Erehtyikö Jeesus 22.10.1844 vai varhaisadventstit?
Valitettavasti adventisit pitävät kynsin hampain kiinni vieläkin 22.10.1844-opistaan ja panevat sen Millerin syyksi mutta eivät luovu Millerismistään joka keikautettiin Ellenismiksi.
Harhan selitykset epäraamatullisia
9
151
Vastaukset
- taivaan pyhäkön
kaikkeinpyhimpään 22.10.1844. Siinä ei ole mitään erehdystä kummallakaan puolella. Milleriläiset odottivat häntä maan päälle, mutta varhaisadventistit tutkittuaan Raamattua tajusivat, että kyse on taivaassa tapahtuvista asioista. Jos et usko, niin enpä voi auttaa. Minä kuitenkin uskon.
- paljastivat
Eikun Jeesus meni kaikkein pyhimpään 17.1.1844.
- Vaan oli
Jeesus ei voinut mennä mihinkään, ei sinä eikä tuona päivänä kahdestakin syystä. Hän oli jo Kaikkeinpyhimmässä taivaaseenastumisestaan alkaen. Toisekseen taivaassa ei ole aikaa, siellä ei ole tätä eikä tuota päivää, siellä on kaiken aikaa iäisyys. Aikamitat ovat luomakuntaa, ja vain luomakuntaa varten.
- uskoa maalla pään
Kyllä adventisimi virallisestikin on harhaisina uskoa maan päällä. Heidän herjaamansa ja parjaamansa katoliset eivät sentään aivan noin omiaan selittele. Eivät he juoksuta Jeesusta noin.
- Harhaisinta
uskoa maalla pään kirjoitti:
Kyllä adventisimi virallisestikin on harhaisina uskoa maan päällä. Heidän herjaamansa ja parjaamansa katoliset eivät sentään aivan noin omiaan selittele. Eivät he juoksuta Jeesusta noin.
Lajiltaan: Lötyyhän Adventimista vielä sentään Jeesuksen omalla Verellään ja kuolemallaan puhdistettu sapatti. Näistä Täydellisinä pitämistäsi seurakunnista Löytyy vain Keisarin määräys yli Jeesuksen Kristuksen antaman suosituksen. Onko Keisari todella Vapahtajaa mahtavampi? Onko Jeesus mielestäsi Harhaa vastaa.
Missä kohtaa Raamattua Jeesus on asetettu Sunnuntain Herraksi Jeesuksen mukaan: Vastaa?
Kyselee Eemeli? - vaan 22.10.
paljastivat kirjoitti:
Eikun Jeesus meni kaikkein pyhimpään 17.1.1844.
vaan ole uskomatta, eipä tuo minua häiritse.
- sinulla on
Vaan oli kirjoitti:
Jeesus ei voinut mennä mihinkään, ei sinä eikä tuona päivänä kahdestakin syystä. Hän oli jo Kaikkeinpyhimmässä taivaaseenastumisestaan alkaen. Toisekseen taivaassa ei ole aikaa, siellä ei ole tätä eikä tuota päivää, siellä on kaiken aikaa iäisyys. Aikamitat ovat luomakuntaa, ja vain luomakuntaa varten.
tasan platonistinen käsitys ikuisuudesta ja Jumalasta. Raamatussa Jumala on fyysinen olento, joka asuu kirjaimellisesti luomakunnan keskellä, ajassa. Ikuisuus on myös päivinä mitattavaa aikaa eikä suinkaan ajan puutetta Raamatussa. Opettele ensin oikea heprealainen ajattelumalli ennenkuin mesoat. Sinun platonismisi on vieras tulkinta Raamatulle. Eikä Jeesus muuten ollut kaikkeinpyhimmässä vaan pyhässä (Ilm 4-5). Se, että hän taivaaseenastumisen yhteydessä vihki taivaan pyhäkön käyttöön kaikkeinpyhimmässä ei jätä häntä sinne, koska Isä ja Poika siirtyivät sen jälkeen pyhäkön pyhään. Lue koko Raamattua. Vaan jos et usko, niin ole uskomatta. Minä kuitenkin uskon.
- Jeesus liikkuu
uskoa maalla pään kirjoitti:
jos et usko, niin ole uskomatta. Yksi lysti minulle.
- Ikuisuudessa
sinulla on kirjoitti:
tasan platonistinen käsitys ikuisuudesta ja Jumalasta. Raamatussa Jumala on fyysinen olento, joka asuu kirjaimellisesti luomakunnan keskellä, ajassa. Ikuisuus on myös päivinä mitattavaa aikaa eikä suinkaan ajan puutetta Raamatussa. Opettele ensin oikea heprealainen ajattelumalli ennenkuin mesoat. Sinun platonismisi on vieras tulkinta Raamatulle. Eikä Jeesus muuten ollut kaikkeinpyhimmässä vaan pyhässä (Ilm 4-5). Se, että hän taivaaseenastumisen yhteydessä vihki taivaan pyhäkön käyttöön kaikkeinpyhimmässä ei jätä häntä sinne, koska Isä ja Poika siirtyivät sen jälkeen pyhäkön pyhään. Lue koko Raamattua. Vaan jos et usko, niin ole uskomatta. Minä kuitenkin uskon.
Jumala on vain hyvin rajallisesti alistanut itsensä aikaan, jonka Hän on luonut luomakuntaansa varten. Pääosin Hän ajan ulko- ja yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808