Olen asunu keravalla koko ikäni ja halusini pientä vaihtelua koti oloihin, mut kuitenki että sukulaiset olisivat lähellä. Minulla on kaksi lasta, 9 ja 14.V. Olen ajattelut että järvenpäässä kinnari olisi hyvä paikka asua, talojen hinta ei ole ongelma mutta olisiko tietoa että onko Kinnari rauhallinen seutu asua ja mitkä ovat Kinnarin miinukste ja plussat? Että saisiko tietoa
Onko Kinnari hyvä paikka asua?
10
5463
Vastaukset
- Onhan täällä
muuten aika rauhallista. Välillä käy pihoilla varkaita (pyykit/pyörät/ruohonleikkuri) ja kissat kuseksii nurkissa, mutta niin kai muuallakin nykyisin.
- Simis
Erittäin mainio paikka asua. Tunnetusti yksi Järvenpään lapsiperhealueista.
- sdfa
Simis kirjoitti:
Erittäin mainio paikka asua. Tunnetusti yksi Järvenpään lapsiperhealueista.
On rauhallinen paikka jos ei ihan koulun välittömässä läheisyydessä ole. (Koulunn pihalla riekkuu nuorisoa) Muuten erittäin hyvällä paikalla lähellä keskustaa ja asuntojen hinnatkaan ei järvenpään kalliimmasta päästä. Voittaa keravan mennen tullu :)
- make
sdfa kirjoitti:
On rauhallinen paikka jos ei ihan koulun välittömässä läheisyydessä ole. (Koulunn pihalla riekkuu nuorisoa) Muuten erittäin hyvällä paikalla lähellä keskustaa ja asuntojen hinnatkaan ei järvenpään kalliimmasta päästä. Voittaa keravan mennen tullu :)
käykää terninassa ja pelastakaa kuppila sekä Tapsa!
Laittakaa adressia tms.
- Olkku
Lähellä työväentaloa Kinnarissa oli aikoinaan lato, jossa 14- vuotiaana sain ensimmäisen kerran maistaa tussukkaa. Ensimmäinen toimitus kesti alle minuutin ja gutaa teki. Uusinnat kestivät jo hieman pidempään, kunnes oli päästy viidenteen tikkiin ja silloin oli pojalta jo paukut lopussa.
- entinen Järvenpääläinen
JOS tykkäät juopoista, pakokaasusta,ulosteista,tietöistä,rakennusmelusta,kapakoista ja niiden lieveilmiöistä ( esim. rikotut autot, varastetut polkypyörät, väkivalta yms.. ) sitten kannattaa muuttaa. Mutta,jos haluat lapsillesi parasta ihan vaan peruspalvelua (hammashuolto, koulurauha yms.terveydenhuolto, kannattaa pysyä Keravalla tai muuttaa vaikka Tuusulaan. Näissä kunnissa muistetaan vielä kuntalaisen hyvinvointi. Järvenpäässä satsataan vaan kulttuuriin ja soiviin penkkeihin sekä lämmitetyyn kävelykatuun joka on yleensä aivan autio.
Itse muutin pois Järvenpäästä, enkä ole hetkeäkään katunut.- entinen tuusulalainen
Eiköhän nuo ole ongelma ihan joka paikassa. Nyt mentiin taas hiemna ohi asian täällä...
Tuusulastakin tulossa sellanen kaupunki että! Kohta on varmaan Lahelassakin hotelli.
- Anonyymi
Ihan hyvä alue mutta kolu on paska jos lapses on kutosella nii on huono kun siellä on yks vammanen Santtu joka on varmaa autisti ja nii en ole lotta-riina on yks iso rage paska et elkää menkö siihen kouluu
- Anonyymi
Lottis oot kamala ope T. j
- Anonyymi
Santtun hakkasi kakkosluokkalaine. Se itki kokoloppupöivä yhyyy yhyy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269