Prismaa ympäröivät katurakennustyöt näyttävät venyvän ja venyvän. Hommat eivät näyttäisi olevan hallinnassa. Koko kesä menee tuollaisen pienehkön työ kanssa. Rakentamistyössä käytettävä kalustokin näyttäisi olevan lainassa jostakin museosta. Surkealta näyttää.
Prisman katutyöt Lohjalla
8
925
Vastaukset
- totta on
jos ne olis ekan rakennuksella,niin voisi sanoa,että työt ovat joutuneet joutuisasti.
- kun ehtii
Perheemme on ensijijaisesti K-marketin ja toissijaisesti Sokoksen asiakas. Joten provosi ei osunut. Käymme Ekassa ehkä noin kymmenen kertaa vuoden aikana. Eivätkä nämä asfaltointityöt ole mitenkään kytketty kauppa asioihin. Kun Prisma valmistuu siitä tulee luultavasti pääasiallisin asiointikohde meille. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Prisman ympäristön katutyöt eivät ole urakoitsijan hallinnassa, valmistumisaika on ylittynyt ilmoitetusta jo monta kertaa kuten lehdistäkin on voitu lukea. Kalusto on myös todella surkean näköistä.
- jotain tietävä
kun ehtii kirjoitti:
Perheemme on ensijijaisesti K-marketin ja toissijaisesti Sokoksen asiakas. Joten provosi ei osunut. Käymme Ekassa ehkä noin kymmenen kertaa vuoden aikana. Eivätkä nämä asfaltointityöt ole mitenkään kytketty kauppa asioihin. Kun Prisma valmistuu siitä tulee luultavasti pääasiallisin asiointikohde meille. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Prisman ympäristön katutyöt eivät ole urakoitsijan hallinnassa, valmistumisaika on ylittynyt ilmoitetusta jo monta kertaa kuten lehdistäkin on voitu lukea. Kalusto on myös todella surkean näköistä.
pirsman työt edistyvät niin hyvin kun lohjan kaupunkin kansa ylensäkään voi edistyä....
- kaupunkilainen
jotain tietävä kirjoitti:
pirsman työt edistyvät niin hyvin kun lohjan kaupunkin kansa ylensäkään voi edistyä....
ajatelkaa kuinka kauan olisi mennyt jos kaupunki olisi itse tehnyt noi kadun pätkät. Kun kaupakadun pohjisakin meni monta kuukautta ja siellä ei ollut edes liikennettä!!! et kyllä minun mielestä tuo urakka on hyvin onnistunut.
- järjestelyt
Harjukadun sekasotku liikenteellisesti on aivan hirveä. Katujärjestelyt ovat aivan torsot Harjukadun osuudella Prisman kohdalla. Lisäksi SKV:n ulko-ovi aukeaa keskelle jalkakäytävää päin kulkijan pläsiä. Kukahan on vastuussa näin aukeavista ovista kun kulkijalle vahinko syntyy? Kukahan on kadun kaikkinensa näin suunnitellut.
- Megaman...
Ulkomailta tulleet "osaajat" vauhdissa?
- pkkffdg
kyllä siinä homassa on kaupunkin isot herrat vauhdissa...
- urakoi
pkkffdg kirjoitti:
kyllä siinä homassa on kaupunkin isot herrat vauhdissa...
Lehdessä oli juttu jossa kerrottiin YIT,n urakoivan Prisman ympäristön katuja. Ei näyttäisi pysyvän aikataulussa työt. Sama firma touhuaa monilla aloilla mutta onko joka homma hanskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664