Korvaako fennian täyskasko mitään jos tuulilasi lähtenyt pahasti säröämään kiven osuttua siihen ajaessa??
Fennian täyskasko
8
3395
Vastaukset
- Tuuli Lasi
Pitäisi olla tuulilasivakuutus josta tuollainen mahdollisesti korvattaisiin. Ja vaikka korvaisikin, niin tuulilasin takia ei kannata bonuksia tiputtaa.
Tuulilasivakuutusta taas ei kannata ottaa, koska tuulilasin vaihto ei maksa kuin pari-kolme sataa.- Fennian asiakas
Täyskasko kyllä korvaa tuulilasin, mutta jos vakuutus on bonuksellinen ja omavastuu suuri niin ei liene kannattavaa kaskon piikkiin korjauttaa.
Mitä tulee Fennian lasivakuutuksiin niin itse maksan 75€/v lasivakuutuksesta jossa on 0€ omavastuu lasinvaihdossa. Joka vuosi tuo tuulilasi näyttää hajoavan ja kun maksaa 650€/vaihto niin ei ole pahan hintainen vakuutus - siis minun vakuutuksen ottajan kannalta :) - miten ihmeessä?...
Fennian asiakas kirjoitti:
Täyskasko kyllä korvaa tuulilasin, mutta jos vakuutus on bonuksellinen ja omavastuu suuri niin ei liene kannattavaa kaskon piikkiin korjauttaa.
Mitä tulee Fennian lasivakuutuksiin niin itse maksan 75€/v lasivakuutuksesta jossa on 0€ omavastuu lasinvaihdossa. Joka vuosi tuo tuulilasi näyttää hajoavan ja kun maksaa 650€/vaihto niin ei ole pahan hintainen vakuutus - siis minun vakuutuksen ottajan kannalta :)Ja vaihtokin 650eur, huh! Tuo vakuutus kannattaa (vakuutuksenottajalle) ilman muuta. Mua vaan askarruttaa miten se lasi voi hajota jokavuosi, itse olen ajohistoriani aikan saanut vain kerran "hämähäkin" näkökentään lavettiautosta pudonnesta kivestä. Ajanut olen pääasiassa vain pk-seudulla 29vuotta/n.550tkm.
Olisiko ed kirjoittajalla "se" jo kuuluisaksi tullut pakumalli josta lasit hajoaa kuoppaan ajostakin? - antti...
miten ihmeessä?... kirjoitti:
Ja vaihtokin 650eur, huh! Tuo vakuutus kannattaa (vakuutuksenottajalle) ilman muuta. Mua vaan askarruttaa miten se lasi voi hajota jokavuosi, itse olen ajohistoriani aikan saanut vain kerran "hämähäkin" näkökentään lavettiautosta pudonnesta kivestä. Ajanut olen pääasiassa vain pk-seudulla 29vuotta/n.550tkm.
Olisiko ed kirjoittajalla "se" jo kuuluisaksi tullut pakumalli josta lasit hajoaa kuoppaan ajostakin?No täytyyhän sen lasin "särkyä", joka vuosi kun kerran vakuutuski on. Muutenhan 75€ menis hukkaan.
- E38
BMW:n tuulilasi vaihdettiin keväällä ja ilman vakuutusta sen hinta olisi ollut töineen n 900€. Onneksi oli Fennian tuulilasivakuutus.
- E38
E38 kirjoitti:
BMW:n tuulilasi vaihdettiin keväällä ja ilman vakuutusta sen hinta olisi ollut töineen n 900€. Onneksi oli Fennian tuulilasivakuutus.
Unohdin vielä mainita, että sain korvausta keskeytysvakuutuksesta 80€ kun auto seisoi pajalla päivän (lasin kuivuessa).
- tojuha
Fennian asiakas kirjoitti:
Mitä tulee Fennian lasivakuutuksiin niin itse maksan 75€/v lasivakuutuksesta jossa on 0€ omavastuu lasinvaihdossa. Joka vuosi tuo tuulilasi näyttää hajoavan ja kun maksaa 650€/vaihto niin ei ole pahan hintainen vakuutus - siis minun vakuutuksen ottajan kannalta :)Mulla myös lasivakuutus fenniasta ajokm vuodessa noin 35000km ja ei 15vuoteen yhtään lasia,miten helvetissä sä ton teet?
- auton
tojuha kirjoitti:
Mulla myös lasivakuutus fenniasta ajokm vuodessa noin 35000km ja ei 15vuoteen yhtään lasia,miten helvetissä sä ton teet?
muijalle lainaan niin eiköhän muutamassa viikossa lasi ole paskana - etenkin talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862