Onko Kinnari hyvä paikka asua?

Tiedoton123

Olen asunu keravalla koko ikäni ja halusini pientä vaihtelua koti oloihin, mut kuitenki että sukulaiset olisivat lähellä. Minulla on kaksi lasta, 9 ja 14.V. Olen ajattelut että järvenpäässä kinnari olisi hyvä paikka asua, talojen hinta ei ole ongelma mutta olisiko tietoa että onko Kinnari rauhallinen seutu asua ja mitkä ovat Kinnarin miinukste ja plussat? Että saisiko tietoa

10

5332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan täällä

      muuten aika rauhallista. Välillä käy pihoilla varkaita (pyykit/pyörät/ruohonleikkuri) ja kissat kuseksii nurkissa, mutta niin kai muuallakin nykyisin.

      • Simis

        Erittäin mainio paikka asua. Tunnetusti yksi Järvenpään lapsiperhealueista.


      • sdfa
        Simis kirjoitti:

        Erittäin mainio paikka asua. Tunnetusti yksi Järvenpään lapsiperhealueista.

        On rauhallinen paikka jos ei ihan koulun välittömässä läheisyydessä ole. (Koulunn pihalla riekkuu nuorisoa) Muuten erittäin hyvällä paikalla lähellä keskustaa ja asuntojen hinnatkaan ei järvenpään kalliimmasta päästä. Voittaa keravan mennen tullu :)


      • make
        sdfa kirjoitti:

        On rauhallinen paikka jos ei ihan koulun välittömässä läheisyydessä ole. (Koulunn pihalla riekkuu nuorisoa) Muuten erittäin hyvällä paikalla lähellä keskustaa ja asuntojen hinnatkaan ei järvenpään kalliimmasta päästä. Voittaa keravan mennen tullu :)

        käykää terninassa ja pelastakaa kuppila sekä Tapsa!

        Laittakaa adressia tms.


    • Olkku

      Lähellä työväentaloa Kinnarissa oli aikoinaan lato, jossa 14- vuotiaana sain ensimmäisen kerran maistaa tussukkaa. Ensimmäinen toimitus kesti alle minuutin ja gutaa teki. Uusinnat kestivät jo hieman pidempään, kunnes oli päästy viidenteen tikkiin ja silloin oli pojalta jo paukut lopussa.

    • entinen Järvenpääläinen

      JOS tykkäät juopoista, pakokaasusta,ulosteista,tietöistä,rakennusmelusta,kapakoista ja niiden lieveilmiöistä ( esim. rikotut autot, varastetut polkypyörät, väkivalta yms.. ) sitten kannattaa muuttaa. Mutta,jos haluat lapsillesi parasta ihan vaan peruspalvelua (hammashuolto, koulurauha yms.terveydenhuolto, kannattaa pysyä Keravalla tai muuttaa vaikka Tuusulaan. Näissä kunnissa muistetaan vielä kuntalaisen hyvinvointi. Järvenpäässä satsataan vaan kulttuuriin ja soiviin penkkeihin sekä lämmitetyyn kävelykatuun joka on yleensä aivan autio.
      Itse muutin pois Järvenpäästä, enkä ole hetkeäkään katunut.

      • entinen tuusulalainen

        Eiköhän nuo ole ongelma ihan joka paikassa. Nyt mentiin taas hiemna ohi asian täällä...
        Tuusulastakin tulossa sellanen kaupunki että! Kohta on varmaan Lahelassakin hotelli.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä alue mutta kolu on paska jos lapses on kutosella nii on huono kun siellä on yks vammanen Santtu joka on varmaa autisti ja nii en ole lotta-riina on yks iso rage paska et elkää menkö siihen kouluu

      • Anonyymi

        Lottis oot kamala ope T. j


    • Anonyymi

      Santtun hakkasi kakkosluokkalaine. Se itki kokoloppupöivä yhyyy yhyy

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe