanssa. Rakentamistyössä käytettävä kalustokin näyttäisi olevan lainassa jostakin museosta. Surkealta näyttää.

8

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta on

      jos ne olis ekan rakennuksella,niin voisi sanoa,että työt ovat joutuneet joutuisasti.

      • kun ehtii

        Perheemme on ensijijaisesti K-marketin ja toissijaisesti Sokoksen asiakas. Joten provosi ei osunut. Käymme Ekassa ehkä noin kymmenen kertaa vuoden aikana. Eivätkä nämä asfaltointityöt ole mitenkään kytketty kauppa asioihin. Kun Prisma valmistuu siitä tulee luultavasti pääasiallisin asiointikohde meille. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Prisman ympäristön katutyöt eivät ole urakoitsijan hallinnassa, valmistumisaika on ylittynyt ilmoitetusta jo monta kertaa kuten lehdistäkin on voitu lukea. Kalusto on myös todella surkean näköistä.


      • jotain tietävä
        kun ehtii kirjoitti:

        Perheemme on ensijijaisesti K-marketin ja toissijaisesti Sokoksen asiakas. Joten provosi ei osunut. Käymme Ekassa ehkä noin kymmenen kertaa vuoden aikana. Eivätkä nämä asfaltointityöt ole mitenkään kytketty kauppa asioihin. Kun Prisma valmistuu siitä tulee luultavasti pääasiallisin asiointikohde meille. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Prisman ympäristön katutyöt eivät ole urakoitsijan hallinnassa, valmistumisaika on ylittynyt ilmoitetusta jo monta kertaa kuten lehdistäkin on voitu lukea. Kalusto on myös todella surkean näköistä.

        pirsman työt edistyvät niin hyvin kun lohjan kaupunkin kansa ylensäkään voi edistyä....


      • kaupunkilainen
        jotain tietävä kirjoitti:

        pirsman työt edistyvät niin hyvin kun lohjan kaupunkin kansa ylensäkään voi edistyä....

        ajatelkaa kuinka kauan olisi mennyt jos kaupunki olisi itse tehnyt noi kadun pätkät. Kun kaupakadun pohjisakin meni monta kuukautta ja siellä ei ollut edes liikennettä!!! et kyllä minun mielestä tuo urakka on hyvin onnistunut.


      • järjestelyt

        Harjukadun sekasotku liikenteellisesti on aivan hirveä. Katujärjestelyt ovat aivan torsot Harjukadun osuudella Prisman kohdalla. Lisäksi SKV:n ulko-ovi aukeaa keskelle jalkakäytävää päin kulkijan pläsiä. Kukahan on vastuussa näin aukeavista ovista kun kulkijalle vahinko syntyy? Kukahan on kadun kaikkinensa näin suunnitellut.


    • Megaman...

      Ulkomailta tulleet "osaajat" vauhdissa?

      • pkkffdg

        kyllä siinä homassa on kaupunkin isot herrat vauhdissa...


      • urakoi
        pkkffdg kirjoitti:

        kyllä siinä homassa on kaupunkin isot herrat vauhdissa...

        Lehdessä oli juttu jossa kerrottiin YIT,n urakoivan Prisman ympäristön katuja. Ei näyttäisi pysyvän aikataulussa työt. Sama firma touhuaa monilla aloilla mutta onko joka homma hanskassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe