Onko kokemusia uudesta vivarosta?
Taitaa vaihtua transporteri ooppeliin!
Vivaro
7
1764
Vastaukset
- sehän
on rellu samoin nissan Interstar
- Derrik
onkin, sehän siinä hirvittääkin. Puoli vuotta sitten en olisi edes harkinnut,mutta erehdyin koeajolle.Nyt olen ajellut muutamia koeajopäiviä sillä. Autossa mielyttää erityisesti uusi 2litrainen kone joka on erittäin hiljainen, alustan mukavuus huonommilla teillä ajettaessa ja muutenkin hieman parempi äänieristys ja isompi ohjaamo.Toki porterissa on myös puolensa.
- halppispakutperseestä
Derrik kirjoitti:
onkin, sehän siinä hirvittääkin. Puoli vuotta sitten en olisi edes harkinnut,mutta erehdyin koeajolle.Nyt olen ajellut muutamia koeajopäiviä sillä. Autossa mielyttää erityisesti uusi 2litrainen kone joka on erittäin hiljainen, alustan mukavuus huonommilla teillä ajettaessa ja muutenkin hieman parempi äänieristys ja isompi ohjaamo.Toki porterissa on myös puolensa.
Uus on aina uus.Mutta jos löytyy enempi pätäkkää osta ihmeessä t5:nen!
- Derrik
halppispakutperseestä kirjoitti:
Uus on aina uus.Mutta jos löytyy enempi pätäkkää osta ihmeessä t5:nen!
T5-04:n meinasin vaihtaa siihen.
- pakumies
Derrik kirjoitti:
Jostain ihmeen syystä 10:stä myydystä Vivarosta,
Traficista tai Primastarista kuusi on Vivaroa, vaikka kaikissa on sama tekniikka.
Renault hallitsee dieseltekniikan valmistaahan Rellu tuottaa moottoreita pienistä henkilöautoista aina suurien rekkojen vetureihin.
Itse olen ajanut Vivaroa vuodesta 2004 ja ainoa vika oli alapallot, niistäkin vain toinen, mutta vaihdatin molemmat huollon yhteydessä.
Alkuvuodesta on auton vaihto edessä, mutta katsotaan kumpi antaa paremman tarjouksen, Rellu, vai Opel, muita merkkejä en edes harkitse. - Derrik
pakumies kirjoitti:
Jostain ihmeen syystä 10:stä myydystä Vivarosta,
Traficista tai Primastarista kuusi on Vivaroa, vaikka kaikissa on sama tekniikka.
Renault hallitsee dieseltekniikan valmistaahan Rellu tuottaa moottoreita pienistä henkilöautoista aina suurien rekkojen vetureihin.
Itse olen ajanut Vivaroa vuodesta 2004 ja ainoa vika oli alapallot, niistäkin vain toinen, mutta vaihdatin molemmat huollon yhteydessä.
Alkuvuodesta on auton vaihto edessä, mutta katsotaan kumpi antaa paremman tarjouksen, Rellu, vai Opel, muita merkkejä en edes harkitse.Kieltämättä jos ei antaisi merkkiennakkoluulojen vaikuttaa niin kyllä minustakin vivaro vie voiton.
- Vivaro mies
Kyllä nää nykyset pakut on melko samalla lähtöviivalla.Minulla nyt sattuu olemaan,vivaro-02 1,9tdi 124000km takana olen ollu ihan tyytyväinen.Oon ajanut muillakin pakuilla,ja on niitäkin tarvinnut korjata,joskin vähän vivaroakin.Kyllä seuraavakin on varmaan vivaro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070