Morjensta.
Bizarre-clubin ja smfr.n bileet ovat hyvä alku kinkyilylle. Niissä voi kierrellä ja katsella kinkyjen asusteita, toimintaa sekä keskustella staffien kanssa kaikesta mitä mieleen tulee. Asuna suosittelen käyttämään nahka-asua aluksi koska yleensä bileissä on ns. pukeutumispakko.
Bileissä ei missään tapauksessa vaadita osallistumaan mihinkään sessioon. Et myöskään saa osallistua etkä koskea kehenkään ilman lupaa!
Porukka, joka bileissä käy, on aivan tavallista tossunkuluttajaa opiskelijasta eläkeläiseen, autokuskista dl-inssiin.
Me olemme löytäneet todella hyviä ystäviä kinky-porukasta.
Suosittelemme kaikille aloittelijoille sekä vanhoille konkareille. Meitä on paljon.
Asiallista tietoa kinky-bileistä
14
4284
Vastaukset
- blackmad
No siellähän teillä tuskin on paljonkaan
mitään annettavaa. Sen näkee jo noista teidän
nettisaiteista, että tyypit leikkii jotain etolan
tytäryhtiötä.
Rähmikää vaan toisianne mokomatkin haisulit. Jos tänne nousee joku kunnon bdsm-scene se ei ole taatustikaan teistä lähtöisin.
Nimim. sm- juttuja harjoittanut jo kymmenien muiden kanssa. Niin, muitakin on. Kaikki ei tule automaattisesti teidän onnettomiin piireihinne!
Pysykää poissa kaikki kokemattomat ja varokaa mummuille tarkoitettuja osoitteita tuntematonmaa.net, bizarreclub.fi, neitinaru.com jne.- Master of Disaster
ainoat oikeat bileet pidetään vanhassa teurastamossa Porin liepeillä
- bitch
Minkälainen on OIKEA kinky tai OIKEAT kinkybileet??? Onko oikeat kinkybileet sitten semmoset missä saa ruoskia ketä vaan,nussia ketä vaan,vetää huumeita ja kaikki jotka haluaa tulla kadulta pääsevät sisälle,missä kunnossa tahansa mitä tahansa tekemään?
Ja kaikkien kokemattomien ei nimenomaan kannata mennä muihin kuin valvottuihin bileisiin.Kaikenlaisten idioottien takia, jotka yllämainitun tapaisia bileitä haluuaa,koko scenen maine vaarantuu ja ruvetaan ajattelemaan että kinkyt on jotakin vaarallista sakkia.
Mutta teitä provoajiahan löytyy aina... - niinkuhäh?
bitch kirjoitti:
Minkälainen on OIKEA kinky tai OIKEAT kinkybileet??? Onko oikeat kinkybileet sitten semmoset missä saa ruoskia ketä vaan,nussia ketä vaan,vetää huumeita ja kaikki jotka haluaa tulla kadulta pääsevät sisälle,missä kunnossa tahansa mitä tahansa tekemään?
Ja kaikkien kokemattomien ei nimenomaan kannata mennä muihin kuin valvottuihin bileisiin.Kaikenlaisten idioottien takia, jotka yllämainitun tapaisia bileitä haluuaa,koko scenen maine vaarantuu ja ruvetaan ajattelemaan että kinkyt on jotakin vaarallista sakkia.
Mutta teitä provoajiahan löytyy aina...öööö
h
Mielestäni olisi kohtuullista ja oikein että ne, ja me, joita todellakin ja ihan oikeastikin kiinnostaisi tutustua samanhenkisiin(!?) ihmisiin.
Olisi siihen mahdollisuus myös suomi.fi kautta.
Voi olla että homma imee mukaansa kaikenkaisia muita häiriköitä ja hörhöjä mutta että sen se maksaa, yrittänyttä ei laiteta.
t. pPonteva62 - blackmad
bitch kirjoitti:
Mutta teitä provoajiahan löytyy aina...Enpä menisi sellaisiin kekkereihin,
jossa pääsevät kaikki huumesekoilijat ja idiootit
vapaasti häiriköimään ja osalistumaan suoritettaviin "akteihin". Olen siinä kanssasi aivan samaa mieltä, mutta en kyllä toisaalta lankeaisi toista kertaa juhliin, joissa joutuu itse katselemaan sivusta.;-)
Monipuolisen BDSM:n harjoittajana kritisoin
tätä teidän Etola-konseptianne. Ryhmänne koko edustuksella on hyvinkin tunkkainen käsitys siitä mitä on aistillisuus, ja siitä mitä sadomasokismin alueella voidaan käytännössä
toteuttaa. Kun en ole juhlissanne käynyt on vähän vaikea sanoa, mitä kaikkea siellä tapahtuu, mutta se konsepti, jota edustatte on suoraan sanoen todella koominen. - Master of Disaster
blackmad kirjoitti:
Enpä menisi sellaisiin kekkereihin,
vapaasti häiriköimään ja osalistumaan suoritettaviin "akteihin". Olen siinä kanssasi aivan samaa mieltä, mutta en kyllä toisaalta lankeaisi toista kertaa juhliin, joissa joutuu itse katselemaan sivusta.;-)
tätä teidän Etola-konseptianne. Ryhmänne koko edustuksella on hyvinkin tunkkainen käsitys siitä mitä on aistillisuus, ja siitä mitä sadomasokismin alueella voidaan käytännössä
toteuttaa. Kun en ole juhlissanne käynyt on vähän vaikea sanoa, mitä kaikkea siellä tapahtuu, mutta se konsepti, jota edustatte on suoraan sanoen todella koominen.kyllä kaikilla on oikeus harrastaa sm.ää niin narkeilla, kuin etolan tädeillä
- bitch
blackmad kirjoitti:
Enpä menisi sellaisiin kekkereihin,
toteuttaa. Kun en ole juhlissanne käynyt on vähän vaikea sanoa, mitä kaikkea siellä tapahtuu, mutta se konsepti, jota edustatte on suoraan sanoen todella koominen.Juu että niinkun minun subina tulisi ottaa vastaan mitä kukakin haluaa antaa? Eli tarkoitan juuri bileissä koskemattomuus sääntöä.Jos sitä ei ole ja vahdittaisi tiukasti,kuka tahansa sisälle tullut "masteri" voisi napata minua tukasta ja tehdä mitä vaan??Millä se testattaisi kuka on vastuunsa tunteva masteri ja kuka ei?
Master/sub suhteen tulee perustua LUOTTAMUKSEEN joten subia ei isketä kinky bileistä niinkun naista baaritiskiltä.Toki sellaistakin on tapahtunut,mutta jos sessiosta meinaa saada oikeasti molemmat jotakin irti se tapahtuu jossain muualla kuin bileissä ja tutun Masterin kanssa.
Bileet ovat oiva keino tutustua samanhenkisiin ihmisiin.Ei bileet tarkota että joka masterille riittää subi...taitaa olla niin että jokaista subi naista kohden on ainakin 5 masteria.
Kysyn nyt vaan että MISTÄ voit tietää miten tunkkainen se käsitys on jos et ole paikalle vaivautunut.Pelkkien Narun ja Bizarren sivuja katsomalla saat yhtä laajan käsityksen kinky scenestä kun anttilan mainoksesta siitä mitä koko kaupasta löytyy...
Minusta on koomista jos ei suorastaan säälittävää kommentoida ja morkata asioita joista ei ole vaivaantunut ottamaan selvää.
Pitäisikö esim.kumifetissit sulkea bileistä pois että eivät olisi Etolan kuteissa???
Jään mielenkiinnolla odottamaan ehdotustasi OIKEIDEN kinkyjen bileistä... - blackmad
bitch kirjoitti:
Juu että niinkun minun subina tulisi ottaa vastaan mitä kukakin haluaa antaa? Eli tarkoitan juuri bileissä koskemattomuus sääntöä.Jos sitä ei ole ja vahdittaisi tiukasti,kuka tahansa sisälle tullut "masteri" voisi napata minua tukasta ja tehdä mitä vaan??Millä se testattaisi kuka on vastuunsa tunteva masteri ja kuka ei?
Master/sub suhteen tulee perustua LUOTTAMUKSEEN joten subia ei isketä kinky bileistä niinkun naista baaritiskiltä.Toki sellaistakin on tapahtunut,mutta jos sessiosta meinaa saada oikeasti molemmat jotakin irti se tapahtuu jossain muualla kuin bileissä ja tutun Masterin kanssa.
Bileet ovat oiva keino tutustua samanhenkisiin ihmisiin.Ei bileet tarkota että joka masterille riittää subi...taitaa olla niin että jokaista subi naista kohden on ainakin 5 masteria.
Kysyn nyt vaan että MISTÄ voit tietää miten tunkkainen se käsitys on jos et ole paikalle vaivautunut.Pelkkien Narun ja Bizarren sivuja katsomalla saat yhtä laajan käsityksen kinky scenestä kun anttilan mainoksesta siitä mitä koko kaupasta löytyy...
Minusta on koomista jos ei suorastaan säälittävää kommentoida ja morkata asioita joista ei ole vaivaantunut ottamaan selvää.
Pitäisikö esim.kumifetissit sulkea bileistä pois että eivät olisi Etolan kuteissa???
Jään mielenkiinnolla odottamaan ehdotustasi OIKEIDEN kinkyjen bileistä...Minä en ole masteri, enkä yksissäkään
juhlissa, joissa olen käynyt, ole ilman jäänyt.
Jos lähtee sadomasokistisiin juhliin kyllä se on aiheellista olettaa (mitään häirikköjä tämä oletus ei koske), että sinne mennään sadomasokismia harjoittamaan. Toki siellä myös tutustutaan toisiin ja jutellaan, ensin. Jos siellä ei saa kokemuksia aikaan kyseessä on huonot juhlat tai esimerkiksi sukupuolijakauma on ihan vinksallaan.
Enkä minä missään vaiheessa muuten ole
ajatellut, että missään juhlissa pitäisi voida käydä kiinni kehen tahansa tuntemattomaan. Mistä lie saanutkin sellaista päähäsi? Minä en ole vonkaaja-enkä lähentelijätyyppiä, mutta jos ison ryhmän juhliin kerta mennään niin kyllä pitäisi silloin ottaa kaikki huomioon. Muuten kyseessä on huonot juhlat, jonne ei monet toista kertaa välttämättä enää tule.
Mitä tulee bizarreclubin ym. juttuihinne,
teillä näyttää olevan julkisuudessa korostetun kumin katkuinen ja vastenmielinen toiminta
konsepti, on se huomattu. Sanonpahan vain, että oikea sadomasokismi ei suinkaan edellytä kura/kumihousuja tai nahkakahleisiin- ja alusasuihin ymppäämistä. Ette edusta suomalaista bdsm-sceneä hyvin tällä tavalla. Keskiverto ihmisen kannalta bdsm on paljon kiehtovampaa ihan tavanomaiset vaatteet päällä. Juhlienne dresscode toki pitää monet örseltäjät poissa, mutta se ei siitä huolimatta ole fiksu keksintö. - bitch
blackmad kirjoitti:
Minä en ole masteri, enkä yksissäkään
juhlissa, joissa olen käynyt, ole ilman jäänyt.
Jos lähtee sadomasokistisiin juhliin kyllä se on aiheellista olettaa (mitään häirikköjä tämä oletus ei koske), että sinne mennään sadomasokismia harjoittamaan. Toki siellä myös tutustutaan toisiin ja jutellaan, ensin. Jos siellä ei saa kokemuksia aikaan kyseessä on huonot juhlat tai esimerkiksi sukupuolijakauma on ihan vinksallaan.
Enkä minä missään vaiheessa muuten ole
ajatellut, että missään juhlissa pitäisi voida käydä kiinni kehen tahansa tuntemattomaan. Mistä lie saanutkin sellaista päähäsi? Minä en ole vonkaaja-enkä lähentelijätyyppiä, mutta jos ison ryhmän juhliin kerta mennään niin kyllä pitäisi silloin ottaa kaikki huomioon. Muuten kyseessä on huonot juhlat, jonne ei monet toista kertaa välttämättä enää tule.
Mitä tulee bizarreclubin ym. juttuihinne,
teillä näyttää olevan julkisuudessa korostetun kumin katkuinen ja vastenmielinen toiminta
konsepti, on se huomattu. Sanonpahan vain, että oikea sadomasokismi ei suinkaan edellytä kura/kumihousuja tai nahkakahleisiin- ja alusasuihin ymppäämistä. Ette edusta suomalaista bdsm-sceneä hyvin tällä tavalla. Keskiverto ihmisen kannalta bdsm on paljon kiehtovampaa ihan tavanomaiset vaatteet päällä. Juhlienne dresscode toki pitää monet örseltäjät poissa, mutta se ei siitä huolimatta ole fiksu keksintö.Kerroppa nyt ihan suoraan millä helvetillä ne runkkarit sitten pidetään pois jos dresscodea ei olisi???Nytkin ne meinaa olla ongelma joissain bileissä,saatikka sitten jos minkäänlaista kontrollia ei olisi...
Olet saanut siis bileistä sen mitä olet hakenutkin,sinua vaan ärsyttää pukeutuminen??
Puhut kaikkien huomioon ottamisesta,otatko nyt itse ollenkaan huomioon nahka-,kumi tai pvc-fetissejä? Ja niinhän se on että bileet on tarkoitettu sm ja fetsish ihmisille,siis molemmille.Kaikki pyritään ottamaan huomioon,mutta kaikkia ei voi miellyttää.Turhaan sinä täällä valitat mikä mättää,kertoisit mielummin bileiden järjestäjille mitä sinä toivoisit bileiltä.
Minusta se oikea alistaminen ja kaikki siihen liittyvä tapahtuu edelleen kahdenkesken ei missään bileissä...on bilepiiskausta ja piiskausta.Olen minäkin bileissä piiskaa saanut,mutta en ole koskaan alistunut.Se vaatii paljon enemmän kuin 150 ihmisen keskellä piiskan iskut...
Selvennäppä vielä tuota lausettasi:vastenmielinen toimintakonsepti.Sen toki tajusin ettet tykkää kumivaatteista joten niistä tykkäävätkään eivät saisi niitä bileissä päälleen pukea.
Niin kauan kun vikiset täällä kaikenmaailman kumipervot valloittavat joka ikisen pervokerhon hallituksen ja koskaan et tule saamaan mieleisiäsi bileitä.Mitäpä jos lopettaisit tuon RUIKUTTAMISEN ja tekisit asialle jotain????
Nimim. mitään en vihaa niin kun ruikuttavia miehiä... - blackmad
bitch kirjoitti:
Kerroppa nyt ihan suoraan millä helvetillä ne runkkarit sitten pidetään pois jos dresscodea ei olisi???Nytkin ne meinaa olla ongelma joissain bileissä,saatikka sitten jos minkäänlaista kontrollia ei olisi...
Olet saanut siis bileistä sen mitä olet hakenutkin,sinua vaan ärsyttää pukeutuminen??
Puhut kaikkien huomioon ottamisesta,otatko nyt itse ollenkaan huomioon nahka-,kumi tai pvc-fetissejä? Ja niinhän se on että bileet on tarkoitettu sm ja fetsish ihmisille,siis molemmille.Kaikki pyritään ottamaan huomioon,mutta kaikkia ei voi miellyttää.Turhaan sinä täällä valitat mikä mättää,kertoisit mielummin bileiden järjestäjille mitä sinä toivoisit bileiltä.
Minusta se oikea alistaminen ja kaikki siihen liittyvä tapahtuu edelleen kahdenkesken ei missään bileissä...on bilepiiskausta ja piiskausta.Olen minäkin bileissä piiskaa saanut,mutta en ole koskaan alistunut.Se vaatii paljon enemmän kuin 150 ihmisen keskellä piiskan iskut...
Selvennäppä vielä tuota lausettasi:vastenmielinen toimintakonsepti.Sen toki tajusin ettet tykkää kumivaatteista joten niistä tykkäävätkään eivät saisi niitä bileissä päälleen pukea.
Niin kauan kun vikiset täällä kaikenmaailman kumipervot valloittavat joka ikisen pervokerhon hallituksen ja koskaan et tule saamaan mieleisiäsi bileitä.Mitäpä jos lopettaisit tuon RUIKUTTAMISEN ja tekisit asialle jotain????
Nimim. mitään en vihaa niin kun ruikuttavia miehiä...Kumi/Latex/PVC- fetisismi on ok sopivassa
määrin. Sadomasokismin kaikki hienoudet sillä on kuitenkin helppo peitellä, kun kumilla peitellään itsensä, paetaan jotain. Kun ollaan olevinaan iso SM järjestö silloin kannattaa antaa toiminnasta asiallista kuvaa. Minä en ole järjestönne jäsen, joten en aio sen eteen mitään tehdä ja siten ainoastaan annan kriittistä palautetta. Voit pitää sitä ruikuttamisena ihan vapaasti.
Olen samaa mieltä, ettei 150 tuntemattoman ihmisen keskellä ole välttämättä kiva näitä juttuja harrastaa. Dresscodea meidän juhlissamme ei ole ja ne on privaatit. - kinky
blackmad kirjoitti:
Kumi/Latex/PVC- fetisismi on ok sopivassa
määrin. Sadomasokismin kaikki hienoudet sillä on kuitenkin helppo peitellä, kun kumilla peitellään itsensä, paetaan jotain. Kun ollaan olevinaan iso SM järjestö silloin kannattaa antaa toiminnasta asiallista kuvaa. Minä en ole järjestönne jäsen, joten en aio sen eteen mitään tehdä ja siten ainoastaan annan kriittistä palautetta. Voit pitää sitä ruikuttamisena ihan vapaasti.
Olen samaa mieltä, ettei 150 tuntemattoman ihmisen keskellä ole välttämättä kiva näitä juttuja harrastaa. Dresscodea meidän juhlissamme ei ole ja ne on privaatit.Nämä järjestöt on tarkoitettu turvalliseen sisääntuloon kinkymaailmaan. Eriasia on sitten millaisia jatkoja bileistä syntyy. Usealla jäsenellä on hyvinvarustellut dunkkarit kotonaan, kuten meilläkin. Onko kukaan kertonut, mitä tapahtuu bileitten jatkoilla. Hyvä. Se onkin jokaisen oma asia. Jatkoista ei tarviikkaan jakaa monisteita eikä kertoa paikallis tv.ssä. Ne hienoudet kun jokainen saa hakea itse.
On paljon porukkaa jotka haluais tulla farkuissa ja t-paidassa tumputtaan dunkkarin ja darkkarin reunoille. Strippibaarit on teitä varten. Siellä saatte vetää handuun mielinmäärin mutta pysykää poissa kinkybileistä, vitun runkkarit. Ovat aina marisemassa joka asiasta, jopa siitä ku äiti ei aina ehdi pyyhkimään.........! - blackmad
kinky kirjoitti:
Nämä järjestöt on tarkoitettu turvalliseen sisääntuloon kinkymaailmaan. Eriasia on sitten millaisia jatkoja bileistä syntyy. Usealla jäsenellä on hyvinvarustellut dunkkarit kotonaan, kuten meilläkin. Onko kukaan kertonut, mitä tapahtuu bileitten jatkoilla. Hyvä. Se onkin jokaisen oma asia. Jatkoista ei tarviikkaan jakaa monisteita eikä kertoa paikallis tv.ssä. Ne hienoudet kun jokainen saa hakea itse.
On paljon porukkaa jotka haluais tulla farkuissa ja t-paidassa tumputtaan dunkkarin ja darkkarin reunoille. Strippibaarit on teitä varten. Siellä saatte vetää handuun mielinmäärin mutta pysykää poissa kinkybileistä, vitun runkkarit. Ovat aina marisemassa joka asiasta, jopa siitä ku äiti ei aina ehdi pyyhkimään.........!Ette ole vielä koskaan itse runkanneet? ;-)
- bitch
blackmad kirjoitti:
Ette ole vielä koskaan itse runkanneet? ;-)
Juu emmää vaan runkka ko siitä tulee sokeeks ;-))
Ei vaan oikeesti runkkaan ja paljonkin,mut en mee muiden viereen runkkailee jos ei satu olee kimppaseksistä kysymys.... - blackmad
bitch kirjoitti:
Juu emmää vaan runkka ko siitä tulee sokeeks ;-))
Ei vaan oikeesti runkkaan ja paljonkin,mut en mee muiden viereen runkkailee jos ei satu olee kimppaseksistä kysymys....Mukava kuulla, että muutkin täällä runkkaavat. Se tuo itseluottamusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448