Olen asunu keravalla koko ikäni ja halusini pientä vaihtelua koti oloihin, mut kuitenki että sukulaiset olisivat lähellä. Minulla on kaksi lasta, 9 ja 14.V. Olen ajattelut että järvenpäässä kinnari olisi hyvä paikka asua, talojen hinta ei ole ongelma mutta olisiko tietoa että onko Kinnari rauhallinen seutu asua ja mitkä ovat Kinnarin miinukste ja plussat? Että saisiko tietoa
Onko Kinnari hyvä paikka asua?
12
5929
Vastaukset
- Onhan täällä
muuten aika rauhallista. Välillä käy pihoilla varkaita (pyykit/pyörät/ruohonleikkuri) ja kissat kuseksii nurkissa, mutta niin kai muuallakin nykyisin.
- Simis
Erittäin mainio paikka asua. Tunnetusti yksi Järvenpään lapsiperhealueista.
- sdfa
Simis kirjoitti:
Erittäin mainio paikka asua. Tunnetusti yksi Järvenpään lapsiperhealueista.
On rauhallinen paikka jos ei ihan koulun välittömässä läheisyydessä ole. (Koulunn pihalla riekkuu nuorisoa) Muuten erittäin hyvällä paikalla lähellä keskustaa ja asuntojen hinnatkaan ei järvenpään kalliimmasta päästä. Voittaa keravan mennen tullu :)
- make
sdfa kirjoitti:
On rauhallinen paikka jos ei ihan koulun välittömässä läheisyydessä ole. (Koulunn pihalla riekkuu nuorisoa) Muuten erittäin hyvällä paikalla lähellä keskustaa ja asuntojen hinnatkaan ei järvenpään kalliimmasta päästä. Voittaa keravan mennen tullu :)
käykää terninassa ja pelastakaa kuppila sekä Tapsa!
Laittakaa adressia tms.
- Olkku
Lähellä työväentaloa Kinnarissa oli aikoinaan lato, jossa 14- vuotiaana sain ensimmäisen kerran maistaa tussukkaa. Ensimmäinen toimitus kesti alle minuutin ja gutaa teki. Uusinnat kestivät jo hieman pidempään, kunnes oli päästy viidenteen tikkiin ja silloin oli pojalta jo paukut lopussa.
- entinen Järvenpääläinen
JOS tykkäät juopoista, pakokaasusta,ulosteista,tietöistä,rakennusmelusta,kapakoista ja niiden lieveilmiöistä ( esim. rikotut autot, varastetut polkypyörät, väkivalta yms.. ) sitten kannattaa muuttaa. Mutta,jos haluat lapsillesi parasta ihan vaan peruspalvelua (hammashuolto, koulurauha yms.terveydenhuolto, kannattaa pysyä Keravalla tai muuttaa vaikka Tuusulaan. Näissä kunnissa muistetaan vielä kuntalaisen hyvinvointi. Järvenpäässä satsataan vaan kulttuuriin ja soiviin penkkeihin sekä lämmitetyyn kävelykatuun joka on yleensä aivan autio.
Itse muutin pois Järvenpäästä, enkä ole hetkeäkään katunut.- entinen tuusulalainen
Eiköhän nuo ole ongelma ihan joka paikassa. Nyt mentiin taas hiemna ohi asian täällä...
Tuusulastakin tulossa sellanen kaupunki että! Kohta on varmaan Lahelassakin hotelli.
- Anonyymi
Ihan hyvä alue mutta kolu on paska jos lapses on kutosella nii on huono kun siellä on yks vammanen Santtu joka on varmaa autisti ja nii en ole lotta-riina on yks iso rage paska et elkää menkö siihen kouluu
- Anonyymi
Lottis oot kamala ope T. j
- Anonyymi
Santtun hakkasi kakkosluokkalaine. Se itki kokoloppupöivä yhyyy yhyy
- Anonyymi
KINNARISSA RÄISKITTIIN
"Alustavien tietojen mukaan yhtä henkilöä on ammuttu Kinnarin kaupunginosassa.
Tapahtumapaikka sijaitsee ulkona asuinalueella ja paikalla tilanteessa oli useampia asianosaisia henkilöitä.
Poliisin mukaan uhri ja epäilty tunsivat entuudestaan. Tekijää ei ole toistaiseksi saatu kiinni"- Anonyymi
Sukuriita vai ei ?
"Rentola kommentoi aikaisemmin maanantaina STT:lle, että kyseessä oli perheen välinen kiista. Rentola kuitenkin selventää Iltalehdelle, että kaksi osallisena ollutta henkilöä eivät ole ainakaan läheistä sukua toisilleen. Rentolan mukaan ampumisen taustalla on pitempiaikaista kiistaa.
Rentolan mukaan tapahtuman aikana paikalla oli useita henkilöitä, jotka kuuluivat ”kahteen ryhmään”.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849