Kertokaa hyvät ihmiset tai ottakaa kantaa cityseurakunnan toimintaan/toimintaperiaatteisiin. Mikä siellä on jutun juoni? Lähipiirissä on cityseurakunnan jäsen jonka vakaumus menee jo hieman yli... (yli arjen ja ihmissuhteiden... Eikä millään positiivisella tavalla...)
Ottakaa kantaa ja kertokaa kokemuksista!!!
olenko oikealla palstalla???
3
705
Vastaukset
- ymmärrän huolesi
www.huitsinnevada.info
- aurinkolapsi
Millä tavalla vakaumus menee yli? Kaikki hengellistetään? Kerro jotain konkreettista niin on helpompi arvioida kuin paha tilanne on.
Muista kuitenkin, että jokaisella on vapaus päättää miten uskoo, vaikka se vaikuttaisi muiden mielestä oudolta. Jos tämä henkilö vaikuttaa voivan henkisesti hyvin, on tasapainoinen ja kokee itse olonsa hyväksi, silloin ei ole mitään hätää.Jos kuitenkin näet, että hän on ahdistunut tai häntä käytetään jollain tavalla hyväksi, niin silloin on syytä huolestua.
En tiedä cityistä paljoakaan, mutta mulla on ihan positiivinen kuva niistä. Tiedän joitain ihmisiä sieltä, jotka tosin lähti. Ei kyllä uskonnollisen väkivallan tähden vaan srk:n sisäisten ristiriitojen takia.Kuitenkin eri paikkakunnilla seurakuntien välillä on suuria eroja ja voi olla että jossain on asiat tdella huonosti - eräskyselijävain
olen ollut mukanan lähdin pois mikä näitä vaivaa.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elämäni meni sekaisin
vastaile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954