Sijaissynnyttäjä

Nimetön

Olen 36 v sinkkumies. Haluaisin lapsen. Etsin nuorta ja terveellistä naista synnyttämään minulle lapsen. Teemme kaiken tarvittavan ja olen tukenasi synnytykseen asti. Synnytyksen jälkeen luovutat huoltajuuden ja minä kasvatan lasta. Asiasta voidaan keskustella ja tutustua rauhassa mailitse. Olen myös harkinnut adoptoida, mutta sinkkumiehellä ei taida olla mahiksia. Näin säästyy paljon vaivaa ja lapsi olisi kuitenkin minun ihan oma lapseni.

5

1738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite kanssa

oli sama juttu yrityksen alla pari vuotta sitten.Toivottavasti sulla on parempi mäihä.Oma homma kaatui siihen kun muija rupesi jänistämään koko jutusta.

Saat varmaan paljon törkypostia mutta älä välitä niistä.

• Isän ja Äidin..

Eikä isää vaan..Saatika kahta isää..

• yh-äityli

oot aika rohkee jos uskallat lapsen ihan noin vaan haluta..se tuo paljon huolta ja murhetta..eikä se yksinkasvattaminen ole niin helppoa..kokemusta on kolmen muksun kera...tsemppiä sulle...muuten voisin vaikka vuokrata sulle kohtuni mut et tiiä mihin oot alkamassa..se vie kaiken sun vapaa-ajan ..et saa nukuttua yöllä etkä päivällä..mitenhän jaksaisit yksinäsi..mietihän uudelleen etkö vois vaikka etsiä ensin sitä vaimoo jonka kans tekisit..et ole vielä liian vanha siihen hommaan sulla on elämä eessä...ajatteleppa ihan uudestaan toi asia...

• kolme kotona

mutta, et voi olla tosissas ? Pieni vauva tarvitsee äidin. Ja ihan koko ajan. Ymmärrän tilanteita, joissa äiti kuolee synnytykseen, tai muuta vastaavaa, että pelkästään isä hoitaa lasta. Sanoisinko, että sulla ei ole kaikki kohdallaan.

Jos sulla on rakkausvaje, lapsi ei ole ratkaisu sitä
      korjaamaan. Jos pidät oikeasti lapsista, kouluttaudu
      alalle, jossa lapset oikeasti kaipaavat ylimääräistä
      aikuista. tai lähde auttamaan Venäjän katulapsia. Siellä jo 8-vuotiaat kauppaavat itseään kaduilla.

jos olisin vastasyntynyt tai pieni vauva, haluaisn äidin, rintamaitoa, tutun sydämensykkeen, jotta olo olisi turvallinen.

Etkä tosiaan taida lähimainkaan käsittää, miten vaivalloista on olla raskaana ja miten kivulias synnytys on.

En edes rahasta suostuisi moiseen, never....

• nainen 78_

mitenköhän tuo laki puoli suomen maassa?tietenkään et vaadi naiselta minkäänlaisia elatusmaksuja,mutta mikään laki ei pysty kumoamaan niiden maksamista...saatika,että ikinä saisit lapsen huoltajuutta itsellesi kokonaan,tai toki saat,mutta nainen voi missä vaiheessa elämäänne tahansa päättää haluta tapaamisoikeuden ja sitäkään ei millään lailla voi estää.aika uhkarohkeata peliä suomen maalla!kannattaa ottaa lakipuolesta todella hyvin selvää.

itellä olisi kaksi kohta pahimmassa murkkuiässä olevaa,voin mielelläni lähettää ne muutamaksi vuodeksi teille;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2257
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1464
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      230
      1204
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe