Olen lukenut monien kansojen taru kertomukset
jotka ohjaavat lukian Helvetin esikartanoihin
kuitenkin hyvin monille tämän maan matkaajille
on on tämä nykyinen elämä kaikkine kärsimyksineen
täysi helvetti . Toiset vastaavasti elävät jo
täällä niinkuin he olisivat jo taivaassa .
Raamattu sanoo että Jumala on rakkaus ? onko
jumala Sadistinen ? Sillä minä en käsitä kuinka Sadistius ja Rakkaus voisivat olla sama asia .
Kuinka on kirjoitettu jos Jumalan rakkaus ei saa
teitä parannukseen ,Niin ei tässä auta peloittelu
Kyllä jokainen on vapaa käyttämään omia aivojaan
ettei tarvitse mennä teko järjellä Helvettiin .
Ystävyydellä Aramis ::
Tarumainen satu Helvetistä
2
152
Vastaukset
- LLancelot
Ei Jumala ole sadisti, vaan tosi rakastava persoona. Ei kai Hän muuten viivyttäisi tuloaan näin pitkään ellei rakastaisi meitä ihmisiä. Hän tahtoo mahdollisimman monen ihmisen rakastavan Häntä. Jos ihminen ei suostu rakastamaan Luojaansa niin se on voi voi, ihmisen oma ratkaisu. Jumala on luonut meidät ja jos luotu haistattaa luojalleen pitkät niin mitäs luulisit Luojan siitä tykkäävän? Jos olisin jumala niin olisin passittanut ihmiskunnan aikoja sitten helvettiin, mutta onneksi Jumala rakastaa ihmisiä.
- Arkkimaagi
Jos minä olisin Jumala, olisin jo aikaa sitten lopettanut ihmisen kiusaamisen:
Olisin poistanut sen tosiasian, että uskonto on järjenvastaista.
Vaikka Jumala (jos sellainen on olemassa) rakastaisi meitä jossain määrin (ei heittäisi heti Helvettiin, niin kuin sä), se ei tarkoittaisi sitä, että Jumala on rakkaus.
Jumala on rakkaus... Tarkoittaako se sitä, että Jumala rakastaa meitä niin paljon, ettei enemmän voisikaan rakastaa? Siinä tapauksessa rakkauden maximi-määrä on tosiaan aika pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132