Good Night

Protein

Käytän tätä ainoastaan, treenin jälkeen päivällä ja toisinaan ennen treeniä sekä myös toisinaan illalla nukkumaan käydessä. Silloin tällöin lisäravinteeksi lepopäivilläkin.

Pitäisikö ottaa päiväksi jokin muu proteiini valmiste, vai onko tuossa sama hyöty perusprotskujen kanssa?

9

1745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjhjhjh

se on hyvää yötä proteiini ja sitä saa ottaa vain yötä vasten usko pois

• viitsi

En minä ihan sitä tarkoittanut, tarkoitan sitä että onko siitä hyötyä treenin jälkeen, että siis vaikuttaako riittävän nopeasti. Koska 2h sisällä treenistä pitäisi ottaa drinksu jos tahtoo parhaan tehon. Niin onko yö proteinissa riittävästi potkua nopeaan protskun tarpeeseen.

Siitä nyt mitään haittaa ole vaikka ottaakin pitkin päivää, ihan sama mitä siinä poksissa lukee, lukeeko yö vai päivä. Ajattelin vain että meneekö hukaan hyvä treeni.

• prowhey
        viitsi kirjoitti:

En minä ihan sitä tarkoittanut, tarkoitan sitä että onko siitä hyötyä treenin jälkeen, että siis vaikuttaako riittävän nopeasti. Koska 2h sisällä treenistä pitäisi ottaa drinksu jos tahtoo parhaan tehon. Niin onko yö proteinissa riittävästi potkua nopeaan protskun tarpeeseen.

Siitä nyt mitään haittaa ole vaikka ottaakin pitkin päivää, ihan sama mitä siinä poksissa lukee, lukeeko yö vai päivä. Ajattelin vain että meneekö hukaan hyvä treeni.

eli American Pro Whey on aamu, -iltapäivä, -ilta ja yö-protsku. Hyvin on toiminut ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

4 x päivässä otan sitä 2 kukkurallista ruokalusikallista 2 dl maitoon sekoitettuna. Yht. siis 8 reilua rkl päivässä. Tosi sopiva määrä, ei pieretä, eikä tee muutakaan hallaa ja lihakset saavat tasaiseen tahtiin protskua. Ei kaksi pirtelöä päivässä riitä mihinkään. Suosittelen lämpimästi.

• ghghghgg
        viitsi kirjoitti:

Ihan sama mitä proteiinia vetää niin ei mene hukkaan.

• tottuusontämä
        ghghghgg kirjoitti:

Ihan sama mitä proteiinia vetää niin ei mene hukkaan.

....ja jatkoa edelliseen, että on myös sama mihin aikaan vedät sen protskuannoksen päivässä. Se 2h on mainoskikka!

• TheJone
        viitsi kirjoitti:

Ei kande käyttää yöprodee päivällä, koska niihin on tuottaja ostanut Nukku-Matilta kallista unihiekkaa. Siksi ne on myös niin kalliita, koska unihiekka on kallista. Etenkään ennen treeniä ei kannata käyttää yöproteiinia, koska voi kesken treenin vaikka nukahtaa.

• m.pieni

en halua ketään loukata ja haukkua mutta minun
      mielestä toi yö proteiinin mainostaminen on
      täyttä paskaa.
      jos yleensä' käyttää lisäravinteita niin eköhän
      se riitä .
      varmaan 5 v päästä on aamu protsku ,päivällis.rotsku välipala protsku, lounas protsku iltapäivä protsku, ja sitt ilta protsku, ja vielä yö protsku.
      en sano mutta eikö toi helvetti oo jo aika
      naurettavaa toi että tyrkytetään erilaisia valmisteita jotka toimivat tiettynä kellonaikana:)

• caisu

paskaa, mulla oli pytty ihan sekasin tosta perunajauhosta...

• jos vaikka

Nämä yö ja päiväjutut on ihan sama kun naisilla yörasva ja päivärasva. Uskotko että niillä on eroa.....huvittaa ihan nää protskujutut.

Treenatkaa ja treenatkaa, sillä se lihas kasvaa eikä millään jauhoilla.
      Onko todella näin että nykyiset salipojat panostavat enemmän jauhoihin kuin treenaamiseen ja luullaan että ne jauhot ovat kaikista tärkeimpiä....hoh hoijaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe