Tiedustelisin että onko kenelläkään aikuisella vastaavanlaisia oireita kuin minulla. Eli silmien räpsyttelyä, suunpielen nykiminen yms. Etsin netistä tietoa aiheesta ja kaikki liittyivät lähinnä pieniin lapsiin ja että oireet häviävät ajan kanssa, mutta itse olen jo lähes kolmikymppinen mies ja oireet eivät tunnu helpottavan.. Muita oireita ei ole...
kasvojen nykimishäiriö/tic-oireet
2
4345
Vastaukset
- Maijam123
Olen 39v nainen
Olen kärsinyt koko ikäni nykimisoireista.
Keväällä tuli mitta täyteen ja kävin lääkärissä.
Oireet ovat hävettäviä ja ne vaihtelevat yskähtelystä silmien kieroon laittamiseen, niskojen vääntelyyn ja milloin mitäkin.
Nyt mulla on serotoniinin takaisin otonesto lääkitys puolivuotta ollut. Ei ole juurikaan auttanut.
Hikoiluttaa ja paino on noussut 10 kg.
Käyn seuraavan kuukauden sisällä neurologilla uudelleen, lääkitystä varmaan tarkistetaan.
pahoin pelkään, että riesa kestää koko elämän.
Oireet pahenevat stressaantuessani tai kun flunssa uhkaa tai väsyttää.Lapsillani samoja oireita.- sisu123
Moi! Löysin nämä viestit vasta nyt. Olen kohta 28v nainen ja minullakin on TIC oireita. Ollut lapsesta lähtien, vaihdellen tosi paljon. Suurimmalta osin ollut aika huomaamatonta, silmien räpyttelyä yms. Nyt kuitenkin isohkon elämän muutoksen jälkeen nykimiset paheni. Minulla on kasvoissa silmien räpyttelyä ja pyörittelyä, irvistelyä, niiskutusta ja kurkulla ruksuttelua. Mä myös puristelen istuessani reisilihaksia jatkuvasti. Noi on aika ärsyttäviä juttuja. Sitten mulla on pakko-oireita. Tarkistelen kaikkea monta kertaa, se ei tosin ahdista mua. Mutta pakko-ajatukset ahdistaa. Mulla on välillä tosi kamalia pakko ajatuksia ja pelkään myös sekoavani. Pelkään psykoosia ja skitsofreniaa paljon.
Olisi kiva kuulla kohtalotovereista. Kaikki TIC oireisiin liittyvät jutut kun koskee vaan lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011059- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648